2015年2月9日 星期一

286 我哋粵人最輝煌嘅時候,正正就係最“反骨”嘅時候!

286 我哋粵人最輝煌嘅時候,正正就係最“反骨”嘅時候!

野心呢樣嘢,講得唔好聽先叫佢做野心,正面啲嘅描述就叫做進取心。人冇進取心,就唔識得奮發;假如一個族群冇進取心,成日跟喺人後尾,人家話點妳就點,人家拜佢哋嘅祖宗妳又係唔係都跟鳩著去拜,到頭嚟盞畀人恥笑,畀人睇小,自取其辱!一個冇遠大理想,冇行動方向,又唔識得自我激勵,自我鞭策嘅族群,等著佢嘅,只會係畀人無情吞噬嘅悲慘下場!

海外?乜海外嘅人有權決定我哋大陸粵人自己嘅選擇咩?妳當我哋大陸粵人係咩吖?扯線公仔吖?喺大陸畀撈扯喺海外又要畀班所謂“愛國華僑”扯咩!我哋大陸粵人有權喺唔受任何干預嘅情況下作出最適合自己未來去向嘅選擇!

而咖咩世代吖?仲講族譜?咁唔化妳不而再去讀多啲之乎者也!講真,我哋唔少粵族同胞真係好想畀人踢出呢本爛鬼“族譜”咖!裡頭又酸又縮貪佢夠馨香咩?!!

山不在高,有仙則靈!史不在長,有光則明!美國佬同英國佬相比於粵同撈,彼此間關係要親密好多,佢哋先至係真正嘅同源同種同語同文,不過呢種同源同種同語同文,並唔能夠阻擋美國佬渴望自由嘅腳步!當年美國佬更加係選擇喺英國國力如日東昇嗰陣毅然離開!美國佬渴望自由民主嘅信念,驅使著佢哋當年無懼無畏,奮勇向前!假如美國佬當年冇做出咁果斷咁大膽嘅抉擇,就唔會有今日美國嘅繁盛!

我哋粵人跟咗“中原正統皇朝”成二千幾年,史就真係夠晒長喇,可謂夠晒長情夠晒神心,之但係噉又點?咪又係一直都咁晦暗陰沉,冇嚟起色!直到去到近代,我哋粵人勇敢噉同“中原正統”講NO嘅時候,粵人積埋積埋嘅能量先至得以痛痛快快噉宣洩!從而譜寫出粵民族光輝耀眼嘅近代史!喺我哋粵民族二千幾年嘅歷史裡頭,近呢百幾年無疑係最輝煌嘅,而正正係呢百幾年,就係我哋粵民族最“反骨”嘅時候!

沒有留言:

張貼留言