2015年3月23日 星期一

385 2014粵獨感言 粵獨要遲嚟先上岸 唯有膽同勇

385 2014粵獨感言 粵獨要遲嚟先上岸 唯有膽同勇



就我而言,做粵國先烈都係算做咗嘢。睇睇人哋啲新疆佬殺撈炸撈幾狼,根本就唔怕死,完全唔在乎自己嘅生死,佢哋噉係為咗咩?祇係為咗喚醒佢哋嘅族人,要勇敢噉反抗支那殖民。老實講我並唔鍾意回教/穆斯林/新疆佬,不過我真係好欽佩佢哋為獨立而獻身嘅精神,呢啲獻身精神比起啲咩理性非暴力更可貴。

我始終唔睇好大粵可以和平獨立,武裝粵獨係一定兜唔過嘅關鍵。都係嗰句,先喺靠近大粵嘅臺灣或者菲律賓建立武裝訓練營地,再用漁船或者貨輪搭載敢死隊喺大粵沿海或者一啲較大嘅離島登陸,建立起一塊可以供粵獨武裝企穩陣腳嘅瀕海粵獨區,再向大粵內陸拓展粵獨軍力。

想諗著一開始就攞低廣州南寧深圳佛山呢啲大城係唔設實際嘅。假如粵獨成功組織到一支敢死隊喺大粵沿海登陸,並企穩陣腳,噉即使係僅僅光復咗海邊嗰幾隻島仔,呢樣嘢亦係轟動性嘅,因為,噉標誌著粵獨由一股思潮變成實質嘅獨立運動力量,都時冚世界都會知道,脫支除咗台獨藏獨同東土獨之外,仲有我哋粵獨,而且粵獨比起台獨藏獨東土獨更激進,因為祇有粵獨至擁有自己嘅軍事力量,粵獨係幾支脫支力量當中唯一一支敢同支那正面駁火嘅,妳話,到時人氣同情讚賞仲唔勁爆,美國佬會霎時間發現,原嚟粵獨至係整沉支那嘅殺著,而唔係佢先前所一直寄望嘅藏獨東土獨。祇要食住呢個勢,咩美援歐援日援槍炮子彈飛機大炮真係收到妳手軟,有人有炮有水再加埋有信念,粵獨要遲嚟先上岸賣甩台獨藏獨東土獨成為第一個脫離支那獨立建國嘅脫支勢力根本就唔係難事。

沒有留言:

張貼留言