2015年3月27日 星期五

449 大粵實力潛能遠勝香港 粵獨係要帶領大粵本土粵人一鳴驚人做第三次反支起義 HK嗰啲細國島仔思維同廢柴社運咪嚟陀累我哋粵獨 港獨亦咪使旨意謀我哋大粵嘅深圳東莞惠州同萬山群島

449 大粵實力潛能遠勝香港 粵獨係要帶領大粵本土粵人一鳴驚人做第三次反支起義 HK嗰啲細國島仔思維同廢柴社運咪嚟陀累我哋粵獨 港獨亦咪使旨意謀我哋大粵嘅深圳東莞惠州同萬山群島

http://namyuekok.freeforums.org/hk-t6786.html
http://cantonia.freeforums.org/hk-t2607.html

大致上,我哋粵獨人並唔期待粵港統合,都係粵獨還粵獨港獨還港獨好啲,呢個係依家粵獨嘅主流睇法。即使齊係保有兩廣海南,我哋大粵亦有潛能成為東南亞強國,因為我哋擁有1.4億嘅世居人口同發達嘅產經,若果畀我哋佔埋西粵嘅雲貴涼山,我哋大粵壓過印尼成為東南亞嘅最強大國家根本就不在話下。

粵獨嘅目標除咗係要令大粵成功脫支獨立建國之外,仲要令大粵成為東南亞尤其係印度支那半島亦即大陸東南亞嘅一哥,呢個唔係大諗頭,而係我哋的確有噉嘅發展潛能,每一粵獨人都應該睇清呢一點,大粵唔係香港呢挺噉嘅蚊型細國,粵獨亦唔應該畀依家HK嗰啲細國島仔思維同佢啲冇任何效果效力效用嘅廢柴社運影衰同陀累。

喺呢個世界,粵族嘅主體族群喺我哋大粵本土,嗰區區700萬HK佬根本就冇資格代表我哋大粵本土近6000萬粵族人,妳HK廢係妳HK自己嘅事,咪過畀冚世界都以為識講粵語嘅人都好似啲HK佬咁廢。HK佬自己搞港獨喇,我哋粵獨亦期望佢哋港獨可以搞得成,粵獨係撐港獨嘅,但前提係啲HK佬咪謀我哋大粵啲地。

依家有HK佬想將手伸去深圳河以北謀我哋大粵啲地,試圖吞併深圳,跟著就係東莞惠州同萬山群島,呢樣嘢必定會惹嚟粵獨裡頭嘅對港強硬派嘅反彈。喺度先旨聲明:包括深圳包括東莞包括惠州包括萬山群島,五嶺以南深圳河以北嘅所有地方都係我哋大粵嘅領土,港獨任何對深圳東莞惠州同萬山群島嘅領土野心,粵獨都會視為係對我哋大粵嘅國家威脅,到時粵港反目嘅責任完全唔喺我哋粵獨身上。

HK祇係一個細國,細國就應該做返細國應該做嘅嘢,對側近嘅比妳大得多嘅鄰國最好咪展現領土野心,啲HK佬成日同人星加坡比,我諗佢哋首先應該學下啲坡佬對印尼同大馬嘅態度,睇睇人哋坡佬有冇謀實大馬嘅柔佛同印尼嘅廖內群島?激嬲大馬仲叫做冇水冇糧,激嬲印尼分分鐘就係直接亡國。

大粵絕對唔係好似大馬呢啲噉嘅得三千萬人口嘅細國,大粵嘅人口同國力堪比印尼,香港之於大粵就有如星加坡之於印尼一樣。喺大粵,一直都有粵港統合嘅呼聲,粵獨人裡頭亦不乏有要求粵港統合嘅人士,假如呢個時候港獨伸手問大粵攞地,噉祇會即時辣興粵港戰爭嘅火頭。

冇人想睇到粵港相殘,粵獨祇想同港獨和睦相處,但前提係啲HK佬咪太過態,我哋粵獨都經已承認妳HK獨立喇,妳HK屙呢吉蒂劏雞還神至係,妳反而仲問我哋攞地?噉係咪真係太過啲吖?係咪壽星公吊頸嫌命長?真係當正我哋大粵流珈?!學李嘉誠話齊,依家啲HK佬係種壞咗嘅細路,HK佬咪真係當正自己係金菠蘿,乜都要人讓晒妳至得珈,喺現實嘅國際交往上高,細國容讓大國係必定同必然嘅,而唔係相反,呢個幾時都係唔成文嘅規矩嚟。

