2015年3月24日 星期二

425 戇鳩鳩嗱埋就人道 文明國家遲早瓜喺魔鬼同暴蝗手度 對文明用人道 對鬼蝗就要使魔道!

425 戇鳩鳩嗱埋就人道 文明國家遲早瓜喺魔鬼同暴蝗手度 對文明用人道 對鬼蝗就要使魔道!



馬航今年真係頭頭碰著黑,MH370單嘢都未完全過晒氣,MH17又喺東烏克蘭畀俄國匪軍用前蘇聯製防空飛彈擊落,機上近300人瞬間因失氧失壓斃亡,成咗俄國鬼鴨霸東歐嘅又一班無辜替死鬼。

無論妳幾唔情願同意都好,依家呢個世界上高嘅人形生物,事實上基本可以好清楚噉分成人同人面獸心嘅魔鬼兩個類型。喺文明國家嗰啲,係人,對人當然要用人道,不過各位唔好唔記得,呢個世界除咗文明國家之外,仲有諸如俄國噉嘅魔鬼國家,同支那噉嘅暴蝗國家,喺呢挺噉嘅魔鬼暴蝗國家生活嘅人形生物,理所當然祇會係一班人面獸心嘅魔鬼。

魔鬼祇會按魔鬼嘅邏輯亦即弱肉強食嘅叢林法則做嘢,若然妳同啲魔鬼同啲暴蝗講咩文明人道,噉妳就注定畀佢食著上,對呢挺鬼獸暴蝗,正確嘅方式係要使出魔道,掣肘佢哋壓逼佢哋並最終徹底消滅佢哋,呢啲唔叫野蠻,呢啲叫做文明嘅威懾。

我哋完全冇需要刻意詆毀俄國佬,俄國佬鍾意做魔鬼多過鍾意做文明人完全係佢哋自己揀嘅。喺1990年代,俄國曾經無限接近現代文明,不過無論文明國家幾悉心教化都好,魔鬼始終都祇會係魔鬼,俄國佬用現代文明一人一票普選嘅方式自己親手扶植出普京獨裁,令冚世界反胃至極。

普京係咪魔鬼?佢當然係一隻魔鬼!而且仲要係一隻充滿貪欲大惡魔!喺吞併克里米亞之後,普京喺俄國嘅支持度居然一路升到令人極度唔舒暢嘅83%!文明人係絕對冇可能盲咗眼去揀一個惡魔做自己嘅領袖嘅,祇有魔鬼至會揀返魔鬼做自己嘅頭領。俄國佬毫無反悔噉揀咗普京,噉佢哋就經已好明確噉話畀冚世界知佢哋永遠都係一班唔開化嘅野蠻鬼畜。

對粵獨嚟講,俄國魔鬼係一個好遙遠嘅威脅,甚至遙遠到唔成威脅,不過支那俄國依家結緊盟,俄國佬啲賤格嘢啲支那豬撈會跟著有樣學樣如數照抄,噉至係真正嘅問題。支那豬撈做俄國鬼跟尾狗經已唔係一日兩日,而係過往六七十年以嚟一直都噉,以前支共做蘇聯跟班啲臭史人盡皆知,不提也罷,但係依家支那豬撈民間對俄魔普京嘅普遍推崇就絕唔可以令我哋睇到當冇到。

班豬撈似乎好迷醉所謂“專制開明”民選但係獨裁嘅俄式普京政治,兼且好期盼支那都可以出個普京式嘅魔頭嚟引領佢哋重塑佢哋想要嘅“國際新秩序”。用現代文明國家嘅人道嚟行極權獨裁嘅魔道,用民選合法化獨裁,後支共時代啲支那豬撈嘅政治取態經已好明擺明賣噉昭然若揭。畀美國佬養咗廿幾三十年養到熟晒嘅啲乜撚撈民運任佢再噏咩自由民主人權法治睇怕喺支那啲豬撈都難鬼蘇佢囉。

俄式普京政治簡單啲嚟講,就係一班人面獸心嘅魔鬼扮成人形,用一人一票民選嘅方式令魔鬼本身固有而且永遠都冇可能改變嘅極權獨裁統治模式美觀化,喺極權獨裁嘅外表上高摟返件“民選”嘅遮醜布,呢啲俄式“民選”甚至冇資格話自己係“民選”,用“蟻選”嚟形容似乎更加貼合現實。

