2015年2月9日 星期一

324 搵陶傑撐粵獨?哈哈哈!

324 搵陶傑撐粵獨?哈哈哈!

假如我哋邀請陶傑嚟我哋呢度成為“粵獨人”,我諗佢嘅第一反映肯定係:“操他媽的,妳班蠢才”,然後哈哈哈。

陶傑最憎人蠢,佢鄙視黑人支那人以至亞洲人黃種人,佢討厭第三世界同所有未被英美同化嘅地區,佢對第三世界人類移民英美深惡痛絕(佢視第三世界係一篤屎,佢擔心嗰啲蠢才會沾污英美嘅神聖),佢甚至唔鍾意香港人自己自治,佢認為香港嘅最好出路就係繼續由倫敦欽點鬼佬港督,佢對英美嘅嘢,垃圾都會話好,信我,佢真係一個好真心真誠真摯嘅英奴嚟咖。搵一個連港獨都睇衰嘅好鬼有幽默感嘅英奴嚟撐粵獨?佢唔潤完又插插完又踩至奇。

陶傑寫啲嘢,鬼馬得戚,我哋粵語人睇會覺得好親切。不過噉,陶傑嘅觀點有時呢,係好狹窄以至自相矛盾嘅。佢可以喺一篇文度引用一個澳洲學者嘅話“冚世界祇有講英文嘅英美加澳紐至會對貪污天生免疫”,但係一個屈尾十,佢又列舉聯合國嘅一個調查報告話全世界最廉潔嘅地方喺北歐,佢嘅理由係,嗰啲地方離亞非拉呢啲第三世界好遠好遠,無論係經濟上抑或地理上,所以保持純潔。陶傑可以一邊大鬧支那漢撈豬怒蠢鈍,一邊又大贊5.4北大學生領袖嘅破局獨行,佢盡情歌頌民主自由,但係忽然間又會同妳講蘇格蘭人係點發現“羊群效應”嘅。套用D記嘅話,佢呢啲叫精神分裂。

老實講,我哋鐘意睇陶傑嘅文,係鐘意佢裡頭所噏嘅結論,佢踩支那佢踩漢人佢踩孔儒踩到好盡,我哋鐘意,佢贊英美贊到上天,我哋鐘意,佢討厭非洲黑第三世界,我哋鐘意。陶傑嘅文,好多時睇似講到係威係勢,其實好多理據都經唔起簡單嘅推敲,祗要妳唔係通識同歷史嘅白痴,篤穿佢嘅大話係輕易可以做到嘅。

陶傑鍾意嬉皮笑臉古靈精怪,佢係鬼才,佢講嘢生鬼表情盞鬼學術番鬼,鬼才崇尚幽默諗啲嘢自然鬼道,陶傑講嘅理歪不過通,我諗,喺陶傑講嘅“歪理”當中汲取靈感,應該係我哋粵獨人樂於睇陶傑文章嘅主要目的嚟。就我嚟講,佢呢頭一句破局獨行,嗰邊一句羊群效應,就令我悟通咗一樣好緊要嘅嘢:未覺醒嘅民意係粵獨先知思緒嘅累贅!

粵獨理念嘅構建當然要嚴肅認真,試問以陶傑式嘅鬼五馬六嬉笑怒罵,又點可能說服到粵人為粵獨事業獻身?不過噉,嚴肅嘅思辨有時會令人思維僵硬,呢個時候,我哋就需要鬆弛,去搵一個異度空間唞下氣,寧下神,叉下電,假如呢陣時,妳睇睇陶傑嘅“歪理”,包保可以令妳靈感返生,思如泉湧。

陶傑可以係一劑粵獨思緒嘅催化劑,乜催化劑?就好似化學反應裡頭嗰啲呢。唔係所有化學反應都需要落到催化劑,但係有啲化學反應冇佢就唔得,催化劑起引導激發作用,催化劑本身並唔參與化學反應,化學反應嘅主角依然係化學方程式裡頭列明嘅各元素組份,催化劑唔使多,一啲就夠晒。

搵陶傑呢劑催化劑嚟參加粵支之間未來劇烈嘅氧化還原反應(氧化即撈化、還原即去支那化),係冇可能嘅,陶傑唔屬於我哋,佢甚至唔屬於而家嘅支屬香港,佢祗屬於港英,或者英國。陶傑鐘意置身事外,睇著第三世界未沾染歐美文明嘅現代生番喺度暴鬥,佢會話:“當愚昧嘅人自相殘殺,互為吞噬,噉係天演論喺度實踐,唔使管,祗須旁觀。”

陶傑係真心贊美鄧蓮如嘅,佢認為,喺英國做狗好過喺支那做人,所以佢至真心感嘆:“仲係做狗好”。

沒有留言:

張貼留言