2015年3月23日 星期一

387 “客家”注定失敗 哎族哎文化至係哎語族群永久續存嘅真希望

387 “客家”注定失敗 哎族哎文化至係哎語族群永久續存嘅真希望


無論喺邊個角度睇,客家屌都算係100%完全失敗嘅民族,明明自己係南越+閩越+畬瑤根底,偏偏就唔肯認,仲死雞撐飯蓋死咬話自己係乜撚支那中原正宗,就連支那人自己發表嘅分子人類學論文都證實呢個不過係一個超級大話!(支那人嘅呢啲踢爆客家騙局嘅論文祇會喺美歐用英文發表,根本就唔會喺支那用漢語發表,由此可見啲支那豬撈係幾咁處心積慮嚟分化我哋大粵嘅各個本土世居族群!)

客家屌冇能力捍衛自己嘅勢力,喺粵漢夾擊之下一敗塗地。客家屌諗住投靠撈頭有啖好飯食,於是專做埋晒啲反粵親撈嘅嘢,偏偏依家撈頭都要飛甩佢,廣東啲客家官畀撈笛完一隻又一隻。

粵獨應該點對呢挺反骨嘅客家屌?用撐哎文化喚醒佢哋喇!我哋唔強求佢哋粵化,至少依家唔應該噉,我哋祇要求佢哋去支那化同去漢化。

我始終認為,粵獨唔應該咁狹隘,哎語同哎文化係大粵嘅世居土著文化,呢個係事實,應該尊重哎語同哎族人。祇要班客家屌肯認自己係哎而唔係所謂嘅“客家”,我哋粵獨乜都好易話為,我哋可以承認哎語係大粵國語當中之一種,試問啲支那豬撈有咁嘅胸襟咩?!

既然哎族人自己冇能力獨力抗支以捍衛佢哋自己嘅語言同文化,噉點解唔諗諗同其他大粵嘅世居各族聯合起身呢?投靠支那妳以為啲撈會畀條生路妳咩?哎語同哎文化祇會死得更快。

“客家”不過係一盤散沙,廣西客粵西客甚至啲粵北客根本就冇乜“客家”情意,佢哋甚至連自稱都祇嗌“哎”。廣西同粵西嗰邊全部都自稱係哎,根本就唔認受乜撚客唔客家。以惠州人為代表嘅東江流域嘅“畬話人”同“東江本地人”根本就極之反感將佢哋劃入所謂嘅“客家”。係得興寧同梅縣嗰班友至死認自己係啲乜鳩客,以區區一細班興梅客嚟騎劫大粵成個哎族族群以及畬族族群(粵獨所指嘅畬族族群亦即以惠州人為代表講“畬話”嘅“東江本地人”)嘅民意?簡直笑話!

依家對粵獨嚟講,根本就毋須介懷於呢啲客家屌有幾反粵,祇要佢哋一日認定自己喺支那嘅所謂“客家”,噉佢哋反粵就係一定嘅,我哋粵獨要做嘅,唔係同呢啲客家屌糾纏,而係壯健我哋自己嘅實力,等到我哋起咗個勢,聯合埋啲壯儂瓊黎瑤潮畬哎,一齊孤立啲興梅客,到時睇佢仲同唔同我哋合流反支?再唔合作會點?一於趕晒呢班反骨仔返支那喇!粵獨絕對唔會對呢挺支那奴手軟!

沒有留言:

張貼留言