2019年4月28日 星期日

505 咪走火入魔!脫支絕唔等於要我哋放棄自己嘅粵語母語全盤西化!粵獨冇興趣做任何人嘅文化奴隸!

505 咪走火入魔!脫支絕唔等於要我哋放棄自己嘅粵語母語全盤西化!粵獨冇興趣做任何人嘅文化奴隸!


粵獨嘅宗旨,講到底無非就係要令我哋大粵令我哋粵人令我哋粵族自強自立。粵人畀撈頭漢化同粵人畀鬼佬香蕉化,對我哋粵族而言一樣係畀人文化熔滅!換過第件殖民者繼續做人奴才,呢啲根本就唔係粵獨!所以喺度唔該嗰啲試圖打壓粵語推升英語嘅友仔咪走火入魔!脫支絕唔等於要我哋放棄自己嘅粵語母語全盤西化!粵獨冇興趣做任何人嘅文化奴隸!

要確保著我哋大粵自身嘅歷史文化傳承,西化一定唔可取。若然隻隻命都學似美加澳紐嗰邊啲黃皮白心嘅香蕉人噉講嗮英文,搞到連粵語都唔識講,噉我哋粵族就會畀班鬼佬文化滅族咖喇!英語想無端白事就做大粵嘅官方語言?佢憑乜吖?輪都未輪到佢喇!粵壯儂潮瓊黎瑤哎畬呢九大大粵世居民族嘅語言,都可以成為大粵嘅官方語言,以至大粵嘅國語,唯獨英語同漢語呢啲非大粵本土所原生嘅外嚟語言冇呢個資格。

妳估我哋大粵係HK呢挺蚊型嘅前英國殖民地?若然想要英語同粵語平起平坐,除非美國佬先嚟殖民我哋大粵,然之後我哋至脫美獨立,噉英語至有可能喺大粵享有官方地位。之但係噉有可能咩?冇可能嘅,美國佬當年連半個越南都搞唔掂,大粵嘅腹地同縱深比起南越要更大,應付起身要更複雜惡搞,所以都係唔好發白日夢指望美國佬會出兵大粵殖民兩廣喇,粵獨始終都係要靠返我哋自己。

諸如日韓臺菲呢啲美國佬喺遠東嘅馬仔,依家都遠未至於淪落到要被逼放棄自身民族語言,主動申請做香蕉人嘅地步,更何況我哋對美英依賴度要更低一籌嘅大粵本土嘅粵人呢。我哋大粵獨立咗之後,分分鐘即時就會係東南亞嘅頭號強國,國力遠勝於香港同星加坡呢啲國仔,越南泰國菲律賓緬甸馬來西亞臺灣呢啲都唔夠實力同我哋拗手瓜嘅,喺成個東南亞唯一可以同我哋大粵匹敵嘅,祇有印尼。到時大粵連同西粵將近兩億嘅世居原住民,都會以粵語作為常用語言,我哋粵語喺大粵有大把世界,又使柒咁廢柴咁爛賤要主動送上門畀人同化咩!

喺粵獨範疇當中有一樣嘢,叫做文化粵獨,咩為之文化粵獨吖?就係粵人要保持著我哋嘅母語,亦即係我哋嘅粵語。既唔撈化,亦唔西化,我哋就係我哋,邊個都唔學,要人哋嚟學我哋啲話,要我哋嚟粵化人哋,噉至係叻咖嘛!冇野心同霸氣,仲學咩人作反吖?!作為一個粵獨人,要對我哋自己嘅文化充滿自豪同自信,噉至係咖嘛!

學下人哋越南佬喇,佢哋將文字書寫系統拉丁化,係爲咗更好噉保育佢哋嘅越南語以抵抗支那漢化,而唔係爲咗令越南佬西化放棄自身母語嘅。喺東南亞,除咗我哋大粵同香港之外,我最鍾意嘅就係越南同泰國,泰國亦係一個好堅守自己文化傳承嘅國家嚟,妳睇啲泰文同泰式南傳佛教幾有韻味就知,基本上,越泰柬寮緬呢五個印度支那半島上高嘅國家,喺保護自己民族語言同傳統佛教文化方面,都係值得稱讚嘅。

喺東南亞國家當中,我最屄憎嘅就係星加坡,星加坡人本嚟係嶺南移民,卻係主動撈化,撈得嚟再加啲南洋馬拉英文同啲摩囉叉泰米爾話,炒埋一碟就認眞惡頂。若然有朝一日呢個星洲國仔畀隔籬印尼班回教馬拉雞星洲炒米鏟柒佢扯,我絕對唔會同情呢班反骨仔。當然,印尼班回教馬拉雞亦都唔係咩好人,除咗班主動撈化嘅星洲佬,就要數呢班印尼同大馬嘅摟頭巾戴面罩嘅回教馬拉雞最乞我憎。

-----------------------

https://www.tapatalk.com/groups/namyuekok/505-t7362.html
https://www.tapatalk.com/groups/cantonia/505-t3196.html

沒有留言:

張貼留言