2015年3月23日 星期一

418 真係好嘅唔靈醜嘅靈 新疆佬真係斬到嚟廣州 支那豬撈到處作惡要粵人孭鑊認真冇陰功 除咗新疆佬非洲黑鬼一樣搞搞震 粵人醒水自己執生喇

418 真係好嘅唔靈醜嘅靈 新疆佬真係斬到嚟廣州 支那豬撈到處作惡要粵人孭鑊認真冇陰功 除咗新疆佬非洲黑鬼一樣搞搞震 粵人醒水自己執生喇



前嗰排昆明火車站新疆佬斬撈案震動冚支那以至全球,呢單嘢清晰表明啲維人經已落定決心要將佢哋原嚟喺東土耳其斯坦(亦即支那所謂嘅新疆)嘅反支殖抗爭燒入支那本土,實行同撈死過。喺嗰陣,仲有唔少粵人同HK佬為啲維人斬撈歡呼,不過我就兩睇,維人斬撈我同樣歡呼,之但係我同時亦好擔心啲新疆佬斬撈會斬到嚟大粵,畢竟喺粵獨尚未樹立龐大聲威嘅依家,妳指望啲新疆佬分清粵人同漢人粵語同漢語嘅區別,真係好難。結果昆明單嘢都未攤凍,啲新疆佬就真係坐火車由昆明經南寧斬到嚟廣州,真係好嘅唔靈醜嘅靈!

支那家下幾乎日日都爆民變,嗱埋就揸刀斬人,民性癲狂,睇個款支那離爆煲都快珈喇。喺上兩個禮拜四川成都一個商業鬧市區,唔知邊度突然間傳聞話有新疆佬斬人(後嚟證實係流料),結果嚇到幾百件川撈沿路齊齊跑著笛佬,隻隻仲快過跑馬拉松,睇到啲咁過癮嘅“全民健身”真係笑死人。好似呢啲咁搞笑嘅戲碼我哋唔介意日日喺支那本土上演,啲新疆佬同撈死過,我哋粵人離遠咪當睇戲囉,之但係啲新疆佬一旦搞到落嚟大粵,睇怕我哋就真係zit都笑唔出。

東土耳其斯坦同大粵喺氣候上有個相近嘅地方,就係熱,大粵係濕熱東土係乾熱,所以維人同粵人一樣,天生就有急頸燥火嘅稟性,再畀啲癲狂嘅支那豬撈逼下添,又有回教原教旨主義喺側近煽風點火,本嚟就狂燥嘅維人依家係狂上加狂,實行撈狂佢更狂。於是囉喎,咪斬斬斬斬斬,喺新疆斬到厭就一路向南斬,斬完昆明終於斬到嚟廣州,下次唔知道會唔會斬到去香港,連HK佬家陣都開始識驚喇。雖然維人畀撈殖民好慘,但係我哋粵人又何嘗唔係飽受畀撈殖民之苦,撈頭殖民東土關我哋粵人柒事咩,所謂冤有頭債有主,維人搵撈斬唔該去支那斬喇,咪嚟大粵搞搞陣至得珈,無喇喇嚇餐死真係屌佢班豬撈同新疆佬!

呢次班新疆佬一路沿途自西向東穿越幾乎成個大粵全境,南昆/黎湛/三茂呢三條大粵鐵路幹線畀佢班蝦餃坐勻,沿途經過百色、南寧、貴港、玉林、茂名、肇慶、佛山、廣州八個大粵都會,所有呢啲埞方嘅火車站隨時都有可能畀呢班仆街血洗,揀邊噠地方落手完全係睇佢班粉腸心情,佢在暗妳在明,粵人完全係懵盛盛肉隨砧板上嘅,諗落都認真恐鳩怖!

啲支警事後話咩一早佈控,沿路由南寧一直監視到佢哋到廣州落車,結果啲新疆佬咪一樣喺廣州火車站出站口通街照斬,妳指望啲支那“老二”保護妳真係蛇都死,呢班飯桶永遠都係後知後覺嘅,等斬到通街都係血喇,啲差佬至唔知喺邊樹捐出嚟,係威係勢噉又揸槍又步操,仲播晒電視做騷噉做,不過噉有鬼用咩,班新疆佬都經已達到咗佢要血洗火車站佢要令妳感到恐懼嘅目的囉。

我哋睇返昆明單嘢假假哋啲撈警都當場打瓜咗啲斬撈嘅新疆佬,同樣嘅事嚟到廣州啲支警居然唔打死件新疆佬喎?!噉算點?係咪想擺明畀啲新疆佬睇:嗱,妳嚟廣州斬多啲喇,呢樹妳斬粵人我哋係絕對唔會打瓜妳珈!呢樣嘢令我諗起啲仆街支那豬撈好興使嘅招數:以夷制夷!縱容新疆佬嚟大粵搞事斬粵人,死撈屄呢招認真陰毒!

