2015年3月24日 星期二

440 粵獨係要令大粵至少成為東南亞最強國 HK嗰啲小國寡民嘅弱雞孱仔廢柴嘢真係多謝夾盛惠喇唔該咪搬嚟

440 粵獨係要令大粵至少成為東南亞最強國 HK嗰啲小國寡民嘅弱雞孱仔廢柴嘢真係多謝夾盛惠喇唔該咪搬嚟



http://namyuekok.freeforums.org/hk-t6302.html

http://cantonia.freeforums.org/hk-t2126.html

畀鬼佬時常高調關注,依家港獨仲係連噏都唔敢噏出嚟,搞咗咁多鑊社運都唔知究竟搞到啲乜?次次目標都唔明確兼且冇一次係以香港脫支獨立建國為主題口號嘅,HK冇Q用唔係鳩路嘅,十幾年港獨都冇啲突破性進展,枉佢坐擁咁好嘅獨立條件。佢依家事實上經已局著等死,再加上HK冚嘭唥都係啲頹廢嘅細國心態,佢嗰啲乜撚小島論城邦論嘅廢柴嘢唔該咪搬嚟污染我哋粵獨,我哋粵獨比呢班嘢有志氣得多。粵獨係要令大粵至少成為東南亞最強國,呢個唔係發夢,妳祇要睇睇我哋大粵本身嘅人口總量同領土面積,就知道大粵有成為區域大國嘅充足潛能,兼且我哋仲有雄厚嘅製造業基礎喺度。粵獨人完全唔需要去睇HK,噉唔關粵獨事,港獨嘅嘢佢哋自己搞掂佢。

依家兩廣海南連帶毗連粵北嘅贛南湘南湘西南粵支邊境山嶽地帶,我哋大粵本土面積就有至少47萬平方公里,大粵世居各族總人口有成1.4億,1.4億人口+47萬平方公里領土,人口總數排喺世界第10位,領土面積排喺世界第54位,呢個本身就經已係一個中型偏大國家嘅規模,臺灣韓國呢啲國仔根本就冇辦法同我哋大粵比,HK星加坡呢啲蚊型國就更加咪提。雖然我哋粵族喺大粵總人口裡頭嘅份額並唔佔多數,但係相比起其他各族我哋依然係佔絕對優勢嘅,最緊要嘅仲係我哋絕對把持著大粵嘅國政產經稅賦,大粵嘅1.4億人口同由此而嚟嘅經濟規模都可以全數為我哋所用。人口語言民族呢啲嘢我哋可以輕易噉從最基本嘅個人作出界定,但係國力產經力呢家嘢係整體嘅,祇要妳執掌著大粵,噉冚大粵嘅國力產經力都係由妳主宰。

對粵獨嚟講,得到大粵本土祇係奠定大粵國家嘅第一步,大粵備受支那重壓,若果唔盡速擴充疆土奠定將來成為區域強國嘅基礎,噉前景就絕唔樂觀。兩廣仲係太細喇,加埋都唔夠泰國大,又要對付支那,冇大啲領土根本唔掂。有多啲領土至可以養育更多嘅人口,妳嘅產經規模亦會有更大盤口經濟自持力亦會更強。若果一個國家嘅國土太細,噉就注定妳就算幾努力都冇可能將佢變成強國,領土同人口幾時都係確定一個國家強弱嘅決定性因素。