種唔種壞先唔好講佢,但係依家啲HK仔亦真係太廢,先前佔中梁振英失機在先佢哋揸著大好形勢居然冇辦法令港獨前進即使係一細步,佢哋搞社運港獨嗰套嘢就算擺喺HK亦唔見得有幾多得米嘅機會。

祇要妳觀察一下依家魁北克蘇格蘭同加泰隆尼亞嘅死樣,就會好清楚知道靠社運獨立建國呢家嘢越係喺一啲成熟嘅發達社會反而越冇機會成功,因為啲人冇晒血性一隻二隻淨識顧著眼前嘅蠅頭小利,乜都暖水田雞晒喇,講得好聽啲就叫理性,實質就係鵪鶉+廢柴。噉又好難怪嘅,出嚟投票嗰啲都係班羊咩仔普通升斗市民嚟,冇幾多個係有大志嘅,將國家將民族嘅前途交畀呢班暖水田雞晒嘅羊咩而唔係有抱負嘅政治精英度,噉其實係好戇居同愚蠢嘅。

獨立運動一要靠先知指引,二要靠英雄帶領,冇先知冇英雄齊靠啲一盤散沙嘅小市民盞乜事都做唔成,帶領民族解放令國家邁向獨立一定係由呢個民族嘅政治精英去做嘅,呢個係幾千年嚟人類歷史嘅恆律,即使到咗依家亦冇可能改變到幾多,冇強力政治精英集團(譬如政黨同政團)參與嘅社運學運100%都係有頭威冇尾陣屎頭硬屎尾爛,由前兩年美國嘅佔領華爾街到舊年臺灣嘅太陽花再到HK嘅佔中,無一例外。

但係有強力政治精英集團以至軍事集團介入嘅社運學運就長命好多,絕對唔係曇花一現瞬間輝煌,諸如2011年嘅阿拉伯之春,直接引爆利比亞內戰同敘利亞內戰,並間接促成今日伊斯蘭國嘅崛起,同樣嘅仲有舊年烏克蘭嘅政權變天+東烏內戰。

成功就係真理,呢個世界現實嘅政治真理就係:先知周圍聚集著政治精英,英雄統領著軍事將領,祇有政團+軍團嘅強力組合,被奴役嘅民族至可以獲得解放,新生嘅國家至可能邁向獨立,呢點所有嘅粵獨人都要緊記!

講真喇,依家啲港獨亦不過係啲水皮貨色,坐擁大好條件居然做唔出嘢,港獨依然一啲實質進展都冇,甚至連一個以港獨為目標為政綱嘅政黨都成立唔出嚟,所以我至話班HK仔係廢柴。我哋粵獨仲睇佢呢啲廢嘢托咩?要睇都睇啲成功啲嘅個案喇,譬如南蘇丹,譬如東帝汶,譬如克羅地亞。

社運/學運/民間關注/非暴力/公民乜乜公民物物/呢啲嘢根本就冇充足能量同衝擊力令HK獨立建國,武裝港獨又因為HK幅員太細人太弱雞而好難有得諗,若然美軍唔直接軍事介入,HK根本就冇任何獨立嘅希望。

港獨依家搞搞下越嚟越變成刺激班豬撈憂患意識嘅象徵式概念股,而唔係真實嘅威脅,依家唔少HK佬仲傻更更噉以為港獨真係好掂,因為佢哋睇到港獨嘅傳媒曝光率高過以前好多,之但係弊在傳媒曝光率高根本就代表唔到啲乜,HK直到依家依然冇一個港獨政黨,忠於港獨嘅軍事武裝更加係零,除咗曝光率高啲之外,真係睇唔出港獨有邊點可以秤先過我哋粵獨。

HK佬搞港獨嘅條件比我哋大粵本土粵人優越得多,佢哋除咗逼撈頭噏港獨呢兩個字出嚟令港獨嘅傳媒曝光率增加之外,其他嘅乜撚實際嘢都冇搞到出嚟,冇成立過港獨政權冇籌建過港獨武裝甚至連一個港獨政黨都搞唔到出嚟,簡直就係喺度嘥嗮啲時機。逼撈頭噏港獨呢兩個字出嚟同真係港獨完全係一個天一個地,2010年廣州撐粵語嗰陣啲撈夠噏粵獨呢兩個字出嚟喇,噉又代表到啲咩呢?

