2015年2月9日 星期一

339 真正可以展現粵獨精神嘅歌:Beyond《不再猶豫》 鍾意講“實際”最好嗱嗱菻扯人 冇理想真係冇資格講粵獨

339 真正可以展現粵獨精神嘅歌:Beyond《不再猶豫》 鍾意講“實際”最好嗱嗱菻扯人 冇理想真係冇資格講粵獨

http://namyuekok.freeforums.org/beyond-t5356.html

—————————-

歌名: 不再猶豫
作曲: 家駒
填詞: 小美
曲長: 4:16

歌詞:

無聊望見了猶豫(誰人沒試過猶豫)
達到理想不太易 即使有信心鬥志卻抑止
誰人定我去或留 定我心中的宇宙 只想靠兩手向理想揮手
問句天幾高心中志比天更高 自信打不死的心態活到老

woo ho ho 我有我心底故事 親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
woo ho ho 縱有創傷不退避
夢想有日達成找到心底夢想的世界 終可見

woo ho ho 親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
woo ho ho 夢想有日達成找到心底夢想的世界 終可見

—————————-

點評:《不再猶豫》呢條歌並唔係Beyond最出名嘅代表作,但係從熱烈嘅樂曲節拍,抑或激越嘅歌詞氣勢嚟睇,《不再猶豫》都遠比佢哋其他歌曲優勝。

雖然Beyond唔似得許冠傑,佢哋啲粵語歌歌詞都係撈話行文,但係Beyond作為八九十年代香港粵語流行音樂巔峰時期嘅代表,至今依然喺粵語文化圈享有強大影響力,尤其係Beyond嘅粵語勵志歌,激昂向上,就最啱粵獨精神扐嚟做標識同代言。

《不再猶豫》歌詞裡頭嘅意境,啱好係而家粵獨思潮嘅真實體現,我最欣賞當中嘅“達到理想不太易 即使有信心鬥志卻抑止 誰人定我去或留 定我心中的宇宙 只想靠兩手向理想揮手 問句天幾高心中志比天更高 自信打不死的心態活到老”同最後嗰句“woo ho ho 夢想有日達成找到心底夢想的世界 終可見”。

睇返而家有啲口口聲聲話自己粵獨咗好多年嘅友,竟然同我大講特講“實際”,真係唔知佢啲粵獨原動力喺邊樹嚟?換個角度睇,查實理想都可以畀人刻意描述得好“空”咖,咁鍾意講“實際”,最好嗱嗱菻扯人,冇理想真係冇資格講粵獨。


沒有留言:

張貼留言