領土喺邊度嚟?梗係喺支那身度刮喇,佔領大粵北邊嘅湖南江西等同事實北伐,而北伐正正係我哋粵獨嘅大忌,呢樣嘢無論喺任何狀況下低都係唔可以做嘅。粵獨要向西邊睇,嗰度有西粵嘅雲貴涼山,嗰度係古南越人嘅西部領土,亦係珠江上源,礦產水力資源豐富,兼且又有統一嘅電網(兩廣+雲貴現時組成支那嘅南方電網),地方又夠大,最緊要嘅仲要係支那殖民雲貴涼山不過係近呢三五百年嘅事,統治根基並唔穩健兼且守備薄弱,雲貴涼山嗰邊三分之一有多嘅人口唔係支那漢族,歷史上多次發生過反漢人殖民暴動,對呢挺支根唔深又直接同大粵本土緊密相連嘅風水寶地,粵獨唔攞就真係對唔著自己,雲貴嗰邊冇料到嘅,佢可以同我哋大粵合併係佢執到,喺支那佢哋仲冇運行。至於打落雲貴之後點處置嗰啲雲貴撈,噉梗係趕喇而且要趕且根本唔難,我哋可以趕且殖民大粵嘅4500萬豬撈,噉一樣可以趕且班殖民雲貴嘅撈頭,而且趕且佢哋祇係等於一次單程春運咁簡單。唔好唔記得,喺短短一個月嘅春運裡頭,出入廣東嘅人數就可以達到1.45億人次咁犀利,現代交通的確為撈殖民大粵提供咗方便,但係佢同時亦為我哋清撈提供咗便利渠道。

雲貴涼山連帶毗連黔北涼北嘅湘西渝南川南康南邊境山嶽地帶,總面積至少67萬平方公里,剔除撈頭嗰度嘅世居各族總人口至少有3500萬,大粵本土+西粵雲貴涼山總面積至少114萬平方公里,總人口至少1.75億。1.75億人口+114萬平方公里領土,人口總數排喺世界第7位,領土面積排喺世界第26位,呢個經已係一個區域強國嘅規模嚟喇,祇要畀我哋攞到兩廣+雲貴涼山,噉就足以奠定我哋大粵日後成為東南亞最強國嘅根基,而祇有噉,我哋至可能保有同支那持久抗衡嘅底蘊。

雖然話依家東盟老大印尼嘅面積同人口都比大粵+西粵多,之但係印尼嗰啲係散收收嘅島,我哋大粵啲地係成幅過嘅,開發起身整合潛力我哋要遠勝於印尼。至於人口,喺趕走晒啲雲貴撈之後,西粵必有大把吉地等我哋大粵去移民拓殖,唔出一個世代(亦即25年),呢度嘅人口必會大幅增長到雲貴涼山原嚟約莫9000萬嘅人口規模,到嗰陣,若然再加上大粵本土人口嘅自然增殖,噉我哋成個大粵嘅總人口就有至少2.6億而同印尼不相伯仲喇。2.6億人係一個好龐大嘅數字,佢除咗話畀我哋知大粵將成為世界第5甚至世界第4人口大國之外,更預示著大粵將擁有自己龐大嘅國內市場,噉會令我哋對外貿嘅依賴可以較先前大幅減低,我哋產經嘅自持力將獲得巨量提升,呢樣嘢對增強我哋國防同外交嘅抗壓力將有著決定性嘅影響。就好似印度噉,佢嘅經濟接近七成都係國內需求拉動嘅,所以佢至夠薑睇都唔使睇妳美國面色,自己從容噉展開自己嘅獨立多邊外交。唔能夠唔提嘅係,印度巨大嘅內需力對克服1998年印度因核試而帶嚟嘅制裁而造成嘅暫時經濟困境起到極其重要嘅紓緩作用,幫佢從容噉渡過難關,一個國家嘅產經自持力對佢謀求戰略突破係可以起到好緊要好緊要嘅護持作用嘅。喺好早之前我就話過,我哋大粵嘅外交應該全面向印度學嘢,我哋大粵唔係細國,我哋應該有我哋自主嘅外交路,好顯然嘅,祇有當妳擁有自己龐大嘅國內市場嗰陣,妳至可以有更多嘅籌碼去運籌帷握,唔使睇人面色,唔使驚人制裁,唔使顧呢樣忌嗰樣。

