2015年4月1日 星期三

455 唔做支那奴 唔做黃皮狗 大粵要自強兼自立

455 唔做支那奴 唔做黃皮狗 大粵要自強兼自立


粵獨裡頭的確有人要同HK統合,不過呢啲亦祇係之前嘅部分諗法,依家就更加冇幾多粵獨人去睇佢HK咁多,港獨若果搞得出嘢,HK晨早獨立咗。依家嘅HK佬都係啲廢柴嚟,同廿年前嗰啲根本不可而語。

唔同佢HK埋堆就等於閉關鎖國?若然我哋大粵下下都要經過HK至同外邊聯絡到嘅噉就真係閉關鎖國喇。大粵係要做強健嘅獨立國家,HK嗰啲冇力自控下下都要睇人面色淨識嘈有條件但又冇料作出改變嘅廢柴嘢咪嚟污染我哋粵獨就真。我哋大粵粵人喺海外有大把粵僑同留學生,就齊美加都經已成喳,我哋想學鬼佬啲正嘢有大把渠道,使睇佢HK嗰啲廢嘢?

粵獨係要令大粵獨立,而唔係刻意要令大粵做同支那一定唔同嘅嘢,因為好多嘢冚世界都係噉做嘅。尤其係對嗰啲可以有效穩定國內局勢同快速增強國勢軍力嘅舉措,唔單祇支那會噉做,其他多數國家亦會噉做,妳唔跟著噉做就係妳傻屄。

唔使下下都話唔跟著鬼佬尾唔聽鬼佬支笛我哋就實折墮實落後實聽畀人打,呢個世界唔係隻隻黃皮狗都好似日韓咁醒嘅,假如我哋大粵真係好似HK咁廢,噉就真係實聽畀支那打到仆街都得囉。

依家係支那強鬼佬弱吖,妳估仲係100年前咩,諗嘢咪脫離現實至得珈。妳唔強勢而好似依家HK咁廢,妳又點同支那抗衡到吖?鬼佬依家力水唔夠梗係搵棚牙嚟搭救喇,但係好顯然嘅絕對冇可能就齊靠鬼佬嗰啲自由主義嘅政治宣傳就可能打菻得到支那嘅坦克嘅,呢個就係現實。妳要粵獨,妳就要喺政團同軍團嘅組織上高絕對強勢同有力,用HK依家嗰啲噉嘅廢柴社運嚟武裝粵獨,死得囉。

HK依家對大粵嚟講,根本無足輕重,大粵有冇佢都冇問題。假如加HK入嚟而令到我哋大粵不得安寧嘅話,噉佢不而冇入嚟。

都係佢哋有佢哋搞,我哋有我哋搞喇,睇下到時邊個成功脫支上岸先囉,然之後再檢討粵港關係應該點行喇。粵獨同港獨依家係冇辦法統合嘅,雙方分歧太大喇。

當然,冇辦法統合唔等於我哋冇辦法合作抗支,畢竟粵港都有共同嘅敵人支那,粵獨當然會撐港獨,但係噉並唔代表粵獨同港獨一定要合埋一齊搞,更加唔代表港獨搞唔起粵獨就冇運行。要知道,粵獨同港獨係完全唔同搞法嘅,喺大粵,社運粵獨係死路,祇有武裝粵獨至有出路,但係喺HK就啱啱相反。

同樣嘅,粵港即使分屬兩個唔同國家,喺共同對抗支那方面亦會有大把合作空間,唔係一定要粵港合埋一齊至可以對抗到支那嘅,相反,假如粵港因為合埋一齊而內訌嘈到拆天,噉反而會畀支那有機可乘。

學日本?學啲嘎仔托咩,日本韓國呢啲講到低又咪啲支那嘢嚟,妳估依家日本係正常國家嚟咩?佢不過係美國佬籠裡頭嘅一隻雀咋。美國喺亞洲最忠實嘅黃皮狗,一係日本第二就係韓國。

大粵係東南亞國家,我哋梗係做返東南亞強國喇。我哋要學就學印度,又有強大武力又有有料嘅科技,最重要嘅仲係,佢有佢自己嘅獨立自主嘅外交。

有一幅大嘅國土,有唔少嘅人口,加埋有獨立自主嘅外交,噉至叫做一個似樣嘅大國,呢種國家有能力成為世界政治當中嘅獨立嘅一極,而唔係某啲超霸下低嘅馬仔。

好似印度噉,佢係核子國家,依家冚世界除咗美國/俄國/支那之外,又有邊個敢喐佢?就連美國都要畀佢幾分薄面忌佢三分。粵獨就係要令大粵成為好似印度呢挺噉嘅自強自立嘅國家,而成為東南亞嘅最強國同世界政治當中獨立嘅一極。

http://namyuekok.freeforums.org/topic-t6810.html
http://cantonia.freeforums.org/topic-t2630.html

沒有留言:

張貼留言