2015年3月23日 星期一

397 粵獨係作反係殺破狼 發政治荳芽夢嘅傻仔唔該快啲醒

397 粵獨係作反係殺破狼 發政治荳芽夢嘅傻仔唔該快啲醒



依家喺HK同臺灣嘅網路度都盛產好多自由主義+左翼溫和社會黨主義元素+綠色保育思潮嘅浪漫政論文章,有唔少好天真好理想化嘅傻仔睇咗,就發晒政治荳芽夢,居然以為粵獨都可以咁浪漫,我睇佢哋真係連粵獨到底係政治鬥爭抑或係文化保育都未搞清。

粵獨並唔係啲咩保衛粵語之類嘅文化保育運動,粵獨並唔係喺度開粵語文化復興嘅嘉年華,粵獨係政治運動,粵獨係政治鬥爭,有鬥爭就必定會有流血有權謀有好多“污糟邋遢”嘅政爭,粵獨要面對嘅對手,係貪暴嘅支那殖民者,而唔係嗰啲幼稚園裡頭嘅牙牙仔或者小學裡頭嘅小學雞吖。

既然粵獨,噉經已就係作反,妳要粵獨,噉意味著妳經已係支那定義嘅“叛國者”,喺支那,“叛國”係要打靶嘅,妳哋明未吖?!既然作反,噉就要鐵決,尤其係同又陰詐又狼毒嘅支那人鬥,就更唔可以立亂仁慈,絕對唔應該對任何撈頭抱有幻想,若然唔係死嘅就係妳自己。

支那依家係冚世界頭號極權國家,而豬撈則係比啲俄國鬼更鍾意獨裁奴化嘅一個族群,堪稱冚世界頭號暴蠻民族。支那同豬撈,祇係當世最唔開化嘅生番嚟咋,睇睇佢哋依家係點對啲維人同藏人嘅?係完全100%嘅強力鎮壓。我哋要粵獨,啲撈必定會瘋狂反制,啲撈冇性嘅,佢哋癲起上嚟妳粵人同佢講理性非暴力,死嘅祇係妳自己咋,前嗰幾年啲川撈同湖南頭湖北撈喺古巷、新塘、沙溪、大塘幾鑊暴動,我諗唔使我多講喇。

撈要滅粵,我哋就要淨粵,撈要殖民,我哋就要清撈,係啲支那殖民者對唔著我哋在先嘅,所以我哋要反制,以剔除支那殖粵印記,噉好公道吖,學D記話齊,呢啲叫做還原公平。唔淨粵,唔清撈,根本就冇可能達成粵獨!

同支那豬撈做政治鬥爭,一定要狼,而且要狼得有計,睇睇啲新疆佬對付撈頭幾有心得喇,呢頭斬到炸到妳班撈驚,嗰頭就利用世界維吾爾大會呢個渠道嚟釋放“自由民主人權法治”,明明好血腥,都可以畀佢洗到為“自由而奮鬥”,最好嘢嘅仲係啲鬼佬受噉佢至叻,呢啲就係政治,政治可以係好奸好令人覺得唔舒服甚至係好血腥嘅,而同文化保育嘅卿卿我我溫柔軟熟截然有別。

面對冚世界頭號極權國家同冚世界頭號暴蠻民族,我哋亦應該好清楚,循文化保育途徑用浪漫溫馨理性非暴力嘅方式係絕對冇辦法達至粵獨嘅,而祇有同支那同漢撈作搏命嘅政治以至軍事鬥爭,我哋至可能得到粵獨!對嗰啲隨政爭軍鬥必然會嚟嘅好奸好令人覺得唔舒服甚至係好血腥嘅嘢,頂得順要頂頂唔順亦都要頂,我哋冇得揀。

沒有留言:

張貼留言