對西粵嘅移民拓殖大粵應該學美國當年開發西部噉,採用多族分散混合移民,兼且鼓勵跨族通婚,啲新移民喺新環境族群內佢哋講返佢哋原嚟嘅母語,喺公共場合同族群間嘅交流佢哋必然會揀大粵嘅優勢語言粵語,噉樣得出嚟嘅結果就係:喺一到兩個世代(亦即25-50年)之後,西粵將會大幅度被粵語化,以及跟著落嚟嘅粵族化。當年英語移民佔唔到移民美國人口嘅絕對優勢,好多移民美國嘅人都唔係以英語為母語嘅,美國就係通過呢種多族分散混合移民嘅大熔爐方式,喺兩到三個世代(亦即50-75年)之內,同化晒嗰啲非英語族群,令佢哋變晒做講英文嘅美國人。祇要我哋喺西粵穩定消化佢半個世紀,噉粵族同粵語人口喺大粵所佔嘅比率,必定會由依家嘅40%穩步上升至80%以上,到時大粵作為以粵族為主體族群嘅民族國家至可以講係真正定型。

依家喺南海北部同北部灣海域我哋大粵有一定嘅海洋石油同海洋天然氣蘊藏,而且喺粵西茂名一帶仲有油頁岩,但係總體嚟睇大粵本土嘅油氣資源仲係好唔足夠,就憑呢啲咁有限嘅油氣礦藏好難令我哋喺化石燃料上高做到自給,但係祇要畀我哋攞到西粵雲貴涼山,噉一切都會迎刃而解,因為嗰度可以畀到充足嘅氣電煤鐵我哋。

大粵+西粵嘅組合從嚟都唔缺電,即使將我哋嘅火電廠同核電廠執晒佢,就齊靠水電我哋都仲有大把電用唔晒可以攞嚟出口,南方電網之所以得以同支那本土電網分立門戶,就係全賴大粵+西粵本身就擁有支那全國至少50%嘅水力發電蘊藏量,當中西江、烏江、瀾滄江經已全線或者大部分完成各梯級電站建設,並投入實際運營,而金沙江、雅砻江呢兩條水力資源仲更富集嘅大江正喺度全速開發緊。大粵+西粵嘅水力資源蘊藏量同實際建成發電量,喺成個東南亞以至成個遠東成個亞洲都係毫無疑問嘅龍頭一哥,連支那都喺我哋尾食塵咋,喺電能供應方面我哋係有絕對優勢嘅,我哋應該強力發展我哋啲電能汽車產業,以進一步減少對石油嘅依賴。

西粵雲貴涼山仲蘊藏著一樣儲量極其豐富比水電更珍貴嘅嘢,呢個就係可以用嚟替代石油同天然氣嘅頁岩氣,而靠近四川盤地南緣嘅黔北滇東北涼山一帶,就係全支那頁岩氣蘊藏量最富集嘅地帶,對油氣資源稀缺嘅大粵嚟講,西粵嘅頁岩氣係我哋確保化石燃料自給嘅命脈所在,當我哋畀人封鎖能源供給畀人石油禁運嗰陣,西粵嘅頁岩氣就係用嚟救命嘅,即使開採頁岩氣會造成唔細嘅水污染,噉亦都冇辦法,唔理咩代價西粵嘅頁岩氣我哋係一定一定要得到手嘅,因為呢個係喺危困時期攞嚟吊命嘅,更何況喺黔北滇東北涼山嗰度搞仲係齊污染到支那嘅揚子江流域而唔係我哋嘅珠江流域添。喺確保我哋能源安全供應嘅角度睇,雲貴涼山我哋係非攞不可,冇佢我哋大粵將唔能夠超然自立。

