2015年2月9日 星期一

342 殖民地人民對嚟自前宗主國嘅殖民者採取反擊驅逐行動係無比正義!

342 殖民地人民對嚟自前宗主國嘅殖民者採取反擊驅逐行動係無比正義!

對殖粵漢撈,我嘅主張一貫強硬,就係:全數嘅驅遣!徹底嘅淨粵!

我提出嘅淨粵理據好明確,就係:我哋唔係殖民者,我哋唔係統治者,我哋係畀人殖民,我哋係畀人統治。殖民地人民,喺爭取政治獨立嘅進程裡頭,對嚟自前宗主國嘅殖民者採取反擊驅逐行動,無比正義!驅逐殖民統治者,係所有嘅殖民地人民嘅天賦權利!我哋大粵人民亦唔應該被褫奪呢一種權利!

我嘅觀點始終都係:所有,係所有嘅支那漢撈,對我大粵嚟講,都係殖民者!所有大粵本土嘅世居民族,包括粵族人、壯族人、潮族人、哎族人、畬族人(亦即係所謂嘅東江客)、瓊族人、黎族人、雷族人、岱儂族人(亦即係所謂嘅南壯)、瑤族人,都係被殖民者!殖民地人民,喺爭取政治獨立嘅進程裡頭,對嚟自前宗主國嘅殖民者採取反擊驅逐行動,係無比正義嘅!之前,喺上世紀五六七十年代,世界上前殖民地國家,喺佢哋取得政治獨立之後,普遍有驅遣前宗主國遺民餘孽嘅行動!

1945年,滿洲帝國遭前蘇聯軍入侵而覆亡。支那漢撈,作為最新嘅滿洲入侵者,喺根本就唔屬於佢哋嘅滿洲帝國國土上高,都可以將過百萬嘅滿洲籍日本人強制驅逐遣返返日本。支那漢撈,當其時作為滿洲嘅統治者,竟然可以對處喺自己統治之下嘅、佢哋自認為對佢哋有威脅嘅異民族:滿洲籍日本人,進行有計劃,有步驟,整體連根拔起式嘅全族流放!呢樣嘢嘅性質,查實同納粹對猶太人嘅大規模毒殺冇幾大區別!因為,佢哋都係入侵者兼統治者,都對佢哋治下嘅,畀佢哋強烈猜疑嘅異民族,殘忍不仁!

而我哋大粵,就啱啱相反,我哋唔係殖民者,我哋唔係統治者,我哋係畀人殖民,我哋係畀人統治,驅逐殖民統治者,係所有!記住!係所有嘅殖民地人民嘅天賦權利!我哋大粵人民亦唔應該被褫奪呢一種權利!同支那1945-1947年喺滿洲對滿洲籍日本人唔光彩嘅所作所為相比,我哋逐撈,光明正大,義正辭嚴!因為,殖民地人民,喺爭取政治獨立嘅進程裡頭,對嚟自前宗主國嘅殖民者採取反擊驅逐行動,無比正義!呢個唔係道唔道德嘅問題,呢個係民族權利嘅問題!

而且,當今支那,人所共厭,我哋大粵即使出現過激嘅反支舉措,主導當世輿論嘅美歐,斷亦唔會給予過太嘅呵斥。我大粵,喺滿、蒙、東土、圖博、臺、閩裡頭,係最有實力嘅反支前哨,我哋嘅存在,屏護著成個東南亞區嘅安全,我哋正處喺美、日、印、澳旨在封鎖支那南下東南亞嘅自由之弧最受力嘅弧底頂點,呢樣嘢,就係我哋大粵手度扐著最重嘅外交籌碼。

點至算殖粵支撈?好簡單,喺1912年1月1號,亦即係支那民國成立元年之後,進入兩廣同海南嘅支那漢人,統統都係殖粵嘅支那漢撈,佢同佢哋嘅仔女,都係殖民者!都要全數驅逐遣返返支那!

我根本就唔擔心有嚟自粵人內部嘅所謂“譴責”!因為,我清楚知道,逐撈淨粵喺大粵本土有著深厚嘅粵民認同!針唔gat到肉唔知痛!生活喺外域嘅粵人根本冇可能會理解得到我哋本土粵人有幾憎恨佢哋啲支撈!

而且,逐撈又唔係殺撈,算咩法西斯?我又冇話過要學納粹,要有計劃有步驟噉喺大粵本土毒殺啲支那漢撈,我祗係要佢哋消失,咪污染我哋嘅祖國,乜要撈消失就等同於對撈進行種族屠殺咩?驅遣一樣可以達至消失嘅效果,當然,比我持更強硬態度嘅,喺大粵本土嘅世居粵族人裡頭,亦絕唔會少。

普世價值呢家嘢查實係海鮮嚟,會變嘅,美歐自由主義嗰套嘢去到啲窮鬼第三世界國家人哋鬼睇妳咩,就靠齊噏普世價值妳就指望啲窮鬼第三世界國家喺聯合國樹投票撐妳?真係諗都唔使諗。銀彈政治永遠都會喺啲窮鬼第三世界有銷路,支那靠呢招籠絡啲非洲黑係萬試萬靈。

依家所謂嘅道德制高點查實祇係美歐自由主義嘅審美觀,同佢哋嘅審美觀相比,美歐自己嘅利益至係緊要嘅,美歐嘅利益係咩?係削弱支那!而粵獨顯然好符合呢點。若然利益符合,普世價值呢啲審美嘢當然可以行埋一邊,舊年嘅阿拉伯之春美歐係點對海灣嗰啲專制酋長國嘅,大家有眼睇。喺根本利益上,粵獨同美歐嘅關係係紮實堅固嘅,喺應付鬼佬嗰啲審美觀嘅事情上高,祇要粵獨唔做得過太張揚,美歐必定會隻眼開隻眼閉。

種族隔離?噉咪啫係要留啲撈喺大粵?大粵根本就唔會唔應該有撈!所有撈頭都要趕扯!既然所有撈都趕扯,噉仲點會有種族隔離?

殖粵支撈喺大粵盤剝我哋粵人利益,刮埋刮埋咁多不義之財,仲想我大粵畀水腳佢死返支那?呢班冚家鈴喺躝出大粵國境之前要將佢喺大粵嘅所有非法所得全數上繳,交屋交田交地交錢交金交銀交車交貨交晒佢所有不動產同所有流動資金出嚟至好扯,班仆街可以畀佢有條命返支那我哋大粵已經算係仁至義盡。

喺2010年撐粵語之後,2011同2012年又發生古巷新塘沙溪呢三單嘢,大粵本土粵人對殖粵支撈已經越嚟越唔耐煩。喺依家噉嘅時勢下低,粵獨顯然要徹底離棄各式軟性立場,祇有打民族主義牌至可以催谷粵獨。

學D記話齋,粵撈雜交種99%會傾撈,留呢班友喺大粵絕對係禍害,趕佢班友返支那係最好嘅選項。

粵撈雜交種由於有粵血統,所以返支那佢哋一樣會畀啲撈歧視排斥,祇有喺噉嘅環境下低,啲粵撈雜交種至會諗返起佢嘅粵起源,從而同撈製造麻煩。

粵撈雜交種就好似啲變性炸彈噉,喺大粵佢哋99%傾撈,喺支那又會有所傾粵,總之落喺邊個度邊個當衰。

沒有留言:

張貼留言