2015年2月9日 星期一

334 粵獨人要知道自己嘅偉大 要堅定 千祈咪受嗰啲愚昧民智未開嘅所謂“普羅民意”干擾

334 粵獨人要知道自己嘅偉大 要堅定 千祈咪受嗰啲愚昧民智未開嘅所謂“普羅民意”干擾

粵獨人咪將我哋自己睇得咁扁,事實上我哋已經好偉大,因為我哋係粵獨嘅先知,我哋係粵獨嘅引領者,各位粵獨先知明未?

民主唔等於民粹,更加唔等於粵獨可以畀嗰啲愚昧民智未開嘅所謂“普羅民意”綁架同反制。唔通而家啲“普羅民意”一時間冇辦法形成多數認受粵獨,噉我哋就唔去馬粵獨囉喎?噉簡直荒謬!

粵獨嘅思維同理念事實上祗有少數粵獨嘅先知可以率先感悟並創造出嚟。而家粵人愚昧普遍民智未開,就需要粵獨先知嘅理念思想去點醒佢哋。

所以各位粵獨先知嘅立場要堅定同堅持,任何準備跪低嘅言論同姿態都會對粵獨造成嚴重傷害。

沒有留言:

張貼留言