2015年3月23日 星期一

416 踢爆粵奸同啲仆街親支偽“粵人”嘅陰毒反粵手段

416 踢爆粵奸同啲仆街親支偽“粵人”嘅陰毒反粵手段



啲粵奸同啲仆街親支偽“粵人”隻隻都係影帝嚟,喺表面上睇,佢哋畀邊個都顯得更撐粵語,而且最興就係通街揸著支支那旗,一邊口噏噏話咩“保育粵語”,一邊就妖言惑眾昆啲傻仔話:嗱,家陣我哋經已有晒計劃一定會保育好粵語珈喇,妳哋班嘢就咪再諗乜撚粵獨喇,呢啲仆街就最鍾意搵呢樣嘢嚟搞喎粵獨檔攤嘅。不過支那殖粵嘅殘酷事實卻向粵人傳達咗一個好清晰嘅訊息,就係喺依家支那殖粵嘅政治架構下低,以啲支那豬撈唔開化嘅政治質素,任妳齊講撐粵語同文化多元都係冇任何意義嘅!冇粵獨妳都咪使旨意保得實粵語吖!

各位祇要畀心機啲留意下,就會好輕易噉發現啲仆街親支偽“粵人”一直或明或暗噉向我哋提示一樣嘢,就係撈頭裡頭亦都有“好人”。我唔否認喺啲粵撈混血甚至係喺啲“粵化”咗嘅支共“南下幹部”子弟裡頭,的確有好個別嘅“撐粵”者,不過呢啲所謂嘅“撐粵”者又可以佔佢哋族群裡頭嘅幾多呢?顯然係百中無一千中無一甚至乎係萬中無一嘅,而且呢啲友充其量祇係去到撐粵語嘅水位,嗌佢哋撐粵獨嚟反返佢哋嘅撈頭老竇老母轉頭?諗妳都咪諗吖!

以殖粵支撈裡頭萬中無一嘅所謂“好人”嚟掩蓋99.999%豬撈嘅侵略暴行,呢啲就係啲仆街親支偽“粵人”最陰毒嘅反粵手段嚟喇。條粉腸甚至多次以捉嗰一萬幾千件支共殖粵豬撈頭目審判為名而起勢反對淨粵拒絕驅逐嗰幾千萬殖粵支撈返支那,理由竟然係幾千萬殖粵支撈畀妳趕且晒我仲點搵嗰一萬幾千件支共殖粵頭目嚟審吖?!拉支共殖粵豬撈頭目同驅逐嗰幾千萬殖粵支撈呢兩件事根本就可以同時並行處理嘅,祇要事先羅列出待拘捕人物清單,再喺各個粵支邊境口岸對返支豬撈作甄別監視就OK喇。啲仆街親支偽“粵人”偏偏就唔制,係都要整色整水掛為粵人彰顯“公義”嘅頭,賣殖粵支撈合法化留粵嘅肉,妳話呢啲仆街到低係想拉人定係想留撈吖嗱?!噉擺明就係借口捉撈頭罪犯而畀嗰幾千萬撈頭“歸化”留喺大粵繼續殖民喇!以犧牲萬幾隻支共殖粵豬撈頭目嚟換取嗰幾千萬殖粵支撈嘅留粵權,呢招以退為進嘅苦肉計,真係毒!毒!毒吖!

