2015年3月24日 星期二

439 探討武裝粵獨嘅初始起步戰略 武裝港獨係冇得諗純粹晒Q氣

439 探討武裝粵獨嘅初始起步戰略 武裝港獨係冇得諗純粹晒Q氣



http://namyuekok.freeforums.org/q-t6303.html

http://cantonia.freeforums.org/q-t2127.html

粵獨初期肯定係武裝粵獨嘅,妳咪使旨意喺廣州遊兩次行粵獨就會撈面,發夢都冇咁早。武裝粵獨第一步就係走私武器搞游擊隊揸槍打撈頭,就咁簡單,先佔海邊幾個大啲嘅離島佔幾座縣城,跟著招兵買馬發大嚟搞,所以我哋係不折不扣嘅草蔻+海賊起家。至於呢啲係咪農民戰爭嘅思路,噉見仁見智,反正就我睇嚟,話之佢農民定市民,總之霸到地盤企穩陣腳建立到最初始嘅粵獨割據區噉就係成功嘅。粵獨唔同港獨,武裝粵獨開頭一定會喺鄉郊,而唔會喺大城,邊度守備薄弱就喺邊度先起事,冚世界嘅反水都係噉,即使妳過咗1000年之後31世紀都係噉嘅。妳睇睇利比亞敘利亞啲反對派叛軍,邊個唔係先喺政權控制力最薄弱嘅地方起事先,一開始就想打廣州主意?妳真係當啲撈兵係流嘅咩。

武裝反水唔同社運反水,社運反水一定係由政治中心城市搞先嘅,呢個毋須置疑,但係武裝反水就未必一定要喺中心大城首義,尤其係喺反水力量並唔強大嘅情況之下,轉入敵方守備較弱嘅鄉郊進行首義成功率會大增,首戰告捷對鼓舞粵獨士氣激盪人心意義係好大嘅。由於遠離支那統治中心,佢要調派兵力圍剿我哋必定需要一定時間,令我哋可以有充裕嘅時間透過諸如海路走私等嘅途徑嚟籌集我哋所急需嘅譬如火炮甚至坦克等嘅重型陸戰裝備同短程地空飛彈高射炮等嘅防空裝備,亦有時間畀我哋從容噉熟習操控呢啲正嘢,兼且仲可以喺呢段時間之內拓展粵獨嘅實際控制區,祇要畀我哋有咗重型陸戰同基本嘅防空裝備,噉支那想要殲滅我哋就絕對冇咁容易喇。

武裝反水要喺中心大城首義成功,靠啲臨時臨急至集結起身嘅未經似樣軍事訓練嘅散兵遊勇根本唔掂,搞清楚妳唔係控制緊兩條村或者幾個山頭,而係要控制一個幾百萬人口嘅大都市,所以起碼妳要有一支現成嘅有規模嘅受訓過嘅似樣嘅武裝力量揸手。依家殖民大粵嘅支軍冚嘭唥都係啲撈頭嚟,妳根本冇可能爭取到佢哋脫支粵獨,我哋唯一可以爭取嘅就係粵人嘅公安警察,先唔講我哋係咪可以爭取到全部嘅粵人公安都企喺我哋呢邊,就算畀我哋全部拉晒佢哋過檔,以依家公安啲輕型裝備,要對付全裝甲化嘅支那軍亦毫無勝算可言。要砌低人,唔係齊靠士氣同勇武就得嘅,我哋一定要有可以有效壓制敵方火力嘅軍備,的確,有好軍備未必打得赢,但係若然妳係冇任何反制軍備而敵方又有大把攻擊武器嘅話,噉妳99.99999%會輸硬,剩低嗰0.00001%係神蹟。

即使畀我哋控制到廣州,令到啲撈兵要打巷戰,我哋亦都冇時間畀我哋添置足夠嘅反制架生,因為支那42軍喺花縣就駐扎咗成個裝甲師喺度,兵力至少2萬,由於就近佈防,佢哋啲野戰裝甲部隊依然可以好快噉輕易殺入嚟喺廣州市區啲道路度橫衝直撞,無他嘅,就係因為粵人公安根本就冇任何反裝甲裝備去反制佢。我哋可以冇坦克冇自走炮冇裝甲車,但係一定一定要有火炮同反坦克飛彈,冇呢兩樣嘢就揸兩支槍我哋根本冇可能打得赢支那嘅裝甲兵。粵人公安冇可能有空軍,所以根本冇可能對撈兵嘅地面裝甲部隊實施空中打擊,粵人公安至多祇會配備普通手槍輕型衝鋒槍催淚彈電棍輕裝甲防護警車水炮車胡椒噴霧防暴槍震波彈之類低殺傷性嘅嘢,呢啲嘢喺坦克火炮等重型裝備面前根本不堪一擊,想要有力壓制支那軍嘅裝甲兵進攻,至少要有82口徑以上迫擊炮同105口徑以上榴彈炮,以及專門對付裝甲裝備嘅反坦克地雷,同肩射式反坦克飛彈,而呢啲嘢粵人公安係根本冇可能裝備嘅,甚至連武警特警都未必有可能有。當然呢啲嘢妳可以事先籌備,但係唔好唔記得廣州係一個大都市,撈頭監控耳目眾多,通街都係攝像頭,妳要運咁多大傢伙入城而唔畀撈頭事先察覺根本冇乜可能,祇要一漏聲氣,噉就唯有局咳喺準備唔足嘅情況下低夾硬起義而令起事嘅成功率大減,同時我哋亦都冇機會對呢啲裝備作事先嘅操控演練,第一次投入使用就係直接嘅實戰,噉打出嚟嘅效果有幾好大家都心知肚明。

