2015年3月23日 星期一

402 大粵民國臨時政府強烈譴責殖粵支撈又借保釣乘機喺大粵大肆劫掠粵人財富、破壞粵地安寧嘅醜陋行徑!

402 大粵民國臨時政府強烈譴責殖粵支撈又借保釣乘機喺大粵大肆劫掠粵人財富、破壞粵地安寧嘅醜陋行徑!


殖民大粵嘅支那漢撈無時無刻唔想喺粵地乘機搞事,劫掠粵人財富,破壞粵地安寧,每逢所謂保釣,就係呢班冚家鏟借頭借路打家劫舍嘅好機會!

尋日同前日(2012-09-15 / 2012-09-16),呢班卜街殖粵支撈又借保釣乘機大肆喺粵地搞搞震!尤其係喺支撈殖粵據點深圳,更爆發大規模騷亂。

大粵民國臨時政府真切期待,粵人快啲覺醒!要明白我哋粵人依家嘅真正敵人係邊個:粵人真正嘅敵人係殘酷殖民緊我哋大粵嘅支那撈頭!而唔係日本仔。

大粵民國臨時政府奉勸嗰啲無知嘅傻撚粵人咪再畀啲癲撈同粵奸蠱惑,戇居居跟著佢哋尾去劫掠我哋粵人自己同胞嘅財富!去破壞我哋粵人自己世居土地上嘅安寧!

大粵民國臨時政府認為,保釣純粹係支那同日本嘅爭拗,跟我大粵完全唔嗱更,支那漢撈要保釣又或者想借保釣乘機搞事,唔該返支那再搞,我哋冇眼睇,支撈咪喺大粵搞屎棍!

沒有留言:

張貼留言