藏獨同疆獨名聲比起港獨要響得多招牌亦省鏡得多,不過有名聲絕唔代表有實力同衝力去脫支獨立,呢個係兩碼事嚟,查實圖博同東土同樣係啲對支那唔構成實質威脅嘅象徵式概念股嚟。我哋粵獨人根本毋須去介懷知名度呢啲虛幻嘅嘢,所有粵獨人都應該記實一樣嘢,呢樣就係粵獨係要令大粵獲得實質嘅政治獨立建立忠於粵獨嘅軍事武裝並成立有效統治大粵全境嘅事實政府而唔係沽名釣譽令粵獨變成齊係得個名齊係得個殼嘅冇牙老虎。

依家由支那有效統治嘅大藏區有217萬平方公里同535萬藏人,當中西藏祇有114萬平方公里同241萬藏人,西藏喺支那咁多個省區當中無論人口抑或產經都係倒數第一嘅,西藏衛藏區嘅實力甚至連青海甘南嘅安多藏區同四川嘅西康藏區都不如,西藏嘅241萬藏人人口甚至祇係HK700萬人口嘅三分之一多啲,人又少住得又分散,可以做到嘅嘢其實真係好有限,達賴十四想依托西藏嚟實現佢嘅大藏區齊齊脫支夢難度甚高。

西藏嘅狀況同蒙古其實似到十足十,無論人口抑或產經力,都係內強外弱,而且內蒙同內藏(青海甘南嘅安多藏區同四川嘅西康藏區即屬內藏),都好近支那豬撈嘅漢區,支撈可以好輕易噉對內蒙同內藏施加政治同軍事影響力,外蒙同外藏對呢啲嘢係鞭長莫及。

依家內蒙有403萬蒙古人,但係內蒙卻有2460萬人口,喺內蒙人口當中客家佔地主嘅支那漢撈佔咗8成以上,作為世居土著嘅蒙古人反而祇係少數族群,而外蒙總人口祇有286萬,當中蒙古人淨得230萬,以外蒙嘅孱弱實力根本冇乜可能食到內蒙,喺支俄兩大國嘅夾縫當中確保著國家嘅獨立反而仲現實啲,而且,外蒙佢保得著獨立查實仲要多得晒俄國佬啲兵威吖。

南蒙獨同所謂滿獨一樣,更加純粹係齊得個諗字,因為根本就冇乜人可以畀佢哋去策動去利用。喺依家滿洲(亦即支那嘅遼寧/吉林/黑龍江3個省),一共有1.07億人口,當中滿族人祇有695萬,而撈頭則有9646萬,喺滿洲人口當中客家佔地主嘅支那漢撈佔咗甚至將近9成。假如話藏獨疆獨港獨呢啲係象徵式嘅概念股,噉南蒙獨同所謂滿獨甚至連做概念股嘅資格都未必有。

雖然話支那喺內藏嘅殖民冇喺內蒙咁交關,不過喺青海甘南嘅安多藏區,由於礦業同石油業嘅刺激,漢撈殖民嘅速度近年急速增加,尤其係喺青海湖同柴達木盤地一帶,藏人同漢撈嘅人口比率經已一半一半,而喺四川嘅西康藏區,隨著近年旅遊業嘅擴張同所謂汶川大地震嘅重建,班豬撈對康定瀘定九寨溝馬爾康汶川呢啲西康藏區東部邊境嘅蠶食亦日漸加深。

以家陣藏獨個勢,佢可以帶得起西藏衛藏區呢個外藏嘅獨立經已好唔錯,西藏唔同廣東吖,以廣東嘅人力產經力文化力,可以輕易噉統合廣西海南以至西粵嘅雲貴涼山,而西藏嘅實力本身都經已係超級有限公司,西藏嘅衛藏區對安多同康區充其量祇有文化上嘅輻射力,而喺人力同產經力上高都係嚴重欠奉嘅。