雖然啲新疆佬今次喺廣州火車站斬親嘅似乎都係啲撈好似冇乜粵人,但係若然班契弟唔係喺火車站而係喺普通嘅地鐵站同巴士站行兇呢?噉粵人就絕對死得人多囉!睇睇依家廣州所有啲地鐵站同巴士站都係冇掩雞籠完全不設防嘅,冇任何安檢可言,祇要妳夠puk夠淡定唔tan晒雞噉,咪話帶把長刀入地鐵站冇問題,就算妳帶隻炸雞入去都唔會有人阻妳。啲新疆佬會唔會睇啱呢啲咁明顯嘅公共安全漏洞嚟對粵人施襲?呢樣嘢係非常非常令人擔心嘅!

可以話,新疆佬依家嘅報復目標地域,係除咗西藏之外嘅冚個支那以及同佢地域相連嘅一眾殖民地(諸如大粵、閩越、南蒙、以至港澳)。點解西藏會例外?人哋藏獨晨早就聲名遠揚,連東土獨自己都自愧不如,啲維人即使再冇腦再回教原教旨主義都知藏人係盟友嚟喇。噉亦即係話,除非粵獨及早升班晉身到好似藏獨、臺獨噉廣受國際關注認可嘅頂級脫支勢力之列從而令粵人同漢人得以明顯分割,否則嘅話,啲新疆佬顯然就係一於難理,話之妳粵人定漢撈總之見妳喺支那統治疆域內出現又係黃種人就斬斬斬。

呢單嘢事後HK有報章撰文話,依家啲維人畀撈壓迫到冇幾多生路行,佢哋一樣學似我哋粵人噉隻隻都諗著逃離支那趁早著草走佬出國,不過因為支那殖民當局經已嚴密封鎖新疆同中亞以及巴基斯坦嘅邊境交通,所以啲維人唯有兜路沿東土耳其斯坦(新疆)—>>>西北支那(陝甘寧)—>>>西南支那(四川重慶湖南)—>>>雲南/大粵/閩越/甚至港澳—>>>東南亞(尤其係大馬同印尼呢兩個回教國家)—>>>中亞/土耳其/中東/歐洲(尤其係德國呢個突厥裔種族高度聚居嘅歐洲富國)/美加呢條線笛佬。噉即係話,大粵嘅一眾鐵路/空港樞紐城市、海港城市、邊境城市(諸如廣州、深圳、南寧、柳州、佛山、東莞、惠州、湛江、北海、欽州、茂名、陽江、江門、珠海、汕頭、汕尾、東興、憑祥、海口、三亞)好有可能經已成咗啲新疆佬逃離支那統治疆域嘅最後一堆聚腳點。

無喇喇有咁撚多怨氣沖天等著偷渡著草出去嘅新疆佬死嚟大粵,各位粵人真係醒水啲自己執生至得!可以嘅話出街自己隨身帶定啲硬淨啲嘅架生喺身(諸如偽裝成長型鎖匙扣嘅小型摺疊軍刀、可伸縮拉長帶電擊功能如同袖珍電棍一樣嘅女仕用防狼器、裝著勁辣辣椒水+勁辣胡椒水嘅個人護理用25-50毫升噴樽、類似潑扇大細嘅帶強力電擊功能嘅小型電蚊拍),平時得閒就練下我哋大粵武術嘅兩大拳派:洪拳同詠春嚟防下身喇(洪拳同詠春嘅教學資料同視頻喺大粵民國臨時政府論壇有全域置頂帖公佈),絕對強身健體。

cam氣都要講多次,喺粵獨尚未樹立龐大聲威嘅依家,啲新疆佬係根本就唔會理妳係粵人定漢撈嘅,佢哋一見到啲黃皮黑髮嘅人,基本上個心就經已得個斬字嘅啫。所以出街一見到三五成群嘅新疆佬同新疆婆乸周街遊蕩,第一時間快啲運路行,千祈咪戇居居成咗班蝦餃嘅刀下亡魂噉就真係冇陰功囉,第二就係喺確定自身安全嘅情況下,速速報警加鹽加醋渲染一番喇,引啲廢柴支警出嚟做啲嘢鍛鍊下都好珈,咪過等佢班食塞米成日lei喺差館間空調房樹嘆冷氣呃納稅人啲血汗錢咁go滯吖喇,假如見班新疆佬喺支那殖民軍嘅駐地同設施側近,噉就更加要毫不猶豫通水畀支那殖粵當局,跟著囉喎,梗係睇班新疆佬同啲支那撈兵鬼打鬼喇。

