2015年2月9日 星期一

344 支那核鴨霸 粵人命爛賤 大粵核武路 印度做榜樣

344 支那核鴨霸 粵人命爛賤 大粵核武路 印度做榜樣


核武係大殺傷性戰略武器,一個國家擁有核武,受外敵入侵本土嘅幾率就大減,核武巨大嘅威懾性令有核國家千方百計噉阻礙無核國家獲得核武製造能力,所以,美國佬肯定唔畀我哋搞核子武器,所謂少隻香爐少隻鬼,但係我粵受支那嘅核訛詐係肯定無疑嘅,噉我哋又點算好呢?放棄核武?噉絕冇可能!除非支那銷毀所有核武,若然唔係嘅話大粵嘅核武路就一定會行落去。要支那銷毀晒佢所有核武?除非呢個世界唔再有支那喇。

喺支那核鴨霸嘅情勢下低,大粵祗有擁有核武,大粵國家嘅安全同長久續存至更有保證。面臨著支那對我粵文化同軍事嘅雙重侵略雙重壓逼,大粵國家要生存就必須做到:文我哋要去支那化,武我哋要謀取核威懾力。即使美國佬嘭牙噹噹聲又承諾畀核保護傘我哋又話要喺我粵部署飛彈防禦系統諸如此類,但係顯然佢講乜都唔及我哋自己擁有核威懾力咁有用,所謂求人不如求己,而且邊個敢寫包單美國永遠強大永遠可以扼制得著支那喺亞太嘅侵略野心?

至於點秘密整核彈,噉就真係要學下人哋印度係點做喇。印度喺美國有大把印裔核子同武器專家,印度佬梗係近水樓臺喇,喺攞到核武技術之後,佢咪靜雞雞整囉。印度1998年核試可以話係呢個國家迄今為止所作出嘅最重大最關鍵嘅決定,佢由當時上台冇耐嘅屬於印度人民黨嘅印度總理瓦傑帕伊做出。

印度1998年核試嗰陣,晝伏夜出,核試基地做好晒偽裝掩護,佢哋計準晒美國間諜衛星喺印度上空出現嘅時間,喺呢個時間段之內,印度佬就整色整水裝晒假狗,所以印度打真軍核試嗰時,連美國佬都戇居居眼瓊瓊擘大個口得個窿。可以講,印度1998年嘅核試非常犀利,成個過程神不知鬼不覺行動迅捷絕冇拖泥帶水,保密功夫做到登峰造極,而且印度仲好成功噉透過支那對佢嘅核訛詐呢點嚟為佢自己辯護而最終緩解咗國際社會對印度嘅不滿,兼且印度頑強噉頂實國際輿論嘅壓力。呢次印度冒險核試所得成果異常豐碩,佢應該係瓦傑帕伊呢一生當中最重要嘅政治遺產,呢位詩人總理嘅沙pok令印度一舉奠定核武國家嘅地位。

我哋大粵人才濟濟,喺美加僑民根脈深厚,掌握核子同武器技術嘅粵裔美籍學者精英唔在少數。依家大粵有唔少核電站,因而可以為製造核武嘅關鍵一步:核子物料嘅提純濃縮提供物料同作業空間。海南島西邊嘅乾旱北熱帶草原同廣西西邊嘅貧瘠石灰岩山地啱晒用嚟做地下核試場。呢啲嘢都備齊之後,我哋就靜雞雞整喇,跟著嘅,就係搵定一個好時機,等我哋大粵嘅瓦傑帕伊嚟為大粵一舉奠定核武國家嘅地位喇。

沒有留言:

張貼留言