對比粵獨可以喺相對容易嘅鄉郊起事,港獨佢根本就冇得揀,要武裝港獨嘅話祇能夠喺城市巷戰,但係佢行呢條路一定要即刻班到馬,唔係嘅話實聽瓜硬。實行武裝港獨難度遠遠高過武裝粵獨,HK充其量祇有大粵一個縣咁大地方,兼且海岸曲折離島散佈,連埋一齊可供陸戰靈活利用嘅戰略回旋空間實質祇有新界西北一帶,要跨區從一噠地方調兵去另一噠地方往往要經過一啲狹窄嘅通道甚至需要直接渡海,噉對兵力嘅即時機動會造成好大困難,因為下下都要經過一啲險要嘅咽喉位增加受襲風險,而且渡船呢家嘢亦唔係下下都可以及時部署就位嘅。譬如話妳要駐扎喺新界東西貢嘅戰略預備隊弛緩正喺新界西北八鄉-林村一帶同撈激戰緊嘅主力戰鬥部隊,就必定要經過沙田谷地再出大埔林村,一旦呢條路上高嘅馬料水高地畀撈山地野戰兵佔據令佢居高不下而鎖死去大埔嘅咽喉,噉除咗即刻要炮兵喺山腳嘅沙田谷地炮轟呢班撈並派步兵迅速攞返低呢個高地之外,就唯有局咳先渡海過船灣嗰邊再兜返去大埔嗰頭,又或者向西沿獅子山腳經過北九龍葵涌荃灣呢啲人煙稠密嘅旺區至出到石崗八鄉嗰邊,噉搞法一來煩咗二來遠咗三來遲咗四來易暴露咗,噉乜戰機都怠誤晒喇。

當然妳可以諗海戰之類嘅嘢,不過唔好唔記得,即使妳係裝備一隻武裝漁船噉大把啫,使費亦都遠遠高過普通嘅野戰陸軍,而且海戰船隻祇能夠喺近岸一帶對地面部隊作火力支援,譬如利用武裝漁船上高嘅火炮對敵方嘅灘頭防禦陣地進行炮轟,以壓制敵方火力對我軍登陸人員嘅殺傷,一旦我方陸戰部隊離開船炮嘅射程範圍,噉就唯有食自己,武裝漁船冇辦法再幫到妳,假如要用到飛彈之類嘅高端裝備作超視距攻擊,噉就一定要有軍艦至得,因為呢啲嘢需要同好多電子裝備譬如各式雷達配合使用嘅。老實講喇,妳啱至扯旗作反,邊可能有咁多米整呢啲奢侈嘢,現實啲喇,搵50蚊的確煮唔出九大簋嘅,所以粵獨之初咩海軍空軍之類係乜都冇嘅,係淨得齊陸軍,港獨亦係一鳩樣,佢妳起事嗰陣連舢舨睇怕都冇兩隻。即使歷史上有過唔少漁民海賊海盜利用簡單武器簡陋船隻起義作反嘅事例,但係依家肯定冇呢支歌仔唱,唔好唔記得,依家係內燃機+熱兵器嘅時代,即使一隻未改裝嘅普通漁船,亦都價值不菲,妳唔係指望啲友仔坐兩隻舢舨仔揸著兩支散彈槍噉就叫海戰吖嗎?人哋索馬里海盜都識喺部艇度安炮喇。呢個世界任何反叛武裝幾乎都係先由最簡單嘅陸軍起家先嘅,呢個係幾千年人類歷史嘅大體定律嚟,妳陸戰戰略唔得,噉妳根本就冇得再玩落去。

武裝港獨至少我唔睇好,HK豆腐潤咁大嘅地方就駐紮咗支那成個步兵旅至少1500人嘅兵力喺度,而且惠州嗰邊就係支那42軍嘅軍部,博羅嗰邊就有一個水陸裝甲師,加埋至少2萬兵力,撈兵對珠三角東翼嘅防衛部署好嚴密,支那想要喺美軍抵步之前快速撲火其實唔難,妳武裝港獨起事嗰陣有架生揸手嘅至多至多唔會超過3000人,甚至唔超過1000人,呢啲散兵遊勇甚至可能連人一個駐港步兵旅都打唔過。HK仔太理想化,弱雞孱仔就識唔好六四唔好六四,根本諗都冇諗過戰爭嘅殘酷,同真正打仗相比,六四根本就唔算係咩,妳睇下以色列炸加沙,一日就死幾百件,一個月落嚟死兩千。唔使諗HK喇,HK仔衝勁有限而且從嚟都冇明確過要為港獨而衝,一時為呢樣一時又為嗰樣搞嚟搞去始終都入唔到港獨正題十足盲頭烏蠅,HK佬又貪圖小利隻隻怕死諗著移民著草,除非可以畀佢哋靠社運搞到政治獨立(呢點其實都經已越嚟越難做到,因為港獨作為一個宏大嘅政治目標始終都未有明確噉提過出嚟,妳冇訂立出一個確切嘅遠大奮鬥目標,噉就算畀妳再搞多幾廿鑊社運都係多撚餘嘅),武裝港獨係純粹晒Q氣。美國佬一日唔派部航母殺過嚟打救,妳HK聽著成世做支那殖民嘅暖水田雞喇。


沒有留言:

張貼留言