2015年3月23日 星期一

386 又見陶傑靚文《滅粵難》

386 又見陶傑靚文《滅粵難》


頭先過去笈咗下好耐都冇點更新過嘅D記嘅BLOG,竟然畀我睇到呢篇嘢。

講真,陶傑都算係老嘢,老嘢嘅話無論親共反共,多少仲有唔少支那情結,呢樣嘢亦係依家我哋粵獨人喺睇陶傑文章嗰陣所應該清晰判別嘅,陶傑一定反共但係未必反支,至少佢唔會全力反支,睇佢點評價支那民國就知。

依家全新生代嘅粵獨人,講求嘅係徹底拋棄支那,唔參與任何支那內鬥,同支那完全分割,對支那漠然處之。乜撚支那民國支那人民共和國支那國民黨支那共產黨,支那豬撈佢死佢賤佢鬥佢亂呢啲冚嘭唥關我哋粵獨人鳩事?!我哋要嘅係粵獨!我哋要嘅係大粵民國!

仲有,我見啲HK佬好鍾意燒五星旗,不過HK佬要港獨齊燒呢支旗根本唔入局,港獨要入肉,噉唔該連青天白日旗一齊燒埋,齊燒支共嘅五星旗根本唔算係乜!喺粵獨睇嚟,青天白日旗同五星旗冇乜兩樣,都係啲支那豬撈嘢嚟!

——————————–

D記BLOG裡頭嘅《滅粵難》原文

http://confedcantonia.blogspot.com/2014/02/blog-post.html

沒有留言:

張貼留言