2015年2月9日 星期一

343 粵獨至係真 其他講乜撚都假

343 粵獨至係真 其他講乜撚都假


講真,我對民主呢家嘢從嚟都係睇形勢,雖然呢兩年自由主義聲勢有所削弱,但係自由主義依家仲穩據著當今世界政治意識形態嘅主流位置,所以家陣粵獨唔搵自由主義嚟裝飾門面,顯然戇居。

我對粵民主嘅解讀係:粵民主係大粵世居各族嘅民主,非大粵世居土著,冇資格嚟享受同參與粵民主。大家應該清醒認知一樣嘢,就係我哋要嘅唔係泛民主,而係粵世居民主,粵世居民主就係剔除支那漢撈參與嘅粵民主。

自2010年嘅撐粵語到2011年2012年三鑊粵民反川撈暴亂,都明確顯示:粵獨嘅建基係民族主義而唔係自由主義。點揉合好民族主義同自由主義呢兩樣嘢,顯然係粵獨要面臨嘅挑戰。

我係真誠希望可以見到大粵各世居民族民眾共濟互諒嘅局面出現嘅,所以我一直都冇放棄過大粵世居各族民主共和嘅構想,我諗我哋宣傳粵獨嗰陣亦唔應該放棄呢一理想,呢裡頭除咗堅持理想之外,仲涉及到所謂“道德高點”問題,畢竟依家講獨裁人憎鬼厭,而揸著民主嘅招牌往往就會有運行。

攙雜撈元素嘅粵地“民主”粵獨絕唔認可,粵獨祇會認受粵世居民主,而最正嘅結果梗係粵世居民主可以同粵獨完美結合。但係相比政治理想嘅美好,政治現實好多時往往都係殘酷嘅,即使係呢個粵世居民主,我哋亦唔可以確保佢同粵獨係同步嘅,畢竟支那兩千幾年嚟嘅殖民對粵人嘅思維產生深刻烙印,喺呢陣時,粵獨就要果斷行動,嚴力脫支淨粵,呢個正係:粵獨至係真,其他講乜撚都假!粵獨點可以畀嗰啲支根未脫嘅愚民嘅所謂“民意”干擾把持?絕對唔可以!

沒有留言:

張貼留言