藏地自然條件本身就唔利於人口繁殖再加上藏人隻隻諗著做喇嘛,所以搞到藏人人丁單薄,咪話人海戰術點點點,作反本身就係要由人去參與嘅,冇人或者可以動員可以利用嘅人少就一定唔會有似樣嘅作反,人力幾時都係作反最基本嘅要素嚟。咪唔記得,可徵兵人口量幾時都係衡量一個國家軍事潛能嘅一個好重要嘅指標,同樣嘅,估量一個國家有冇潛能成為地區強國,人口總量同國土面積都係關鍵因素嚟,若然唔係當年美國人口啱超過2億嗰陣,啲美國佬都唔會咁鬼興奮喇。同外蒙相類似嘅,外藏要保得著獨立,仲要好睇印度嘅決心同印軍殺唔殺食,啲摩囉叉若果殺唔贏啲豬撈,圖博國家嘅獨立就危危乎。

依家喺東土嘅維族有995萬,比藏人同蒙古人都要多,但係佢哋亦祇佔新疆總人口嘅45%,即使連帶其他信回教嘅突厥系種族,比率亦祇係上升至53%,漢撈同其他畀撈頭漢化咗嘅細民族一直都佔新疆總人口嘅差唔多一半,正正因為有咁多撈頭喺樹打躉咗超過半個世紀,所以啲新疆佬依家即使又斬又殺又劈又炸都唔係好動搖得到啲豬撈喺新疆嘅統治,尤其係喺北疆。

對東土獨嚟講,最弊嘅仲係依家啲新疆佬好明顯噉押錯著,受回教原教旨主義嘅影響,唔少新疆佬都認可阿爾蓋達塔利班伊斯蘭國並同佢哋有關聯,噉就注定佢哋好難會有運行,同呢啲激進回教聖戰勢力黐埋一齊,即使妳搞東土獨鬼佬都唔會撐妳。美國佬喺敘利亞內戰扶植敘利亞反對派嗰度交足學費,本嚟諗著整個敘利亞之友,撐反阿薩德嘅敘利亞“自由戰士”,點知所托非人反而突然間飆咗個伊斯蘭國出嚟,真係捉蟲入屎忽。

新疆東北邊係信佛教嘅蒙古,蒙古佬同啲回教新疆佬唔會有乜計傾,新疆西北邊係哈薩克吉爾吉斯塔吉克呢幾個同支俄交往密切嘅上合/前蘇聯國家,新疆佬亦冇幾多機會從佢哋度班到馬,新疆佬最可能獲得外援嘅地方,係新疆西南邊嘅阿富汗同巴基斯坦,呢兩個國家都係塔利班嘅竇口,不過即使係噉,新疆佬要喺塔利班度獲得軍備同軍援並將佢運入新疆難度亦絕對唔細,咪唔記得阿富汗係美國傀儡,巴基斯坦係支那死忠,佢哋同時都係塔利班嘅死敵,妳同塔利班有路,佢唔當正妳係恐怖分子唔打鳩妳至奇。

妳咪睇啲新疆佬勢兇夾狼,其實撈頭喺新疆嘅駐防並唔精銳,支那喺新疆同西藏冇部署有任何一支正規軍,即使係裝備較次嘅乙類軍都冇部署,而祇係部署咗一啲省軍區地方部隊同武警喺樹。新疆軍區嘅部隊編成喺數量上同支那本土嘅一支甲類軍大體類似,但係裝備卻jai好多,多數都係啲摩托化步兵師,不過佢最精銳嘅第6機械化步兵師就駐紮喺維人竇口南疆首邑喀什,呢個擺到明就係針對疆獨嘅。西藏軍區仲冇嘢到,就得幾個山地步兵旅,喺數量上同支那本土嘅一支簡編乙類軍大體類似,裝備同樣好jai,最試正嗰支第54機械化步兵旅駐紮喺拉薩西郊嘅堆龍德慶。齊擺一啲雜牌軍就可以震得著啲新疆佬同藏人,噉從另一個側面可以睇出圖博獨同東土獨對支那嘅牽制力其實大極有限。

