2015年3月23日 星期一

415 仆街親支偽“粵人”嘅語言歸化論真係好陰毒 為支那豬撈殖粵合法化不突祇 大粵本土世居各族仲要因著畀佢冚族喺大粵連根剷除!

415 仆街親支偽“粵人”嘅語言歸化論真係好陰毒 為支那豬撈殖粵合法化不突祇 大粵本土世居各族仲要因著畀佢冚族喺大粵連根剷除!


依家支那殘酷殖粵,強如粵族都受佢掣肘,更加冇話嗰啲比粵族弱勢得多嘅其他大粵本土世居民族,好似潮族、哎族、壯族等嘅有成千幾萬人口嘅大粵世居大族,撈化程度都比我哋粵族嚴重好多,喺潮族、哎族、壯族當中就有唔少人好少講、好唔好意思講、好唔鍾意講、甚至連講都唔識講佢哋自己嘅母語喇,呢種情況,喺粵族當中至少到依家為止係相當少見嘅。可以話,依家喺大粵,就祇有我哋粵族有實力同支那企硬,喺大粵屬次強檔次嘅潮、哎、壯都經已頂唔順支那嘅殖民重壓連番敗退,至於大粵其他得嗰十幾廿萬嘅細族,佢哋嘅語言同文化傳承就更之然ngapngap貢。

支那殖粵嘅鴨霸,喺啲大粵中細型以至次強民族世居區域嘅小學同初中裡頭表現得尤其淋漓盡致,佢嘅惡果就係由幼稚園到小學到初中甚至到高中成個幼-少-青年齡段嘅細路哥差唔多3-18歲嘅成脫後生人群,都普遍對佢哋自己本民族嘅母語冷漠同陌生。呢種普遍化斷層化嘅對本民族母語嘅冷待,同因為粵撈混血而造成對大粵本土語言嘅疏離有著顯著嘅差異,前者係成片大覆蓋度嘅,後者祇係彌散細點分佈,亦即係講,啲唔熟自己本民族母語嘅細路哥極之可能會係以成條村以至成個鎮集群分佈嘅,同時呢啲細路哥嘅家庭同宗族亦唔見得同撈有乜嗱lang,佢哋之所以唔熟自己本民族嘅母語全係啲支那豬撈殖粵一手造成。

喺支那嚴酷嘅滅粵殖民統治下低,大粵本土世居各族嘅語言同傳統文化都受到強力打壓,支那喺大粵全境對大粵本土世居各族嘅細路哥都強制進行支那漢語教學,令到呢啲大粵嘅細路哥對佢本民族嘅母語多少都有啲疏離,講到底呢啲都係拜啲仆街支那豬撈所賜,完全唔係我哋大粵啲細路哥嘅錯,粵獨要做嘅,就係令佢哋盡快學返好佢哋自己本民族祖先留畀佢哋最珍貴最重要嘅嘢:佢哋自己本民族嘅母語!唔識咪由佢哋本民族嘅長輩、長老、叔父、傳統文化藝人、祭司、司公、法師、學者慢慢教囉,粵獨必定會竭盡全力贊助同支持,粵獨所睇重嘅,就係要呢啲細路哥回復返佢哋自己本民族嘅本性,呢樣嘢本身就係一種去支那化嘅民族覺醒過程。

喺呢陣時,嗰啲專為撈頭講嘢嘅偽“粵人”竟然提出要對呢啲細蚊仔作出唔畀大粵國籍以至驅逐出境嘅嚴厲懲處,理由竟然係佢“母語唔合格”!呢啲偽“粵人”反而同時提議,要畀嗰啲識講兩句粵語但係擺明就冇啲粵心甚至仲極有可能會充當支那間諜嘅粵面撈心嘅撈頭,以及嗰啲撈心十足嘅粵撈混血入籍“歸化”喎,呢啲顯然就係喺度對大粵本土世居粵人進行絕後化嘅同時企圖畀支那豬撈嘅非法殖粵合法化喇,妳話呢啲偽“粵人”係咪正一仆街冚家鏟嚟吖!

人哋十幾廿代幾百年時間以至幾十代成千年時間同撈冇喇冇lang世居喺度,呢啲仆街偽“粵人”就係特登睇都唔睇,一句話人哋個仔本民族母語唔過關就趕人隻仔且,噉同要人冚族喺大粵絕後有乜區別?!對一啲人數唔多嘅中細型大粵本土世居民族嚟講,噉做直投就係將人冚族喺大粵連根剷除!妳話佢哋會有幾嬲!人哋仲唔成族人成條村冚家鏟到妳入化糞池至奇,尤其係喺粵東潮汕海陸豐同粵西羅陽高雷呢啲宗族觀念濃厚民性素嚟強悍嘅地方,分分鍾即刻就反喇。聽呢啲仆街鹵點?粵獨到時睇怕想對大粵進行有效管治都好難!好明顯喇,啲仆街偽“粵人”提呢啲咁陰毒嘅嘢目的祇在於整到大粵本土各世居民族內鬥整衰大粵整到大粵冇日安寧以損耗粵獨力量。

我哋粵人有句經典名言:發誓當食生菜。咪同我講宣誓呢啲純粹形式嘅嘢,個心比個口更令人信得過。點至可以透過一啲可見可查嘅外露跡象嚟判定一個人嘅心係咪向粵?似乎就祇有世居同語言呢兩樣嘢。喺充斥著一種特定語言嘅環境裡頭,要學識嗰種語言,其實根本唔係難事,學識一種語言同對以呢種語言為國語嘅國家表示忠誠,完全係九唔搭八嘅兩樣嘢。依家冚世界嘅人基本上都識講兩句英文,噉請問係咪代表冚世界嘅人都對美國或者英國效忠呢?喺我哋粵獨當中,我諗冇邊個係完全唔識講支那漢語嘅,既然我哋識講支那漢語,噉係咪又預示著我哋係支那中華撚吖?完全唔係喎!我哋依家喺度搞緊粵獨吖!識講粵語就可以“歸化”入粵?噉請問假如有撈頭識講粵語而佢又對大粵居心不良噉點辦?係咪明知佢一定會反粵滅粵噉都可以畀佢大安旨意留喺大粵搞屎棍吖?潛伏喺大粵嘅支那間諜講粵語嘅準繩度分分鍾同電視台嘅粵語播音有得揮吖!

以所謂“語言”嚟界定一個人對一個國家係咪忠誠,誤差嘅幾率絕對大過幾百年嚟以至成千年嚟至可以形成得到嘅世居血緣世系百倍!千倍!萬倍!有世居血緣世系喺度,代表著呢個人嘅根喺度,代表著呢個人嘅祖宗喺度,代表著呢個人嘅家族喺度,佢對呢個地方同呢個地方所屬嘅國家自然充滿著眷戀同熱愛,有眷戀有熱愛自然就會充滿著忠誠。我哋都應該好清楚,一個國家對佢國民嘅最基本要求,就係忠誠。顯然,所謂“語言”同忠誠係冇任何共集可言嘅,而祇有歷經千百年至可以形成得到嘅世居血緣世系,至係釐定一個國民對呢個國家係咪忠誠嘅相對可信嘅重要憑據。

沒有留言:

張貼留言