2015年3月23日 星期一

404 大粵民國臨時政府對普寧流沙鎮二千支那川撈殖民暴徒嘅暴亂行徑予以最強烈譴責!

404 大粵民國臨時政府對普寧流沙鎮二千支那川撈殖民暴徒嘅暴亂行徑予以最強烈譴責!

繼舊年四川撈潮州古巷暴亂同廣州新塘暴亂,今年年中四川撈湖南撈中山沙溪暴動三獲嘢之後,2012年12月15號,殖粵支那川撈喺普寧流沙鎮又再搞事,引致我大粵人員受傷同財物損失,民眾日常生活質素嚴重下降,社會治安嚴重轉差,大粵民國臨時政府對呢啲支那川撈殖民暴徒嘅暴亂行徑予以最強烈譴責!大粵民國臨時政府支持世居普寧嘅潮族民眾打晌反蝗戰!

今次嘅事件,係潮民族對支那殖粵罪惡行徑嘅一次正義反擊,大粵民國臨時政府喺任何時候、任何場合,都會力撐所有潮族反支殖嘅行動。

多年嚟,支那殖民政府對我大粵一直施行粗暴野蠻嘅殖民政策,輸入近4400萬巨量殖民勞工,令我粵各世居民族民眾搵食艱難之餘,仲處處打壓我大粵各世居民族嘅母語同本土文化傳承,妄圖對我粵各世居民族徹底矮化、邊緣化、殖奴化!

今次事件,大粵民國臨時政府異常憂心我粵民眾嘅人身及財產安全,大粵民國臨時政府鼓勵潮族民眾作諸如自建自衛民團等任何方式嘅反殖民自衛行動。大粵民國臨時政府同時敦促支那廣東殖民當局,要以更果斷、更雷霆嘅手段嚟嚴懲呢啲川撈暴徒,以確保我潮族民眾嘅絕對人身安全。

大粵民國臨時政府同時呼籲支那殖民政府,及早結束呢啲咁唔得粵民人心嘅殖民舉措,對呢4400萬巨量殖民勞工及早遣返回支。並承認我粵各世居民族嘅獨立民族地位,承認我粵各世居民族有聯合籌建大粵自治行政實體嘅權利,並勒定粵支邊界,簽訂有明確時間表嘅關於大粵獨立公投嘅粵支協議,承認我粵各世居民族有聯合建立獨立主權國家嘅權利!

最後,大粵民國臨時政府重申:大粵民國臨時政府喺任何時候、任何場合,都會力撐所有各大粵世居民族嘅反支殖行動。

沒有留言:

張貼留言