2015年4月1日 星期三

454 大粵民國唔包括香港 HK係是非精 冇佢我哋大粵更安寧

454 大粵民國唔包括香港 HK係是非精 冇佢我哋大粵更安寧


大粵民國嘅陸上領土包括兩廣海南全境,以及毗鄰兩廣嘅湖南南部/江西南部/貴州南部嘅一啲邊境縣份,同雲南嘅文山州以及紅河州。唔要龍岩,嗰度幾乎全部都係啲客家屌嘅地方,大粵嘅客家屌經已夠晒多,唔想再增加佢哋嘅人口。同樣江西南邊亦係客家屌嘅地方,所以祇係要毗鄰大粵嘅一小部分,唔要贛州。湖南南邊嘅南嶺山岳地帶要,但未必要加埋郴州。仲有就係,要踢走HK同馬交,尤其係要踢走乜撚都包拗頸唔嘈唔舒服嘅HK。

所有支那撈頭都要全數驅逐出大粵,大粵係緊密聯邦制國家,所有省份都有類似於美國州份噉嘅自治權,但唔會好似印度噉以族群分佈嚟劃分省份。

大粵冇可能搞啲咩鬆散嘅邦聯,因為呢種體制根本就極唔穩定,好易散嘅,正正因為噉,所以依家冚世界冇一個國家係沿用邦聯體制嘅。大粵冇可能為咗一個HK而搞啲乜春邦聯,妳同得HK邦聯,噉潮/哎/壯/瓊呢啲又點應付呢?噉搞法支那想從中挑撥離間搞散我哋大粵真係話都冇咁易。當年普魯士就係嫌奧地利麻Q煩,所以至一腳將佢踢出德意志帝國,唔cam佢玩。美國式嘅緊密聯邦制至係最好嘅解決方案,既平衡到大粵各世居民族嘅語言同文化保育,又可以確保大粵聯邦國家嘅穩固。

鬼佬有佢先進嘅地方,但係粵獨更應關注嘅係我哋大粵嘅本土化,尤其係粵化。日韓法德呢啲夠先進喇,人哋更關心佢哋自己嘅文化同語言,而唔係畀美國佬英文化。臺灣就咪提喇,係純粹嘅支那化,臺灣嘅本土文化係閩南-臺文化,但係直到依家都仲畀啲滯臺豬撈壓著。

搞清楚,我哋呢度係大粵!唔係USA,任何企圖香蕉化我哋粵人嘅嘢粵獨都會反彈。我哋拒絕撈化,同樣亦拒絕香蕉化,祇有粵化,至符合我哋嘅利益。英語冇可能亦冇資格做大粵嘅官方語言,大粵九大世居民族嘅語言至可以做大粵嘅國語。

唔贊成用官方語言呢個用詞,以免畀大粵其他世居族群反彈,用粵語嚟做大粵嘅第一行政用語就得喇。我哋係要粵化,唔係要英美化,所以亦唔贊成畀啲細路哥連粵語都未基本掌握好嘅情況下低過早噉學外語。

我哋大粵有潛能成為東南亞大國,依家最大嘅問題係人多地少,領土太細。向支那擴張領土係必要同必然嘅,妳唔打佢佢都會嚟打妳,妳打佢嘅話噉自不然會謀佢啲地,所以我至話要征服成個雲貴涼山嚟做我哋嘅西粵,若然唔係噉嘅話我哋好難同支那長久抗衡,領土大細幾時都係妳潛在國力可以去到邊,妳勁定唔勁嘅標誌嚟。

粵獨係好反感北伐嘅,而湖南同江西又係典型嘅支那地,嗰樹又冇幾多地藏,打嚟冇用。雲貴涼山唔同吖,嗰度地方大吖,地藏又多又大把水力發電潛能,兼且支那喺嗰樹殖民根基亦唔深,雲貴亦係古南越人西部支系夜郎同滇越分佈嘅地方,攻嗰度至有意義。

依家喺大粵有大大細細成90幾個族群,要絕對團結係冇可能嘅,因為好難形成到利益共同體,若然可以喺支那身度攞到地,趕且晒啲支那豬之後我哋大粵各族再移民過去,大家都攞到著數,噉就會有利益共同體喇,有利益共同體當然就有所謂嘅團結。

依家支強英弱,而唔係相反,家陣搵英國佬派兵過嚟HK係100%冇希望,而美國又唔想直接同支那開戰而唔肯出兵,港獨唯有食自己。若果我哋武裝粵獨搞得起,香港或者仲會有運行,指望HK自己搞武裝港獨根本冇可能。

