2015年3月23日 星期一

400 做乜要對六四七情上面?噉唔係冷酷,噉係唔關我事!

400 做乜要對六四七情上面?噉唔係冷酷,噉係唔關我事!


嗱!呢啲就係臺獨同港獨嘅差距喇!18萬人參加香港六四燭光晚會 臺灣嗰邊得500人

六四係支那人嘅嘢,香港人做乜噉七情上面?雖然香港人可以借呢件事嚟表達對支共嘅不滿,但係佢哋呢一舉動同時亦會對支那人發送親近訊息,呢樣就係港獨大忌!

六四係支那內政混亂嘅產物,作為畀支那人殖民緊嘅異民族,我哋粵人對六四根本唔應該有過度嘅情緒表示(無論係踩抑或係同情),我哋應該好似一個越南人、日本人、蒙古人、韓國人、菲律賓人噉睇待六四:哦,六四,係死咗好多人,但係關我哋咩事?佢並唔發生喺我哋嘅國家,死嘅又唔係我哋嘅人,雖然當年好轟動,但係佢祗係一單過咗時嘅國際事件。

一個越南人、日本人、蒙古人、韓國人、菲律賓人,係絕唔會對死咗唔少支那人嘅六四七情上面嘅,噉唔係冷酷,噉係唔關我事,我哋嘅情感祇應該傾注喺我哋嘅祖國,我哋嘅民族。顯然,支那唔係我哋嘅祖國,我哋亦都唔係漢人/華人/唐人,我哋係粵人!

沒有留言:

張貼留言