2015年2月9日 星期一

330 粵獨人要有獨立心同自信心 粵獨唔係鬼佬嘅扯線公仔

330 粵獨人要有獨立心同自信心 粵獨唔係鬼佬嘅扯線公仔

咪試圖詆毀廣州!咪將竊居廣州同攞到廣州戶口嘅撈頭當成係廣州人!離間土生廣州人同其他粵族人嘅感情,噉係一種叛粵舉動!冇廣州,就唔會有粵獨!冇粵獨,又點可能有獨立嘅大粵?!我哋嘅目標祇有粵獨,我哋嘅目標係鼓舞粵人脫支獨立,而唔係呢頭嗌粵人唔好做支那撈頭奴隸,嗰頭就嗌粵人去做鬼佬嘅奴隸。

粵獨人要有獨立心同自信心,粵獨的確需要鬼佬支援,但係噉絕對唔代表可以將粵獨變成鬼佬嘅扯線公仔,妳幫我打支那唔等於我就乜撚都要聽晒妳嘅,更加唔代表妳可以對我嘅內部事務指手劃腳。鬼佬幫粵獨查實係一種雙贏互利嘅事幹,喺呢件事上高粵獨並唔處喺齋求地位,鬼佬當然可以唔撐粵獨,不過佢哋亦因此會少噉條可以有力削弱支那嘅路數,粵獨同鬼佬係均勢嘅各有所需,所以呢種合作嘅前提係要互相尊重。

香港好極都祗可能出產港獨,而唔係粵獨。而現實政治態勢已經好清晰顯明,粵獨同港獨至少喺一兩脫人嘅時期之內都冇可能合流,呢樣嘢祗要唔係懵炳係人都清楚。

喺港英時代,香港係現代粵語文化絕對嘅源動力,但係畀支那殖民呢15年嚟,呢個現代粵語文化嘅火車頭一日冇力過一日。而家嘅香港已經唔係港英時代嘅香港,畀支那殖民之後,香港自身難保,英式法治傳統越嚟越危危乎,當年肥彭一力催谷嘅香港民主進程依家完全停滯,最慘嘅係即使係港獨,亦唔見得比粵獨蓬勃,香港嘅泛民至今為止仲未有一個人敢企出嚟擺明車馬噉發聲:我要港獨!就連最簡單最初始嘅網路宣傳,港獨亦輸蝕畀粵獨,香港同港獨噉嘅狀態,點嚟帶動全大粵?點嚟比粵獨做啟發?

歐西嘅好嘢的確要引入(諸如尖端科技、文字書寫體系嘅拉丁化、廉潔高效能嘅行政體系),但係絕對唔可以畀外來種族喧賓奪主,乜嘢都有個限度。我諗冇一個粵人想自己嘅民族變成美加印第安人第二或者紐西蘭毛利人第二,畀外來殖民者徹底征服,喺自己嘅本土畀外來殖民者建立人哋嘅國家,名正言順噉作威作福,而我哋喺自己嘅土地上高反而變成二等公民同弱勢族群。

都係鍾記講得啱,香港對於英國嚟講,祗係一個“失敗”嘅殖民地,因為英國喺香港始終冇辦法做到佢之前喺美加澳紐所做到嘅嘢,呢樣嘢就係令白人嘅人口比重提升至佔殖民地總人口嘅絕對優勢地位,所以想要得到美加澳紐呢種式樣嘅全盤西化,首先要進行嘅就係種族嘅全盤西化,呢種種族上嘅全盤西化當然係以犧牲世居原住民土著嘅利益為代價嘅。

假如香港真係徹底歐化咗,噉香港依家就係一個好似美加澳紐噉以白人、以英語為主嘅地方,粵語人群可能衹生話喺某個叫“唐人”街嘅埞方。喺呢種角度嚟講,亞太同非洲絕大多數前歐洲國家嘅殖民地,都係“失敗”嘅,因為當地嘅世居土著冇畀趕且,仲依然喺佢哋嘅本土繁衍生息。對於印度嚟講,絕對唔可以話佢歐化失敗,獨立之後嘅印度好好(相對於北部嘅印地人而言,南部達羅毗荼各族未必噉睇),自己揸晒fit,仲帶著全球最大民主國家嘅光環,受世界各國普遍景仰。相反美加印第安人同紐西蘭毛利人西化得更甚,以至到連佢哋自己都就嚟變成瀕危“受保護”族裔,顯然,冇人會欣賞呢種淒涼嘅自殺式嘅西化。

粵獨要嘅係本土化,而唔係乜“國際化”,呢樣嘢我晨早講過。離開大粵本土去講粵獨,等於離開啲水去講魚、離開啲根莖去講花果,佢本身嘅意義就經已削減咗一大半。大粵本土對於全世界嘅粵散播區域嚟講,地位無疑係居於第一位嘅,絕對唔可以因為所謂嘅“國際性”而輕忽大粵本土嘅利益。

至於日本,我唔認為佢而家係最Fit嘅,佢依家依靠美國都係局咳冇計。日本係自願嘅、有限度嘅西化,呢樣嘢同香港星加坡印度大馬非自願西化好唔同,日本傳統嘅“非歐化”思維根本冇死,甚至仲鬼咁有市場,呢啲思維一直寄存喺日本右翼,而日本右翼對廣島長崎嗰兩粒原子彈至今仲梗梗於懷。依家嘅日本太過陰柔,政府弱勢,社會欠缺動員力,個勢畀人感覺唔勁,日本依家噉嘅款嚟迎擊支那挑戰,怪唔之得佢要搵美國做水抱,石原慎太郎批依家嘅日本人“冇腰骨”亦唔難理解。

之不過,嘎仔係一個好有韌力好識時務嘅民族,一旦畀佢撐得過呢陣嘅險惡,等支那一瓦解,日本就會即刻搖身一變做東亞嘅最強國,佢干涉東亞大陸事務勢成必然,噉難免會對大粵造成不利,所以支持美國對日本嘅持續壓制應該係支那瓦解之後大粵永遠嘅國策。

沒有留言:

張貼留言