我哋大粵地處北熱帶同南亞熱帶嘅接合部,氣候溫暖陽光雨水充足,又有大片田地可供耕種,要做到農產豐盛糧食自給並唔難,同時我哋亦控制著支那全部嘅天然橡膠生產,千祈咪睇少橡膠呢樣嘢,冇佢就冇車呔冇飛機轆冇機床嘅電機皮帶,妳成個軍工體系可以即刻癱瘓,當年日本仔打南洋除咗搵石油之外,另一個重要目標就係大馬嘅天然橡膠,而支那當年同蘇聯合作,海南島嘅橡膠同樣係重要嘅誘因。大粵+西粵本身就係有色金屬嘅富藏區域,粵北桂北以及同佢毗連嘅贛南湘南山區就有著全支那超過一半嘅鈾礦,鈾係核資源嚟,戰略意義有幾緊要唔使我講,呢一帶同時亦係全世界最重要嘅鎢礦產地,呢度仲有唔少稀土喺度,而廣西嗰邊有平果鋁河池錫銻鉛鋅,雲貴嗰邊有東川銅錫墨江鎳鈷蘭坪鉛鋅萬山水銀攀枝花釩鈦,呢啲都係高品位嘅大礦嚟。

構成現代工業基石嘅除咗石油,當然仲有鋼鐵同煤炭,而呢兩樣嘢我哋大粵都唔缺嘅,喺廣東就有著名嘅雲浮硫鐵礦,喺海南有全亞洲品位最高嘅昌江石碌鐵礦,雲南嗰邊有滇中鐵礦,涼山嗰邊更加有儲量豐厚嘅攀枝花-西昌釩鐵礦帶,依托呢啲鐵礦,依家大粵+西粵有廣鋼珠鋼韶鋼雲鋼柳鋼昆鋼水鋼攀鋼八間大型鋼鐵聯合企業,我哋嘅鋼鐵產能係好足嘅。當中雲鋼昆鋼攀鋼三間擁有完備嘅自有礦石資源,唔使依賴喺外邊入口礦石,而廣鋼遷去湛江之後可以同珠鋼一齊用由船從海南石碌運嚟嘅礦石,黔西嘅水鋼向嚟就用開攀枝花同滇中嘅礦石,祇有偏居粵北嘅韶鋼同桂中嘅柳鋼屬資源枯竭型企業(佢哋依然可以喺其他地方入口礦石,祇係運輸使費較多),雖然依家大粵鋼廠入口唔少澳洲同印度礦石,但總體上睇,我哋大粵依然保有著相當完備嘅由鐵礦開採到煉鋼生產一條龍嘅鋼鐵產業鏈。大粵本土煤炭儲量唔算豐富,主要集中喺粵北-桂中一線,但係西粵就唔同囉,黔西滇東一帶蘊藏著極其可觀嘅煤,堪稱黔西煤海,嗰度係南支那煤炭儲量最富集嘅地方,六盤水就係因黔西嘅煤+滇中嘅鐵而興起嘅一座媒鐵工業城。

我哋有電力有頁岩氣有糧米農產有橡膠林木有各式有色金屬有鋼鐵有煤炭仲有唔少近海石油同天然氣,我哋有雄厚嘅製造業基礎我哋有龐大嘅國內市場並擁有由此而嚟嘅唔錯嘅產經自持力,我哋大粵所可以擁有嘅呢一系列自有自產嘅戰略資源,根本就唔係HK呢挺蚊滋國家所可以企及嘅,搵HK呢啲連自己命運都冇辦法自主下下都要睇人面色做人嘅無力細國隨波逐流嘅生存理論嚟兜售畀我哋粵獨?噉簡直就係喺度侮辱緊我哋大粵!HK嗰啲小國寡民嘅弱雞孱仔廢柴嘢真係多謝夾盛惠喇唔該咪搬嚟。

我哋粵獨要反,係反成個支那嘅,喺支那嘅範疇之內,兩廣同雲貴根本就冇限定嘅界線,妳可以打,亦可以唔打,視乎當時嘅情勢,就好似我哋攞到大粵之後可以打湖南江西一樣,冇界定嘅,不過打湖南江西就係實質北伐,我哋粵獨唔屌噉之嘛。兩廣同雲貴涼山一樣,都係支那架構以內嘅地方,妳攞著兩廣係脫支獨立,妳攞著兩廣+雲貴涼山又係脫支獨立,噉梗係攞得就攞架喇。唔好唔記得我哋係脫支獨立嘅,我哋去爭多啲豬肉嚟做戰利品噉係天經地義,就好似圖博噉,西藏+青海+西康+川邊+甘南,梗係食得幾多就幾多架喇,唔通淨係攞西藏嗰噠咩?況且喺支那國境之內攞更多嘅實質領土根本就唔存在啲咩外交問題,佢唔涉及到同其他國家嘅外交爭端,呢啲嘢本嚟就係支那同一眾脫支勢力內部分家產嘅事。