有人或者會話,嘩,妳係唔係都勁炒人新疆佬試圖作亂噉好冇陰功啫,不過我唔係噉諗,我係以粵人嘅人身安全為最優先考慮嘅,對嗰啲好明顯將會對粵人造成傷害嘅人多勢眾狂躁暴戾嘅族群,諸如撈頭新疆佬非洲黑鬼印度摩羅叉呢啲,當然要嚴加防範喇。假如喺我哋大粵主場都唔可以確保我哋粵人嘅人身安全,噉嗰啲乜撚種族平等人權宗教自由統統都係廢嘅!喺我主場嗌我粵人條命唔使保反而要我保妳其他嗰啲騎呢蘇乜乜物物?有咁遠同我彈咁遠死開喇!

雖然新疆佬勇猛反撈呢點粵人尤其係粵獨人好認受,之但係有樣嘢唔可以唔提,就係新疆佬就好似啲老虎噉,祇可以遠觀而絕唔可以近摸,老虎遠睇好靚但係近睇就認真好惡,新疆佬係反撈自由鬥士呢點明顯僅限喺東土耳其斯坦同支那本土,而一旦放佢哋落到嚟大粵,顯然會即刻成為粵人嘅禍患。

咁多年嚟,粵人睇新疆佬一直都唔多順眼珈喇,查實早喺廿年前嘅1990年代,支殖廣東當局同支殖新疆當局就曾經聯合發佈公告要求當時喺大粵啲新疆佬要收斂絕唔可以插著把刀仔喺隻皮靴度嚇鳩粵人引起粵人仇恨同恐慌,當時呢份聯合公告喺廣州通街貼,搞到好似連電視都有原文宣讀,令我印象極為深刻。依家喺大粵啲新疆佬同廿年前喺大粵啲新疆佬經已好唔同,尤其係喺拉登同塔利班冒起之後,佢哋極明顯噉受到回教原教旨主義嘅蠱惑,以前嗰啲喺隻靴度插把刀仔都叫做演下嘢嚇嚇妳,同依家呢啲冇聲狗嗱埋就mang刀斬頸直投想一嘢攞妳命嘅,變化之大真係唔知搵咩嚟形容。

我冇興趣去體會去理解啲維族人因為畀撈殘酷殖民而造成嘅冚族心理殘障,因為我哋粵人都受著同樣嘅痛苦。我想要強調嘅嘢係,冤有頭債有主,維人搵撈劈唔該去支那,而唔係嚟大粵;妳冚族覺得壓抑,唔該去清真寺向妳哋嘅真主安拉禱告,或者直投反省下呢種狹隘愚昧嘅回教係咪再值得妳哋冚族去信奉,而唔係去搵垃圾回教當中嘅垃圾:回教原教旨主義嚟做救命嘅水抱。

愚昧好戰反現代文明嘅回教毫無疑問係當今世界第一邪教,而回教原教旨主義顯然就係呢一邪教嘅軸心,回教原教旨主義可以有幾邪?拉登黨羽挾持客機撞紐約世貿塔利班炮轟世界最大佛教造像巴米揚大佛呢啲都令人印象深刻,不過依家最新鮮滾熱辣嘅莫過於尼日利亞嘅博科聖地,呢個有西非塔利班之稱嘅博科聖地簡直堪稱極品,擄走二百幾個學生妹仲賣鬼畀鄰國嘅回教徒做老婆,呢裡頭武力綁架、非法禁錮、奴隸貿易、虐待女性、虐待兒童、性暴力侵害條條都係反人權兼反人道嘅,唔單祇噉,博科聖地仲上載咗段片去互聯網,喺條片度講嘢嗰件非洲黑穆斯林居然一輪嘴講咗冇十個都有八個殺字,真係屌佢!

