2015年3月23日 星期一

399 茂名反PX:幾大就幾大 燒賣就燒賣 抗爭唔係和平就高見血就劣嘅

399 茂名反PX:幾大就幾大 燒賣就燒賣 抗爭唔係和平就高見血就劣嘅


茂名反PX大遊行開頭似模似樣和平示威咗半日,粵人反支殖政府道火捽之都gam唔著,實行幾大就幾大,燒賣就燒賣,一於同妳死過。結果呢,死咗十幾個重傷過百人,而茂名呢次示威祇有萬幾人參加,同臺灣50萬人圍總統府最後所有人完完整整相比,驟眼睇落似乎臺灣“開化”過我哋大粵好多。

不過唔知頭唔知路嘅人冇資格立亂指責我哋粵人野蠻唔理智,我哋大粵唔同HK同臺灣,粵人本嚟就係一個急頸鍾意作反嘅民族,而支那本身更係一個極權獨裁政府,遠冇HK同臺灣嘅政府咁開明,支那嚴酷嘅殖粵統治,根本就冇可以緩解進一步粵支衝突嘅宣洩渠道提供畀我哋粵人,粵人畀支那殖民政權壓逼得太耐,一有火頭辣著,即時就爆,仲同妳咁詩情畫意講咩理性非暴力咩。

抗爭嘅手法並冇高低優劣之分,更加唔係和平示威就高流血衝突就劣嘅。臺灣50萬黑衫和平非暴力馬英九就係賴死唔走兼夾仲要繼續硬推服貿妳又吹佢BB咩?妳可以評價呢種深陷膠著唔湯唔水嘅抗爭係高咩?烏克蘭見血抗爭死咗幾十人之後捽之ngung菻咗件賣國總統變天成功,妳又可以話呢啲係劣質抗爭嚟咩?

喺大粵,妳祇要一反支那,唔理妳理唔理性和唔和平非唔非暴力,妳遲早都會有血光之災,反得越耐,見血嘅幾率就越高。前嗰十年八年汕尾東洲同番禺太石兩單血案就曾經轟動世界,近呢幾年,廣州撐粵語同江門反核嗰兩次啲人仲唔算好激,兼且廣州同江門一個係省城一個係僑鄉海外關注度高,最終都叫做逼到支殖政府軟化妥協,反抗啲友仔算係執返身彩,但係睇睇同樣抗爭嘅陸豐烏坎海南鶯歌海同今鑊茂名反PX,呢啲相對少人關注嘅荒山野嶺同邊遠地方,都係死人收場,茂名反PX呢單嘢甚至仲朝頭早示威晚頭黑就見血喇。

既然係橫又死dim又死,噉我做乜仲要同妳班殖粵豬撈同親支粵奸客氣?一係唔做,要做就要去盡啲!妳估啲殖粵撈兵撈武警殺起粵人上嚟,又會同妳講過理性和平非暴力咩?佢冇!嗰啲仆街冚家鏟殺起粵人上嚟冇性珈,仲衰過啲畜生。喺支殖大粵本土,同啲支那豬撈講和平理性非暴力抗爭真係多撚如,妳有十條命都唔夠死。

沒有留言:

張貼留言