粵獨依家唔拖港澳埋堆,佢哋有佢哋搞,粵獨同港獨歧異係好明顯嘅,冇可能有共識嘅,港獨依家好多嘢都好廢柴嘅,我哋粵獨咪畀呢啲廢柴陀累就真。

依家粵獨同港獨係並行嘅,而且冇可能統合,假如我哋粵獨可以快過港獨脫支獨立並喺支那度接收HK同馬交嘅主權同治權,噉粵港澳至有統合嘅可能,若然係HK比大粵更早獨立嘅,噉粵港就係分別兩個唔同國家。馬交細啲,大粵食佢仲相對冇幾多麻煩。

依家HK咁鬼多是非,腌尖聲悶正一十足麻煩友嚟,大粵本身都經已夠多族群,要整合起身都唔易,再加多HK呢隻搞屎棍入嚟盞搞到我哋大粵家嘈屋閉冇日安寧,有團結都會變冇團結。

粵獨還粵獨,港獨還港獨,多數HK佬都唔想我哋大粵抽佢哋水,而我哋粵獨呢邊亦唔想HK啲廢柴嘢同是非嘢陀累我哋。所以咪一廂情願,我哋還我哋,佢哋還佢哋。粵港統合係我哋大粵呢邊至多啲人提,喺HK嗰邊並冇太大市場。

依家啲HK佬係廢柴嚟,有咁好嘅獨立建國條件居然搞唔出嘢,一隻二隻諗著著草移民。後生一輩有獨立心但係冇真才實學,搞社運華而不實搞咗咁多鋪次次都唔中要害得個吉,淨識攤大手版旨意港支政府年年每條友都派6000蚊,老餅嗰啲嘅可能有料但係親支那或者親英美不過又脫唔到啲支那根,1970-1990年代嗰啲HK佬仲差唔多。

就攞HK嘅粵語歌嚟講喇,HK有自己嘅粵語流行樂壇,卻自己唔珍惜,一個陳冠希就徹底打沉晒2000年代HK粵語流行樂壇尚存嘅餘暉,若然唔係有嗰單嘢,HK樂壇都唔會死得咁快,真係屋漏兼逢連夜雨。HK啲歌手亦都太唔自重,完全冇諗過佢哋係撐起成個粵語現代文化嘅台柱嚟,呢啲就係冇崇高政治信仰嘅弊端,假如佢哋有一種擔負粵語現代文化傳承嘅使命感,我諗佢哋絕對唔會咁唔檢點醉心淫樂。妳睇睇依家HK嘅樂壇,居然搞到好似廣東噉,要唱返1980-1990年代啲粵語舊歌嘅口水尾,真係冇眼睇。

依家HK佬尤其係後生一輩嘅HK仔,要求高福利化嘅傾向好明顯,但係呢樣嘢對冇本土工業航運業亦日漸式微嘅香港嚟講根本就唔實際。香港依家主要係靠金融業地產業銷售業同旅遊業,呢啲都好依賴外部環境因素嘅,財源並唔穩定兼且要仰賴於人,而且仲越嚟越受到支那嘅掣肘。北歐國家有自己嘅製造業同農業,而且仲鬼咁發達,佢搵到銀兼且人少就得嗰幾百萬人甚至幾十萬人,所以佢撐得起高福利。

但係對於一啲幾千萬人口以上嘅國家嚟講,高福利祇會令到自己國家債台高築並喪失活力,英國喺戴卓爾夫人上臺前就因為奉行過份高福利而令國家陷入頹勢,嗰陣畀人嗌做“英國病”,戴卓爾夫人喺上臺之後即刻奉行自由主義嘅經濟變革,大規模私有化咗唔少國企並廢除工黨時代奉行嘅高福利政策,最終令英國出現復甦。佢嗰套嘢後嚟被稱為“戴卓爾主義”。就算強如美國,佢都撐唔起高福利,美國成3億幾人,佢根本就冇可能分咁多錢畀啲人。

雖然話依家豬撈亂港,不過家陣HK亦遠遠未衰到好似前東德噉嘅田地,反而係我哋大粵唔少粵人仲要落去人哋HK度掃貨掃奶粉掃日用品吖。試問喺噉嘅情勢下低班HK佬又有乜可能會甘心畀我哋食佢?夾硬逼佢入粵盞搞到家嘈屋閉。