依家喺啲同撈冇喇冇lang嘅世居粵人裡頭,撐粵語同撐粵獨依然係兩樣分離得好界限分明嘅嘢,妳話撐粵語多數粵人會受,但係依家妳嗌佢企出嚟撐粵獨,相信好多人都會有多少遲疑,點解?好簡單,依家大粵本土畀支那豬撈殘酷殖民而粵獨又正喺度蓄勢待起,啲普羅粵民當然選擇暫時嘅蟄伏,呢個係人之常情,佢哋都祇係凡人,佢哋都要過人世都要養妻活兒。依家好多粵奸就芨啱呢啲表面嘢於是就專搵呢類經濟民生話題嚟話我哋啲普羅粵人升斗市民唔撐粵獨喎,不過以我哋粵獨人睇嚟,呢啲祇不過係障眼法,又點會呃到我哋?我哋粵獨人係粵族裡頭率先完成民族覺醒嘅一班人,我哋當之無愧係粵獨嘅先知,睇嘢當然要比啲粵人星斗市民嚟得高遠。一旦粵獨一起,啲粵人星斗市民自然識企位展現佢哋真正粵嘅本性,呢個係一定嘅。粵獨人同嗰啲依家仲未瞓醒仲未民族覺醒嘅普羅粵人嘅最主要分別就在於:佢哋撐粵獨嘅時間點唔同。

撐粵語祇係粵族民族覺醒嘅開端,而祇有完成晒成個粵民族覺醒進程,噉呢個人至可以話係真正嘅粵獨人,要完成成個粵民族覺醒進程,每個人所需要嘅時間可以區別好大,由幾個月到十幾年,噉主要取決於佢嘅家庭背景、成長環境同權重最大嘅個人感受。祇要一個人依家感受唔啱,同佢之前所認為係理所當然係啱嘅嘢發生劇烈偏差,噉就可以促成呢個人喺呢一刻瞬間覺悟。對於由細到大都喺支那除十足嘅環境下低成長起身嘅一個人嚟講,要佢自我觸發式完成粵族嘅民族覺醒係一件好唔容易嘅事,佢可以好輕易噉喺所謂“支那華語文化”嘅旗號下低撐粵語,不過要佢睇清粵語嘅本根根本就唔係漢語而係古南越語,粵人亦都唔係所謂“華人”而係古南越人嘅直系後裔,同祇有粵獨去支那化至可以確保粵語續存呢幾樣嘢,就絕唔係三朝兩夕所可以完成。所以咪過以為撐粵語就等於撐粵獨,撐粵獨至少高過撐粵語幾皮波,呢兩者之間嘅層次差得遠吖。

啲仆街親支偽“粵人”之所以話佢偽話佢反粵獨,就係佢連粵獨最最基本而且不容置疑嘅共識:我哋粵族嘅古南越源起,都竟然夠膽質疑!我哋粵人係古南越人嘅直系後裔,我哋粵人係大粵本土世居土著,粵人就係粵人我哋粵人唔係華人唔係唐人更加唔係漢人,粵語就係粵語粵語唔係華語粵語更加唔係漢語,呢個係粵獨信念嘅基石,就有如基督教嘅聖經同回教嘅古蘭經一樣,絕對不容置疑!唔認同呢幾樣嘢根本就冇資格話自己係粵獨人。

依家啲粵奸同仆街親支偽“粵人”以專一保育粵語為名,提出要將大粵裡頭凡係唔100%講粵語嘅埞方都可以全部放棄畀支那,或者任由佢哋脫粵獨立,佢哋噉做無非係企圖將粵獨同大粵民國嘅國境局限喺純粵語區。姑且勿論啲潮哎瓊壯有冇實力同機會可以喺脫粵之後企得穩陣腳而唔畀啲撈重新吞併,就齊睇啲粵奸同仆街親支偽“粵人”連大粵本土嘅領土都可以出賣呢樣嘢,就足以睇得出佢有幾反粵獨喇。粵獨當然可以容納潮語喺大粵續傳,但係粵獨就絕唔認可潮汕可以脫離大粵!若然潮汕可以自行脫粵獨立,噉客家、瓊黎、壯儂呢啲跟著有樣學樣,噉大粵仲唔散?!連大粵基本嘅本土都保唔著,噉仲搞乜撚粵獨?!依家啲支那豬撈唔係就最想大粵變成噉咩!