妳啲域外國家眼紅又想分返份?得吖,不過噉要先得失支那先嗰啵,依家即使畀我哋粵獨攞晒兩廣+雲貴涼山、圖博攞晒西藏+青海+西康+川邊+甘南、東土攞晒新疆,支那仍然係一個大國,佢有排都未死得著,妳依家就謀佢啲地,妳有冇呢個膽先?我哋反支那係為咗民族解放國家獨立,點講都係我哋正義,我哋依家喺度削弱緊支那,呢樣嘢鬼佬實撐我哋,因為我哋可以名正言順噉幫佢哋打削弱支那以至瓦解支那嘅代理人戰爭。

妳支那域外嗰啲國家經已獨立咗亦毋須民族解放,條國界擺著喺樹,妳無喇喇揮軍越境叉隻腳埋嚟,噉妳即係擺到明侵略支那,聯合國嗰關妳首先過唔到。就算係美國,佢打阿富汗同利比亞嗰陣都係利用人哋國內嘅反對派打代理人戰爭,冇派過自己啲花旗兵嘅,噉國際輿論就唔點話妳,係打伊拉克就派自己啲真軍,但係佢嗰時候根本就未獲聯合國授權就自己喐先,結果國際輿論一片嘩然,畀人鬧到乜噉,話佢單邊主義,搞到自己喺世界相當孤立兼冇癮,美國係世界一哥都尚且係噉,換轉其他國家仲唔畀人屌到爆。即使支那喺世界再唔受歡迎,佢都係主權國家嚟,而且仲係安理會五大常任理事國,任何外國武力干涉支那嘅法案支俄一定會聯手否決,聯合國嗰關妳根本冇辦法過,冇聯合國授權妳就想夾硬嚟?妳咩料先?妳叻唔叻得過美國?更何況支那依家仲係世界強國嚟添,八國聯軍打北京呢出大龍鳳根本冇可能重演。想美國幫拖?美國會唔會為咗妳去爭支那啲地而冒險同支那打世界大戰吖?佢要削弱支那都搵個見得光嘅兼且容易甩身卸責嘅馬仔先喇。哦妳唔打支那,妳想打反支那叛軍譬如粵獨噉試圖攞油水,噉仲衰,噉妳啫係擺到明要叉喎美日嘅反支檔攤啫,睇下佢哋肯唔肯過妳?

仲有,想太公分豬肉,噉妳之後就有畀人拖入去支那範疇裡頭嘅風險,妳制唔制吖?假如唔制,噉唔該喺門口企著睇。無喇喇畀支那啲嘢黐上身,妳估真係貪馨香咩?有啲國家,譬如越南,先前好辛苦至可以去支那化,佢斷唔會為咗粵越邊境嗰的朵地就無喇喇走去介入支那嘅內亂,話咩越南會趁我哋粵獨同支那打緊嗰陣佢會乘機出兵廣西佔領南寧係純粹杞人憂天無稽之談,因為噉等於係直接同支那宣戰,畀個水缸佢做膽佢都唔敢噉做。1979年嗰次佢有班久經沙場嘅越戰老兵喺度押陣佢都畀支那打到仆街,諒山老街兩大邊境重鎮同時失陷,搞到河內門戶洞開即時要全城戒嚴堆沙包緊急備戰,依家呢啲越南太平兵比起越戰嗰陣啲兵戰力祇會有減冇增,妳家下撩起支那把火,好喇一個唔該畀佢打返轉頭,今勻就絕對唔會打到諒山老街咁簡單,1979年嗰次啲支那豬都經已呻笨,今鑊仲要係妳自己申請嘅添,佢仲唔直接殺到去河內至奇,跟著順勢直落清化榮市順化一直打到去峴港廣義以至更南,今鑊除非支那唔喐越南,一喐嘅話峴港絕對係最低消費,因為祇有攞低峴港,西沙至會徹底安全,去盡啲嘅甚至打到去金蘭灣以至西貢金甌角都有之,到時越南分分鐘唔死一身孱唔滅國都至少冇晒成個北越。