相比藏獨疆獨港獨,我哋粵獨真係好低調,不過低調低曝光率並唔代表我哋冇料同冇潛能。依家大粵有發達嘅產經,同時我哋粵族人亦係一個人多勢眾嘅大族群,喺大粵本土我哋粵族人就有將近6000萬人口,維人藏人蒙古人呢啲祇及我哋嘅16%/9%/7%,連零頭佢都未有吖,而且我哋仲有著幾千萬嘅海外粵僑。喺依家支那,最有實力同班豬撈抗衡嘅,唔係維人唔係藏人唔係蒙古人唔係滿人,而係我哋粵族人。咪唔記得,就齊喺近代,我哋粵族人就經已作反過兩次,粵獨絕對有能量唔聲唔聲嚇佢一驚,帶領大粵本土粵人一鳴驚人做第三次反支起義。

我哋粵獨所面對嘅處境絕對唔同於港獨,HK嗰啲失敗嘅廢柴社運對粵獨嚟講根本就冇任何參考價值,咪使旨意可以喺支那直接殖民緊嘅大粵本土搞咩社運粵獨,妳十條命都唔夠畀啲撈兵殺。支共既然可以整得一次六四,同樣可以整多幾鑊。

同前蘇聯唔同,支那喺憲制上係單一制國家,況且啲支那豬依家緊記前蘇聯嘅教訓,唔使用一兵一卒就可以整到冚蘇聯瓦解嘅筍嘢妳咪使指望可以喺支那度重溫舊夢。想脫支獨立又唔想同撈頭打返場脫支獨立戰爭甚至乎唔想見血,妳真係諗都咪諗。

我哋大粵有武裝粵獨嘅空間同條件,大粵比HK大得多,喺最基本嘅陸軍作戰上大粵本土嘅戰略迴旋空間明顯比喺HK呢個島仔大得多,大粵近海又多山容易喺海路運入軍備同潛入山區同支軍周旋,兼且粵人亦冇啲HK佬噉咁錫身咁怕死,呢啲都係展開武裝粵獨嘅前提有利條件。

咪過以為港獨一定行先過我哋粵獨吖,睇依家港獨嘅頹勢,社運港獨根本就敵唔過班暖水田雞,武裝港獨又冇條件,港獨依家純粹係毆著喺度吊鹽水等死或者等美軍登陸,不過講真吖,要美軍登陸HK除非第三次世界大戰美國同支那直接死過喇,不過到時兵荒馬亂,我諗嗰陣啲HK佬對著草移民嘅興趣絕對會高過對HK獨立嘅興趣囉。

獨立建國呢家嘢祇能夠靠我哋自己,美國撐妳佢都要睇過妳值得畀佢投資佢至會撐妳,若然佢睇妳冇料到嘅,佢就唔會啋妳,啲鬼佬斷唔會為一噠扶唔上bek嘅爛泥而放棄佢喺支那嘅商業利益嘅,妳睇下美國佬對依家HK本土派甚至HK泛民嘅疏遠態度就知。

奉勸大粵本土嘅粵人咪太過關心HK啲廢柴嘢喇,港獨依家係爛局+死局,諗下我哋自己粵獨好過喇,依家支那經濟衰退加速,而支共內鬥亦越嚟越厲害,支那離爆煲內亂唔使好耐架咋,我哋夢寐以久嘅作反時機就嚟架喇。

假如有朝一日畀我哋粵獨遲嚟先上岸率先獨立,並喺支那手裡頭奪得港澳嘅主權同治權,噉係咪畀妳HK同馬交喺大粵獨立出去就由我哋粵獨話事喇,到時可以有好多種可能,但係肯定嘅係粵港澳統合嘅聲音一定全面壓過放棄港澳唔要嘅諗法。

咪過以為脫離大粵會易過脫離支那吖,粵獨都時候大可以同美國佬講HK脫粵之後好大可能會畀支那利用成攻粵跳板同向南海南侵嘅基地,所以我哋為咗我哋大粵嘅國家安全而要食咗香港,美國量佢都唔會點。

美國若果仲想做世界一哥,就要千方百計諗計削弱同制衡支那,我哋大粵必定會係鬼佬重心關照嘅盟友。日韓臺呢啲祇係屬於東亞第一島弧嘅海路防禦性質,而東土圖博實力太弱根本就牽制唔到支那,大粵係一個有充足實力嘅潛能大國,有能力幫美國佬喺東亞大陸上高陸路軍事抗衡支那南侵東南亞嘅亦祇有我哋大粵一個,試問佢HK得咩?妳HK佬有條件有機會畀妳獨立嗰陣妳唔好好珍惜,到頭嚟咪怪人吖。


沒有留言:

張貼留言