2015年3月23日 星期一

395 懷念陳炯明?完全冇必要!燒爛孫大炮啲嘢?唔使噉嘅!粵獨最緊要嘅係著眼未來 對以前近代史啲嘢唔使太過追惜或者太過追恨

395 懷念陳炯明?完全冇必要!燒爛孫大炮啲嘢?唔使噉嘅!粵獨最緊要嘅係著眼未來 對以前近代史啲嘢唔使太過追惜或者太過追恨


最近,一啲臺獨佬喺臺灣火燒孫大炮銅像,氣勢勁到連我哋大粵呢邊啲粵獨人都興過辣雞,其實冷靜啲諗諗,又唔使咁上身嘅。

我哋呢度係粵獨,唔係臺獨,孫大炮對於臺灣佬嚟講完全係外族,臺獨可以肆無忌憚噉攻擊孫大炮,但係粵獨唔同,即使批判孫大炮亦冇可能去得太盡,祇因為孫大炮嘅大粵歷史名人身份。孫大炮始終都係大粵有名望有影響力嘅歷史名人,亦係講述大粵歷史所絕唔能夠刻意忽略嘅一個人物,粵獨對佢都係唔好做得太過刻薄好啲,若然唔係好容易適得其反,孫大炮喺好多粵人眼中始終都係廣東嘅大英雄。

若然依家去中山係為咗淨粵清撈,噉絕對冇問題,粵人會勁撐。但係若然係去拆孫大炮啲嘢,譬如佢間屋同佢嘅像,噉睇怕啲香山佬同石岐佬會首先作反,兼且亦容易惹嚟其他埞方粵人嘅不滿。對孫大炮啲遺物,處理手法都係低調啲好,將孫大炮啲銅像石像冚嘭唥草埋一齊,再運晒返孫大炮嘅香山翠亨村鄉下集中放埋一噠埞方集中陳列喇。唔聲唔聲剔除孫大炮zam支那除對粵人嘅影響至係明智醒目嘅做法。我哋呢度係大粵,唔係臺灣,臺獨去支那化嘅手法我哋粵獨喺使之前應該睇清睇楚。

粵獨雖然唔妥孫大炮,但係就要謹慎處置孫大炮嘅呢啲遺像,畢竟孫大炮始終係粵人,佢喺大粵終歸有相當之深厚嘅影響力。喺德國,猶太人馬克思嘅故居同墳墓,德國佬依舊完整完好保存,呢啲就係德國人嘅氣量。支那嘅掘人山墳鞭人死屍嘅文化劣習粵人真係咪撚學。

講完孫大炮,再講陳炯明,依家有唔少粵獨人好懷念佢,呢個情形就有如有唔少港獨友好懷念英治時代一樣,噉根本係唔足取嘅!甚至係極之錯誤嘅!陳炯明當年不過係自治派,佢根本就冇提出過任何粵獨方案,而我哋應該好清楚,自治同獨立根本就係一個天一個地。陳炯明完全唔值得我哋粵獨為佢追懷,懷念陳炯明,祇會令人諗起喺支那架構下低嘅所謂“聯省自治”,而唔係大粵獨立建國。與其懷念陳炯明,不如策勵下我哋依家呢啲粵獨人自己好過,我哋至係日後粵國立國嘅思想先驅!

孫大炮同陳炯明都有佢哋嘅時代局限性,若然唔係,依家又點會有我哋呢班粵獨人出嚟?陳炯明嗰個時代嘅粵人係冇人有噉嘅前瞻性好似我哋依家噉大嗌兩廣海南獨立建國嘅。孫大炮同陳炯明呢啲祇係支那文化嘅老餅,又點及得我哋呢脫識得自覺追惜我哋民族古南越根擁有鮮明粵民族覺醒意識嘅新生代粵獨人?

沒有留言:

張貼留言