2020年1月20日 星期一

512 粵獨信念祇係最基本嘅開始 有錢有炮同要有我哋粵獨自己嘅粵軍親兵 至係粵獨成功嘅關鍵

512 粵獨信念祇係最基本嘅開始 有錢有炮同要有我哋粵獨自己嘅粵軍親兵 至係粵獨成功嘅關鍵


支共依家四平八穩,班豬撈又夠嗮十足戇鳩撐硬佢哋個撈頭共產黨,所以我哋粵人想要脫支獨立,粵獨冇班信得過嘅自己嘅親兵係根本冇得玩,我哋家下眼前所面對嘅現實就係噉。若然齊有粵獨信念,噉粵獨可能永遠都祇係停留喺一股思潮嘅層面,思潮呢家嘢,可以好飄渺亦都可以好海鮮,好明顯嘅,佢遠遠唔足以令我哋粵獨成功創建獨立嘅大粵民國。

我哋粵獨人,一定要有好多好多嘅錢,最好我哋自己本身就係大財主佬,可以豪情射水撐實粵獨,而唔單單祇係一個學者,或者祇係一個同粵獨佈道嘅信使,噉對推動粵獨更快前行遠遠唔足夠。粵獨人依家最緊要係要有錢,祇要有錢,至可以買地買槍買炮,喺外邊招兵買馬,粵獨人祇要喺外邊有一個堅固嘅武裝訓練基地,有一班撐粵獨嘅戰士,有一支粵軍喺手,噉我哋至有可能殺返大粵本土,繼而光復大粵,建立我哋粵民族自己嘅國家:大粵民國!

呢啲就係有錢至會有軍,有軍至會有國!粵獨想要真正發到圍,關鍵係要有錢有槍有炮有軍隊揸手,其他嘅都唔係問題,唔好話我軍國主義,我堅信,大粵民國絕對會喺粵軍嘅炮聲當中誕生。

祇要粵獨可以扯旗作反,有一支粵獨武裝,建立到一個實質嘅政權,無論喺海外搵個島仔先行立國,抑或喺啲大粵嘅海邊離島成立戰時政府,粵人都必定會一呼百應,呢樣嘢我絕對有信心。同樣嘅,依家啲自細受撈化教育嘅儬仔,等佢哋大啲出到社會搵食,知道班豬撈有幾反人性,知道支那有幾衰屄,佢哋就必定會重新脫支入粵嘅,呢點我同樣唔擔心。

至於家下學校唔準講粵語呢啲屄嘢,廣州啲小學中學十幾廿年前一早就噉做喇,依家終於輪到HK。班撈頭語言同化政策嘅實質,無疑就係支那漢人對我哋大粵同港澳粵人嘅文化滅族!不過同化歸同化,我哋同班撈始終就係異流,班撈即使點同化妳,佢都唔會睇得妳順眼,妳喺佢哋眼入邊始終都祇會係南蠻異族,嗰啲受撈化教育嘅粵人儬仔,遲早會睇清呢一樣嘢。所謂感覺唔啱,自然就會醒覺,就咁簡單。

粵人同漢人根本就唔嗱更,完完全全係兩個分野分明嘅唔同民族嚟。我哋粵人係甌雒子孫,古南越人嫡傳後裔,正宗侗臺系,佢班撈頭漢人係炎黃子孫,屬羌胡系統,我哋飲珠江水,佢哋飲黃河水,所以兩家根本就九唔搭八,大纜都扯唔埋。

依家所謂嘅中文,亦即係撈頭嘅漢語漢文,我哋粵人,我哋粵族,講嘅係粵語,寫嘅係粵文,喺粵文當中,又分繁體粵文同拉丁粵文。粵獨力推嘅,當屬拉丁粵文,繁體粵文祇係粵獨發端時期過渡式嘅文字書寫系統。一旦粵獨功成,拉丁粵文就係我哋大粵嘅國家文字。

踢菻或者消滅各式撈頭政黨,包括消滅撈頭共產黨同踢菻撈頭國民黨呢啲,係純粹支那內政,粵獨同大粵絕唔應該牽扯其中,以免畀外邊班撈民運乘機收編做佢哋內戰嘅戇鳩炮灰,我哋粵獨唔係孫大炮之流,粵獨係絕對唔會搞乜撚北伐嘅。我哋一定要搞清楚一樣嘢,就係:我哋係粵獨,粵獨就係確保大粵獨立建國,就咁簡單,其他嘅嘢,譬如踢菻支共之類嘅支那內鬥,我哋粵獨係完全毋須理會。

祇要我哋大粵成功脫支獨立建國,祇要我哋大粵同支那成功切割,噉支那本部嘅嘢我哋仲理佢托咩,嗰啲都唔關我哋嘅事囉。支那繼續畀支共統治,支那繼續唔民主,支那繼續唔開化,呢啲結果對我哋粵獨嚟講,係完全可以收貨。班撈民運想喺支那做王,咪等佢哋班嘢自己返支那作反囉,支那國係咪愚昧落後,支那人係咪蠢鈍白癡,佢死佢賤,呢啲關我哋粵人柒事。

我好記得十鳩幾年前D記就話過,共產黨繼續統治支那對我哋粵人嚟講唔見得係一件壞事,畀班撈頭自由民主咗反而會對我哋不利,點解?皆因自由民主代表著進步同繁榮,而共產黨統治則係一味愚民政策,試諗下,一個愚昧無知嘅支那政權同一個自由繁榮嘅支那政權比,邊個會有更強軟硬實力?

我哋粵獨梗係想揀件又蠢又鈍又白癡又戇鳩嘅支那政權喇係嘛,容易成功脫支獨立建國吖嘛。妳畀佢好似美國咁強勁噉就真係死得喇,好似夏威夷噉,想從美國重新獨立建國,恢復返百幾年前嘅夏威夷王國,真係難過登天吖!

-----------------------

https://www.tapatalk.com/groups/namyuekok/-t7415.html
https://www.tapatalk.com/groups/cantonia/-t3231.html

沒有留言:

張貼留言