有朝一日支共菻檔,嗰啲一直信奉支那會真係民主化嘅傻仔一定會驚恐萬分噉睇著一鑊噉嘢上演:啲普遍弱智冇腦嘅豬撈蟻民用現代式樣但卻係“蟻選”嘅方式一蟻一票自己親手扶植出一個唔係支共但係更甚於支共嘅新嘅獨裁。睇著喇吖,支那“民選”絕對係繼俄國“民選”之後再度令冚世界反胃至極嘅嘢。不過以豬撈啲噉嘅質素,佢哋揀出件身體臃腫十足豬公類似於朝鮮金肥肥嘅鈍魔出嚟嘅成數絕對要遠遠高過揀出件類似於普京嘅大奸魔,啲支那豬撈搵件又蠢又鈍兼夾鍾意充大頭鬼嘅豬頭嚟做佢哋嘅豬魔頭領噉對我哋粵獨嚟講未嘗唔係一件好事,呢啲豬頭炳十個著緊十個都係熱衷內鬥鍾意自相殘殺狗咬狗骨齊個樣惡實質冇貨賣成事不足敗事有餘嘅廢柴,呢啲垃圾其實唔難應付,關鍵係我哋粵獨同大粵以一個咩嘅態度去應對呢挺人形獸心嘅暴蝗豬撈。

同樣都係普京,同樣都係嗰個美國,布殊仔時代嘅美國普京係一隻鵪鶉,點解輪到黑鬼奧巴馬一做咗總統普京就即刻變得咁鴨霸?2008年嘅次貸危機對美國嘅殺傷力唔通真係大得咁交關?NO!根源其實祇係一個取態問題。對俄國呢挺魔鬼惡棍妳一定唔可以同佢講咩文明人道之類,若然唔係妳一定會畀佢食住,好似支俄呢啲魔鬼同暴蝗,佢哋似乎天生就好識利用現代文明嘅弱點嚟為自己謀利,一邊同妳握手一邊又閹妳一嘢,當妳試圖發惡嗰陣佢又對妳點頭哈腰假意奉承,然後再閹妳一嘢,普京對黑鬼奧巴馬就係典型噉做嘅。

對付魔鬼,妳一定要使出魔道,要令佢哋感到震懾感到驚恐,要逼佢要壓佢要局佢最終仲要徹底消滅鏟除埋佢。好似當年布殊仔力推北約東擴到波羅的海三國將軍事基地起到去俄國門口噉,擺明係壓妳係局妳又點?當時普京就聲都唔敢聲。對嗰啲深信“落後就要挨打”弱肉強食叢林法則嘅一眾鬼蝗嚟講,祇有妳顯示出決心妳實力勁過佢妳惡死過佢妳好打過佢,佢至會識得收斂暫時唔會搞事。

對我哋粵獨同大粵嚟講,嗰啲人形獸心嘅支那暴蝗豬撈永遠都係我哋最大最致命嘅頭號敵人。我哋粵獨立志要令大粵做現代文明國家,噉冇錯而且好好,我哋的確需要用文明國家嘅方式嚟同文明人打交道,之但係若然我哋用同樣嘅方式去同呢啲垃圾豬撈過招,噉就絕對無異於自殺!支那永遠都冇可能實現真正嘅民主,支那嘅“民選”注定祇會係“蟻選”並由此催生出一個由蟻民授權嘅新嘅獨裁,支那豬蝗注定同班俄國鬼一撚樣,永遠都冇可能成為真正嘅文明人。

對嗰啲嚟自五嶺以北嘅支那暴蝗豬撈,粵獨、粵人同大粵除咗壓除咗局除咗逼就係要滅就係要鏟就係要斬草除根,除此之外別無他選。祇要一有削弱以至斬滅支那嘅機會,我哋大粵就要即刻做嘢。我哋絕對唔會傻到為咗乜撚支那民主而去再搞咩北伐,我哋祇會對喺五嶺以北嘅南支那地扶植N個彝族苗族瑤族侗族壯族布依族哎族仡佬族水族赫蒙族諾蘇族羌族麗蘇族之類嘅親粵衛星國有興趣。當然,喺南支那地甚至北支那地,我哋會全盤繼承支那豬撈嘅強制絕育國策,同魔鬼暴蝗絕育喎,支那豬撈要揮刀自宮呢挺咁盞嘅嘢我哋粵獨冇任何理由唔繼續延續落去。祇要國際情勢畀我哋機會,粵獨絕對要令支那豬撈冚族喺100年內由依家嘅11億絕育成1000萬甚至更少,呢個世界,尤其係呢個東亞,冇咗咁多人形獸心嘅垃圾廢柴喺度吞食資源,東亞大陸嘅生態環境必將大幅改善,並更適合文明人譬如我哋粵人以及一眾古南越系民族移居。