喺班HK佬所謂嘅大陸哩裡頭,我哋粵人佔唔少甚至多數吖。自從HK開埠尤其係1949年之後,粵港經已明顯分化成兩系,呢個係事實嚟。同大陸分隔/分割好至係依家班HK佬最想要嘅,大粵粵人?佢班嘢係唔會太過關心嘅,妳睇佢哋開口埋口香港香港而唔係粵人粵人就知。

依家想同大陸分隔/分割好嘅多數都係HK啲後生,過多十leng廿年,佢哋就會成為主導HK嘅中堅力量,喺未來嘅十leng廿年,支持粵港合併嘅老嘢會逐步逐步離世,HK嘅主流民意祇會越嚟越傾向同大陸包括同大粵分離。

粵獨係撐港獨嘅,但冇可能同佢溝得埋,班HK佬亦唔願意同我哋大粵嘅粵人黐埋喺同一個國家。粵獨人多數對粵港分歧呢樣嘢都睇得好清嘅。

假如我哋粵獨可以快過港獨脫支獨立並喺支那度接收HK同馬交嘅主權同治權,噉粵港澳至有統合嘅可能,若然係HK比大粵更早獨立嘅,噉粵港就係分別兩個唔同國家,呢個係肯定嘅。至於粵港分立成兩國之後有冇可能重新合併,噉就要睇機緣。

HK獨立咗肯定會同我哋爭澳門嘅,我哋可以承認佢HK獨立,但係唔畀佢謀馬交。依家有HK佬想謀我哋嘅深圳東莞同惠州,一旦港獨對我哋有領土野心,噉粵港關係就會即刻急轉直下,我哋因為呢樣打HK係有可能嘅。假如HK仲包庇埋粵奸同允許支那借道HK嚟搞我哋後欄嘅話,噉就實打硬都得喇。

假如係HK親支又或者佢唔識死謀我哋大粵啲地,噉我哋打鳩佢跟著食Q埋佢噉就正路,不過斷估班HK佬都唔會無喇喇多噠喇咁冇腦做啲辣興我哋大粵嘅事喇。

假如HK係親美而我哋又需要借美國力嚟抗衡支那嘅話,噉我哋就唔可以亂喐。同樣嘅,若然有一日美國要打壓我哋,唔畀我哋喺東南亞擴充勢力,噉呢個親美嘅HK就要趁早打。

大國食細國係好正常嘅,冇必要介懷啲乜,妳估淨係支那至會食人啲細國咩?日本當年又咪食咗人琉球,美國食完印第安人啲地跟著又食夏威夷。大粵食啲畀我哋弱嘅國仔根本就毋須大驚小怪,祇要食咗落格國際社會反彈又唔大嘅就冇問題。咪過以為依家係21世紀就乜乜乜,21世紀同樣係弱肉強食,啲鬼佬依家力水唔夠梗係搵棚牙嚟搭救喇,佢回氣嗰陣,妳睇佢仲會唔會咁假仁假義?

就算喺二戰之後,大國食細國亦唔少見,印度食錫金,印尼食東帝汶,係完全吞併。我哋食人哋係冇問題嘅,祇要唔好畀人哋食咗我哋就得喇,睇嘢唔好咁廢,我哋大粵唔係HK嗰啲冇力自控下下都要睇人面色嘅細國。

講句唔好聽,下下講乜撚同HK聯邦,噉喺班HK佬睇嚟同大粵食咗佢哋一啲分別都冇,依家HK嘅民意想同大粵統合嘅絕對唔過50%,我敢寫包單。妳若然唔軍事征服佢,齊靠啲乜撚民意妳根本就收唔返HK返嚟。

祇要美國佬唔出聲反對而我哋又有足夠軍力嘅,咪話一個香港,就算係越南寮國緬甸,我哋都可以以佢哋聯同支那企圖南北夾擊大粵為名出兵越寮緬攞地,以拓張我哋大粵領土,增加我哋粵人嘅地盤。

我哋大粵要做東南亞嘅第一強國,除咗經濟建設同文化提升,好多時仲要喺軍事上打低人至可以確立到我哋嘅大國地位嘅,好似越南噉,雖然粵獨視佢為脫支楷模,不過粵越間嘅領土爭議遲早會令粵越兩國必有一戰,即使妳唔打人人哋都會嚟打妳。

http://namyuekok.freeforums.org/hk-t6807.html
http://cantonia.freeforums.org/hk-t2628.html

沒有留言:

張貼留言