早就畀回教原教旨主義冚族洗腦嘅維人依家事實上冚族都係披著平民外衣嘅回教原教旨恐怖主義者,啲車臣佬喺俄國嘅轉變同樣係噉,呢樣嘢連美國佬自己睇怕都唔會否認,祇不過美國佬依家需要利用啲新疆佬嚟牽制支那豬撈同需要利用啲車臣佬嚟牽制俄國鬼,所以至明知睇到都當睇唔到。不過舊年波士頓馬拉松爆炸案令美國佬突然發覺原嚟喺自己後欄養隻車臣老虎真係好撚牙煙,即使畀妳養佢十年都係養唔熟嘅,一有機會一樣會撲出嚟咬妳。

好唔好彩,依家寄居喺大粵嘅新疆佬相信著緊八九成都係啲回教原教旨恐怖主義“平民”嚟,佢哋對粵人嘅潛在危害絕對唔細得過啲支那豬撈,車臣老虎會咬圈養著佢嘅美國佬,東土維族老虎同樣會咬畀瓦佢遮頭嘅粵人,因為老虎始終都係老虎,唔想畀佢咬?噉就要趕虎歸山,一邊粵獨一邊諗計paang走或者逼走晒班新疆佬返支那喇,一了百了乾手淨腳之餘仲可以dam返隻烈度十足嘅大炸雞畀啲撈頭自己嘆!

依家喺廣州,除咗撈頭同新疆佬之外,啲非洲黑鬼一樣搞搞震。支那豬撈一向鍾意使用以夷制夷嘅陰質招數,喺大粵搵啲客家屌嚟騎喺粵人頭度瀨屎瀨尿都未夠皮,仲要特登好事多為刻意放縱放多多來路不明嘅非洲黑擁嚟廣州,搞到依家廣州因為有成二三十萬非洲黑鬼非法移民而畀人戲稱為第三世界首都,妳話係咪真係多得啲支那豬撈唔少吖!廣州呢啲黑鬼多數就嚟自西非,尤其係嚟自呢個博科聖地竇口嘅尼日利亞!喺呢二三十萬非洲黑裡頭,信奉回教嘅原居地喺尼日利亞北部嘅豪薩族絕對唔少於一半,亦即係話,依家齊喺廣州,同博科聖地有嗱lang嘅妖邪回教原教旨恐怖主義黑鬼穆斯林“平民”至少就有成10萬以上!回教新疆佬+博科聖地預備役黑鬼,粵人真係認真頭痕!

妳支那鍾意同啲非洲黑搭頭搭髻噉係妳支那嘅事,關我哋粵人叉事咩!去非洲挖人哋啲石油天然氣金銀銅鐵鑽石靚木掠人哋啲油水著數嘅就係妳撈頭,嗰幾廿萬件原本要去支那本土“商貿學習交流”嘅非洲黑鬼就質晒落嚟大粵,呢個咩道理?!粵人畀撈殖民真係乜都畀撈搵笨柒,支那喺非洲掠奪利益我哋粵人冇分到半隻豆令不突祇,粵人仲要無喇喇畀嗰10萬預備役西非塔利班黑鬼喺廣州搞著晒,呢啲非洲黑喺廣州打劫販毒做黑工滋擾粵人平民冇件好嘢做嘅,連撈頭都唔想對著啲非洲黑冤眼冤鼻篤口篤面,憑咩嘢要我哋粵人代佢哋對吖?!

所謂冤有頭債有主,新疆佬要尋仇斬撈唔該睇清埞方去支那斬,啲非洲黑鬼亦都一樣,掘妳哋啲石油金銀銅鐵喺非洲大搞新殖民主義嘅係撈頭,妳哋要補償唔該死去北邊嘅支那攞,啲非洲黑應該死去佢哋本嚟應該死去嘅支那地方,北京上海天津重慶武漢瀋陽成都西安南京杭州長沙大連哈爾濱任何一樹都得,總之就有咁遠死咁遠,咪喺大粵冤著晒我哋粵人!支那豬撈作惡整咁多蘇州屎出嚟憑乜嘢要我哋粵人嚟同佢孭呢啲黑鑊吖?!

——————————-

附:大粵 語言文化民族歷史地理宗教武術考古產經能源交通粵僑建築旅遊誌書年鑑 電子文檔及音視頻資料 共8108項85.95GB

8108-85-95gb-t6120.html

http://cantonia.freeforums.org/8108-85-95gb-t1975.html

沒有留言:

張貼留言