喺歷史上高,點解有咁多文明國家畀側近嘅蠻族惡魔吞噬?其實並唔係呢啲文明國家有幾腐朽幾墮落,而係佢哋對惡魔用錯方式,試圖用文明用人道嚟感化魔鬼妳仲唔死得快咩!對付魔鬼,一定要狼死要使出魔道,要一招攞佢命令佢永不超生永遠滅亡,噉至可以永遠都冇手尾跟。咪同我講俄魔支蝗手度有核武好惡搞,核武呢家嘢依家經已呈現出越嚟越大路嘅趨勢,濃縮鈾可以走私,幾千臺離心機可以成批訂造,核電站更加通街都係,即使係睇似好細蟻嘅文明力量譬如我哋粵獨噉,祇要度下翹諗諗計,整返粒原子彈出嚟根本就唔係咩天方夜譚。到時妳有我又有,我仲睇妳支那敢唔敢對我哋大粵進行核訛詐吖嗱?!咪同我講核武載具呢啲戇居嘢,核彈唔係一定要搭載喺飛彈上高至識爆嘅,搭飛機搭火車搭汽車搭船隻甚至搭牛車馬車人力車,佢一樣都可以爆,大粵同支那有漫長嘅陸路邊境線,當中絕大部分係難以有效嚴密布防嘅崎嶇山地,粵獨要對支那進行浸透並施以核攻擊,簡直仲易過食生菜。

依家美國班白鬼經已對黑鬼奧巴馬越嚟越唔耐煩,準備要彈劾佢嘅後續行動經已擺好陣勢。廢柴奧巴馬掌控美國6年,內政未見有乜突出建樹但係外交就十足無能,加埋喺全球過份收縮軍力令美國全球影響力急降,俄魔支蝗睇啱時機喺東歐同東亞同時發難氣燄越嚟越囂,同布殊仔當政嗰時勇銳嘅美國相比,依家呢個奧巴馬美國真係十足病壞。

2008年嘅次貸不過係美國嘅一個小挫折,不過黑鬼奧巴馬就將次貸睇到天咁大嚇到鳩到縮,諗住退守主攻內政結果內政唔見點改善,反而喺對外方面因為軍力縮軍費縮外交縮全球影響力縮美國因此進退失據,乜撚都縮就係奧巴馬嘅代名詞。查實即使喺2008年,美國嘅產經力尤其係軍力依然雄絕全球,齊就美國嘅核武數量係全球其他國家總和仲要多呢一樣嘢,美國就經已有足夠資本稱霸世界,鬥晒唥我都deoi死妳喇,妳點同我鬥?美國仲係嗰個美國,美國根本就冇衰落過,問題嘅關鍵始終都係做美國總統嗰個以一個咩嘅取態去對待呢個人魔混雜嘅世界。若果換轉係精靈古惑嘅布殊仔,佢對妳俄國普京仲會有咁好相與囉喎,布殊仔至少知道對付普京呢挺俄國魔鬼一定唔可以用文明人嘅方式。

對付魔鬼,妳一定要篤佢死穴,俄國冇錯地的確好大,不過幾乎統統都係啲冰天雪地,種唔到小麥甚至係牧草嘅,居地環境嘅惡劣令到俄國嘅糧食自給僅有一半,其餘嗰半都要依賴進口,對於呢班俄國魔鬼嚟講,糧食就係佢哋嘅死穴。妳夠膽中止向歐洲輸送天然氣我咪即刻封鎖挪威海波羅的海黑海日本海對妳實施嚴厲嘅糧食禁運囉,以美國同佢馬仔啲軍力,呢點唔難做到吖,而天然氣又唔係得妳俄國鬼至有,中東啲海灣酋長國大撚把喇。支那伊朗同哈薩克呢啲會運糧畀俄國鬼?嘥氣喇,伊朗哈薩克嗰啲係乾旱國家,糧食收成幾乎完全係睇天食飯,哈薩克人少地多境內南西伯利亞草原農耕墾殖指數稍高或者仲可以畀多少餘糧班俄國鬼,伊朗人多地瘠又旱沙漠廣佈佢自己都未顧掂喇;支那喎,13億要食飯吖,支共年年吹水話豐收,明眼人都知道冇可能,地力嘅潛能唔係無限嘅,谷到一定程度就算妳用咩良種落多幾多化肥佢都唔會有幾大增產可能。係囉,啲餘糧畀晒妳俄國鬼囉喎,妳估啲支共豬撈真係豬兜嚟咩,啲豬撈蟻民可以忍妳高樓價,但係冇得食喎點忍吖?班豬撈蟻民仲唔乘機作反?到時粵獨東土獨圖博獨加埋撈民運呢啲一定會食著上,十幾億齊齊反支共政權即刻就菻喇!支共會唔會為咗妳普京犧牲佢自己咁戇居吖?!咩話?糧食禁運反人道嗰喎?頭先至講過,俄國佬祇係啲人形獸心嘅魔鬼,對魔鬼係根本唔需要講咩人道嘅!餓佢三幾年餓到佢皮黃骨瘦餓到佢食雪食樹皮甚至要食返俄國鬼自己啲鬼屍,到時仲睇佢趴唔趴低?

沒有留言:

張貼留言