對粵獨嚟講,梗係先理掂兩廣,再謀雲貴涼山喇,至於越南根本就唔係問題,佢不過係一個中型國,即使佢對廣西有野心亦絕唔會貿貿然同我哋大粵擘面嘅,尤其見妳連支那都可以打得沈嗰陣,佢就更加唔敢立亂喐。因為呢個時候粵軍嘅陸軍戰力必定會喺越南陸軍之上,呢個係絕對肯定嘅,粵軍軍官同士兵嘅成長,係同步嘅,因為佢哋係共同參與戰役嘅,我哋既然打得贏支那,噉我哋啲兵,無論係軍官亦或係士兵,就係經過實戰洗禮嘅老兵,使驚妳越南嗰啲連仗都未打過嘅太平兵?妳估依家啲越南兵仲係越戰嗰陣嗰班咩?嗰班晨早化咗灰囉。而空軍越南本身就好弱,我哋大粵要拍馬追上根本唔難,越南唯一叻過我哋嘅,祇係海軍,我哋要追上佢哋嘅海軍的確需要啲時間,因為艦隻唔係一時半日就可以整得出嚟嘅,不過好在喺粵越陸上邊境上高,海軍根本就起唔到啲咩作用,陸軍戰力至係決定性嘅。將越南睇成係對手真係太睇低我哋大粵,我哋大粵幾時嘅主要對手都係支那,越南不過係啲二打六,依家畀佢喺現代文化上高爬頭不過係我哋畀撈殖民壓制著啫,論潛能我哋大粵喺任何時候都高班過越南。

而且越南本身穩健度亦唔見得高吖,西貢對河內嘅積怨晨早就通晒天人所共知,佢狹長嘅領土更加係滋生分裂嘅天然溫床,祇要越南喺粵越邊境一有咩失利,西貢班友仲唔死鬧河內班契弟喺度搞屎棍辣著個火頭搞到冇太平日子過至奇,尤其係我哋打著幫越南人反對北越共產政權旗號插著前南越共和國國旗為主旗+大粵旗為輔旗開入去越南嘅時候,南越對我哋嘅共鳴會更深,到時越南分分鐘未敗先亂,畀大粵攻入河內ngung菻越共噉仲好,直頭將個首都遷返去西貢唔使爭一了百了。係囉喎,妳估南越真係咁甘心成日畀北越班窮鬼食著咩?喺我哋粵人裡頭都粵港有別喇,更何況南北越喺冇耐之前仲分別係兩個唔同嘅獨立國家嚟添。南北越之間嘅關係其實等同於我哋同撈頭之間嘅關係一樣,似到十足,一個翹脷一個唔翹一個五調一個六調南北語音相差甚大,好似呢種南北矛盾咁嚴重而且極容易中間斷開兩截嘅中型國,我哋大粵真係驚佢有牙咩?!我哋大粵要干涉越南就齊一個反共就夠殺有餘,祇要妳係打共產黨嘅,噉即係師出有名,完全符合晒班鬼佬啲審美觀,到時即使妳喺越南身度攞多少著數抽多少油水,佢哋都唔會太過刁難我哋喇,呢個世界邊有免費午餐呢支歌仔唱,我哋大粵幫妳越南打沈共產獨裁喎,噉攞返啲車馬費(譬如西沙/南沙/高平/白龍尾島/堤岸/會安/求江灣/金蘭灣/頭頓/崑崙島/富貴島)係咪應該先?甚至狼死啲食晒佢成個北越都仲得吖。


沒有留言:

張貼留言