2015年3月23日 星期一

411 百越殘孽 廣府馬騮 馬來猴近親:支那漢撈對粵族嘅種族歧視 極盡離間大粵各世居民族之能事

411 百越殘孽 廣府馬騮 馬來猴近親:支那漢撈對粵族嘅種族歧視 極盡離間大粵各世居民族之能事


我睇咗呢幅噉嘢,根本冇嬲,因為我哋粵人本嚟就係黃搆些少矮黑種,噉正正顯示我哋唔單祇喺語言上同支那漢撈唔同,而且連人種同DNA我哋粵人都同佢啲支那漢撈唔同。

整呢幅嘢嘅撈查實好豬兜,連基本嘅體質人類學嘅知識都欠奉,右上角嗰幅係美拉尼西亞種,美拉尼西亞種係典型純種嘅矮黑人,馬來種唔係噉嘅,馬來種係黃搆矮黑,西北邊嘅馬來種黃多矮黑少,越向東南,越靠近馬魯古群島,馬來種嘅成份黃就越小矮黑就越多,直至過渡到巴布亞、新幾內亞、澳洲、美拉尼西亞嘅純矮黑。

既然我哋同啲豬撈冇樣同,語言唔同文化唔同種族唔同,噉仲喺埋一齊托咩?粵獨係粵人最好嘅出路,呢樣嘢就有如藏獨係藏人最好嘅出路、疆獨係東土人最好嘅出路、臺獨係臺灣人最好嘅出路、港獨係香港人最好嘅出路一樣。


沒有留言:

張貼留言