2015年9月14日 星期一

462 怒插親撈偽粵客家屌

462 怒插親撈偽粵客家屌


最近個BLOG畀隻白痴仔糾纏,都唔知條友係乜春春,估計又係啲支根未脫嘅傻撚,又或者乾脆係隻識講粵語嘅撈,又或者係識講粵語嘅死客家屌,於是狂插就係。

條友話,佢唔鍾意遠古時期活躍喺大粵同東南亞嘅矮黑人,話佢哋蠢鈍邋遢,我就即刻攞日本仔嚟駁柒佢,我話日本仔之所以咁矮,就係因為喺日本仔嘅種族基因組元裡頭,有將近一半都係矮黑基因嚟(Y_DNA D型)。試問日本仔蠢咩?同樣嘅,喺藏人裡頭同樣有過半嘅基因屬於矮黑型,人哋早喺公元7世紀就建立咗強大嘅圖博帝國,嗰陣唔少喺歐洲嘅白鬼(譬如北歐金髮碧眼嗰啲維京人)仲未開化吖。

條友跟著又話,日本仔好鍾意啲白鬼,所以當年要脫亞入歐,我就屌柒佢,我話日本仔當年同美國佬打仗,妳知唔知道佢哋點嗌啲白鬼?叫英美鬼畜!亦即係魔鬼兼畜生吖。日本仔之所以到依家都唔承認佢有負於東亞同東南亞,就係因為佢當年為咗令全東亞同東南亞擺脫啲歐洲白鬼嘅殖民統治,為咗促進東南亞嘅民族獨立而盡心盡力。直至到今日,嗰啲喺二戰後獨立咗嘅東南亞國家對日本依然有感激之情。同樣直至到今日,喺日本右翼裡頭,仲有極其強烈嘅對美國嗰兩粒原子彈嘅怨恨喺度,依家班友之所以唔發作,係因為佢西有支那進迫北有俄國虎視,礙於形勢佢局咳要忍嘅啫。

我跟手插佢話,以純種族遺傳嘅角度睇,白種人其實係一個基因遺傳性好弱雞嘅種族,白溝黑嘅生出嚟一定係黑,白溝黃生出嚟亦唔見得係白,妳睇睇奧巴馬黃秋生韓舒婷呢啲就知。一個同其他種族一混血就喪失晒自身所有遺傳特徵嘅種族何嚟優秀?

依家並唔係19世紀啲白鬼最得勢嗰陣,依家係21世紀吖,白鬼經過20世紀兩次世界大戰同美蘇冷戰嘅內鬥之後,再受自由主義搞怪,經已行情行盡。20世紀末到21世紀開頭呢段至少係亞洲黃種人/棕色人風騷嘅時刻,東亞行完運輪到東南亞同班印度叉行,21世紀中後段幾乎可以肯定係班非洲黑發圍嘅時間,呢個時段冚世界都經已進入老齡化社會,唯獨非洲仲可以保有龐大嘅後生人口,邊度後生人口多,邊度就最具活力,世界經濟向嚟都係噉嘅。

非洲黑係依家冚世界活力度最猛嘅種族,生得多之餘佢種族基因嘅遺傳亦超級勁,乜種同呢啲人溝埋一齊第二代必定係黑嘅。過多100年,啲黑鬼殖民全世界嘅圖景可能會令後世人見怪不怪,到時即使喺歐洲,妳想搵件金髮碧眼嘅純種波斯貓睇下睇怕都幾難。

我都唔鍾意啲美國黑同非洲黑,而且呢啲黑鬼同我哋粵人冇親。嗰啲幾千年前活躍喺東南亞嘅矮黑人至同我哋有關聯,坦白講,我哋並唔係佢哋嘅直接傳人,呢啲遠古時代嘅矮黑人依家經已死絕噉滯就得返幾萬人,但係幾乎所有嘅東南亞族群都沾染著呢啲矮黑人嘅血統,包括我哋粵人,呢個足以證明我哋嘅土著原住民屬性,東南亞人種(亦即所謂嘅南蒙古利亞人種)嘅黃+矮黑屬性就係噉嚟嘅。

我插條友話,妳鍾意殺矮黑噉祇係妳心理變態,或者妳應該自殺,因為妳血統裡頭一定有矮黑基因,問題係多與少,除非妳根本就唔係我哋粵人。但凡粵人,必有矮黑元素喺裡頭,呢樣嘢喺幾千年前古南越人嚟到大粵征服咗當地嘅矮黑人就經已決定咗,永遠都冇得逆轉。

我屌柒隻傻仔,妳咁撚仇恨幾千年前我哋本土啲矮黑,不如仇恨下依家啲非洲黑好過喇,噉仲有現實意義,廣州依家幾乎成咗以尼日利亞黑鬼為首嘅非洲黑遠東殖民帝國嘅首都囉(之前廣州就畀人嗌成係第三世界首都)。

我話,我起碼夠膽作反,亦有腦諗出超叛逆具顛覆性嘅理念,似妳咁廢柴咩?連作反都唔敢諗,淨得把死人口喺度包拗頸,漢漢漢漢妳碌柒,咁柒鍾意漢死返去支那喇,留喺大粵替死吖。妳知唔知咩叫做羊咩效應?祇要我哋粵獨一起咗個勢,必然大把人跟尾。粵獨往後必定好似我所講嘅噉行,因為我係粵獨嘅先知,睇嘢絕對通透過妳啲冇鬼用嘅廢柴。

到時粵軍打沉支那喺大粵建立起軍政府話要喺大粵全境去支那化(民主係大粵徹底淨粵去支那化之後,大粵國家根基穩固之後至做嘅事),唔做就係支那奸細撈頭走狗大粵叛徒,嗰陣個個殺撈頭殺到興合合,邊個敢話NO?跟著我再插話,睇怕妳隻廢柴到時會第一時間爭著走去拆祠堂燒族譜,又或者妳根本就唔係我哋粵人,而祇係一隻識講粵語嘅撈又或者係一隻識講粵語嘅死客家屌,呢陣睇怕妳都冇鞋挽屐死返去支那囉。

http://namyuekok.freeforums.org/462-t6886.html
http://cantonia.freeforums.org/462-t2707.html

沒有留言:

張貼留言