以支那豬撈嘅劃法,純粵語區其實祇係一個好細嘅地域,甚至連從化花縣增城都可以畀撈劃成係所謂嘅“客家”地方,試問一個首都離敵國邊境咁近戰略防禦縱深咁淺嘅國家,又點可能攊得實防衛嘅主動權?朝鮮就可以喺開城附近距離首爾40-50公里嘅埞方大搞火炮陣聲言可以喺好短嘅時間之內萬炮齊發瞬間令首爾變成人間地獄嚟嚇窒韓國,呢啲大家有眼睇。朝鮮呢招陰毒,就連美國佬都唔識拆,因為妳根本冇可能喺好短嘅時間之內就完全癱瘓晒朝鮮啲火炮,火炮冇乜技術含量兼且造價低廉移動方便可以隨時機動部署,祇要目標距離近至喺火炮10-60公里嘅有效攻擊範圍之內,噉集群部署高密度嘅火炮陣對某個特定城市作飽和攻擊,可以話係無敵嘅,咩防空高炮愛國者3預警雷達呢啲根本阻唔晒成千上萬發同時向妳飛嚟嘅炮彈。而從化花縣增城呢啲地方離廣州市中心甚至祇有25-30公里,支那都唔使出動啲咩飛機導彈之類,就齊用最大路嘅普通火炮先炮轟破壞新白雲、岑村、佛山呢三個離廣州最近嘅機場令大粵喪失對呢啲支那火炮最近最快捷嘅空中火力壓制手段,再對廣州作地氈式飽和炮轟,粵人都經已可以畀撈殺到屍橫遍野喇。若然粵獨喺陸上唔能夠完全控制著五嶺山脈-南盤江呢道大粵同支那嘅天然屏障,喺海上唔能夠完全控制著大粵完整嘅海岸線而令支那可以輕易取得襲粵嘅登陸場,噉就根本保障唔到大粵嘅安全。總之大粵同支那嘅邊界離大粵首都廣州同大粵腹心珠三角越遠越好,噉至可以令我哋有更多嘅軍事防禦空間嚟構築大縱深嘅多重永久性陸防同空防工事。

語言文化呢啲嘢雖然好聽啲嗌咩軟實力,但係唔好唔記得佢係軟嘅,呢個世界除咗羅馬教廷之外冇一個國家齊靠呢樣嘢就可以確保佢政治獨立。啲豬撈、粵奸同啲仆街親支偽“粵人”係根本就唔想睇到有粵獨彈出嚟,假如真係阻唔到,佢哋亦會盡一切可能去困死粵獨,譬如慫恿啲鼠目寸光嘅粵人去按支那事先劃定嘅純粵語區嚟建立一個縮水版嘅大粵,而呢個縮水版大粵天生就喺軍事防禦部署上高存在冇辦法補救嘅巨大缺陷,事實上好難守得穩陣。呢個世界,凡係組織唔起可靠軍事防禦力量嘅政治獨立都注定祇係一隻空殼,試問一個國家連自己嘅國防安全都唔能夠確保,噉其他嘅嘢就算妳叻到飛天都係假嘅,因為呢啲嘢今日可能仲係妳嘅,但係第日分分鐘就變咗做人哋嘅都唔定,妳祇係同人做嫁妝咋,甚至係畀人哋賣咗妳妳仲要同人家數錢吖。

依家支那殘酷殖粵,大粵本土世居各族嘅語言同傳統文化都受到強力打壓,支那喺大粵全境對大粵本土世居各族嘅細路哥都強制進行支那漢語教學,惡果就係由幼稚園到小學到初中甚至到高中成個幼-少-青年齡段嘅細路哥差唔多3-18歲嘅成脫後生人群,都普遍對佢哋自己本民族嘅母語冷漠同陌生。嗰啲專為撈頭講嘢嘅仆街偽“粵人”竟然提出要以所謂“語言”嚟定去留,對凡係“母語唔合格”嘅細蚊仔都作出唔畀大粵國籍以至驅逐出境嘅嚴厲懲處,噉仲話唔係要趕絕我哋大粵本土世居粵人?!

