2015年3月30日 星期一

452 睇清潛在盟友

452 睇清潛在盟友

http://namyuekok.freeforums.org/452-t6793.html
http://cantonia.freeforums.org/452-t2614.html

唔少壯人,尤其係北邊嘅北壯,可能祇係想從班豬撈度攞到更多嘅“自治權”而係真係想鐵決作反,因為壯人依家畢竟仲掛名係廣西嘅“統治”民族。情況就有如啲客家喺廣東一樣,講真,我哋有理由擔心啲北壯會蛻變成第二個客家。

至於南壯,我哋粵獨承認佢哋係唔同於北壯嘅獨立民族,佢哋係儂族,因為所謂嘅南北壯根本就冇辦法相互通話,係異族。儂族向嚟親粵,喺歷史上亦粵化得交關,粵儂合作係冇任何問題嘅。

但係北壯就好難講喇,北壯喺歷史上就頗有桂柳撈化嘅傾向,依家支那嘅所謂壯語其實就係北壯語,南邊嘅儂語係冇地位嘅,依家北壯親撈嚟打壓廣西粵族嘅態勢亦好明顯吖,呢個亦都係廣西粵族唔鍾意壯族尤其係親撈嘅北壯嘅極重要原因。

北壯語同貴州嘅布依語係可以相通嘅,支那所謂嘅北壯同貴州嘅布依族實質上係同一個民族,貴州布依族嘅撈化更比北壯嚴重得多,所以就加深我哋對成個壯人族群急速傾撈嘅憂慮。

唔少壯人將支那將佢哋嘅族群分成壯同布依兩族大為不滿,我哋粵獨認同北壯同布依係同一民族嘅觀點,但係唔認同北壯同所謂南壯係一個民族,因為好明顯嘅,南邊儂語同北邊壯語嘅區別甚至遠遠大過泰語同寮語撣語嘅區別,儂語同壯語係唔可以相互通話嘅,所謂南壯係一個獨立民族,係儂族。粵獨視儂族係同壯族對等嘅民族,儂族亦係我哋大粵九大世居民族之一。

所以搵壯人撐粵獨,妳要睇清佢到低係南邊嘅儂族定係北邊嘅壯族,噉會有好大區別嘅。我對北壯係有保留嘅,我哋都係指望啲北壯對粵獨保持中立實際啲,就好似我哋指望啲潮州唥對粵獨保持中立一樣。雖然話我哋可以用保護佢哋嘅語言同保育佢哋嘅文化等嘅平權承諾嚟利誘佢哋,但係我哋真係好難開出喺粵獨國家之內畀班壯人主導廣西地區嘅支票囉,而呢點正正係班北壯好想要嘅。

瑤族/黎族/儂族/海陸豐族/畬族(東江本地人)/雷族/平族/儋族呢啲至係我哋粵族可能嘅盟友。潮族/瓊族/壯族呢啲妳祇可能期望佢保持中立,唔好有太高奢求。客家同粵獨合作嘅空間講真好細,我哋係好難爭取到啲客家屌嘅,除非佢哋肯主動承認佢哋自己係大粵嘅土著,亦即哎族而唔係支那嘅客家喇。

而啲桂柳撈直頭就係我哋嘅仇敵嚟,粵獨從嚟都冇諗過要預佢哋一份,祇要我哋大粵一獨立建國,呢班桂柳川撈連同更北邊嘅全州湘撈,粵獨都要將佢哋冚嘭唥驅逐出境。

粵獨亦唔承認喺粵獨國家裡頭有所謂嘅客家,自認係客家嘅唔該死返去支那,咪賴死喺我哋大粵,我哋大粵祇有世居嘅哎族,凡係自認係客而唔係哎嘅客家屌,我哋統統搵掘頭掃把棚出大粵,祇有認同自己係大粵哎族嘅至有得留低。


沒有留言:

張貼留言