呢啲偽“粵人”反而同時提議,要畀嗰啲識講兩句粵語但係擺明就冇啲粵心甚至仲極有可能會充當支那間諜嘅粵面撈心嘅撈頭,以及嗰啲撈心十足嘅粵撈混血入籍“歸化”喎,呢啲顯然就係喺度對大粵本土世居粵人進行絕後化嘅同時企圖畀支那豬撈嘅非法殖粵合法化喇,妳話呢啲偽“粵人”係咪正一仆街冚家鏟嚟吖!人哋十幾廿代幾百年時間以至幾十代成千年時間同撈冇喇冇lang世居喺度,呢啲仆街偽“粵人”就係特登睇都唔睇,一句話人哋個仔本民族母語唔過關就趕人隻仔且,噉同要人冚族喺大粵絕後有乜區別?!對一啲人數唔多嘅中細型大粵本土世居民族嚟講,噉做直投就係將人冚族喺大粵連根剷除!

以依家大粵本土(包括兩廣海南全境同毗鄰大粵嘅粵屬滇東南黔南湘南贛南閩西南地域)各世居民族總人口約莫1.4億(呢個經已係剔除咗各式支那漢撈之後嘅數字)嚟計,粵族(包括四邑人同蜑家人)亦祇佔當中嘅5700萬,比率僅僅係大粵世居總人口嘅40%!對著呢個咁令人沮喪嘅數據,假如粵獨依家就提出要喺大粵全境建立純粵國家,噉顯然係極唔實際嘅,祇會畀粵獨帶嚟畀支撈、粵奸、仆街親支偽“粵人”更多嘅攻擊藉口。依家呢種情勢,粵族對其他大粵世居民族籠絡讓利係必然同必須嘅,我哋粵族總和人口唔佔大粵世居總人口過半優勢我哋嘅族群分佈亦未擴散到大粵嘅每一個角落而我哋又極之唔想失去大粵嘅任何一吋領土,噉美國+印度式嘅緊密聯邦制顯然就最啱我哋喇。

粵獨一向睇重大粵本土世居,同大粵本土其他族群合力抗支一直以嚟都係粵獨所倡議嘅,粵獨祇會以支那漢撈為敵,對其他大粵各族並冇展現出任何要蝦霸欺壓嘅意圖。當然,喺大粵世居各族裡頭邊個係最誠心會同粵獨合作嘅,邊個又會係最反粵獨根本冇法子拉攏嘅,邊個妳祇可以望佢保持中立就經已屙呢吉帝嘅,我哋粵獨人自然亦心中有數。

顯然,啲支撈、粵奸同啲仆街親支偽“粵人”都唔想見到大粵本土世居各族可以畀我哋粵獨同粵族輕易整合以共同抗支,於是佢哋咪用捩橫折曲生安白造呢啲嗱喳招嚟污蔑粵獨囉,首先將殖民地民眾和平有序噉驅逐遣返前宗主國殖民者嘅反殖民化反支那化正義舉動夾硬屈成係納粹法西斯,跟著仲毒,將本嚟純粹針對撈頭嘅淨粵夾硬屈成係我哋要驅逐所有喺大粵世居嘅其他大粵本土族群!蓄意挑起大粵本土世居各族間嘅爭拗,三番四次提出要潮哎壯瓊作脫粵公投,擺明就驚死啲潮哎壯瓊會同我哋粵族合流抗支喇。好明顯,啲粵奸同啲仆街偽“粵人”提呢啲咁陰毒嘅嘢目的祇在於整到大粵本土各世居民族內鬥整衰大粵搞橫大粵整到大粵冇日安寧以損耗粵獨力量,為支那繼續殖粵造勢。

沒有留言:

張貼留言