2015年2月9日 星期一

306 粵人裡頭帶著矮黑人嘅血統,係我哋粵人嘅驕傲!

306 粵人裡頭帶著矮黑人嘅血統,係我哋粵人嘅驕傲!

百越人嘅範疇好闊,古南越人雖然係百越人嘅一支,不過古南越人並唔等同於百越人,北邊靠近內陸嘅百越人或者冇矮黑人血統,但係話古南越人裡頭冇矮黑 人血統卻係極之錯誤嘅觀點!因為,矮黑人最主要嘅活動特徵就係靠執海邊嘅高蛋白海產為生,佢哋嘅分佈同擴散都係沿著海邊進行嘅,喺遠古嘅大粵,矮黑人同古 南越人嘅活動區域係相互重疊嘅,因為征戰(掠奴係最主要體現)同由此而嚟嘅種族間婚姻,古南越人裡頭因而帶著唔少嘅矮黑人血統(主要通過母系傳承),呢個 係不容爭議嘅歷史事實(住喺海邊嘅南島系嘅古閩越人同古於越人同樣有著同矮黑人混血嘅過程)。

矮黑人比侗臺系嘅古南越人更早嚟到大粵,矮黑人係拓殖大粵嘅最早種族,喺矮黑人未嚟之前,大粵真係一片蠻荒,淨得禽獸。後嚟古南越人從西邊嘅雲貴同 交趾侵入大粵,擊敗當地嘅矮黑人,並同海邊平原河川谷地一帶嘅矮黑人發生混血,而成為大粵新嘅混種嘅主體民族。被擊敗嘅矮黑人因而走難到大粵嘅深山野嶺, 繼續著佢哋較為原始嘅生活,直至進入漫長嘅支那殖粵時代,矮黑人仲依舊頻繁喺大粵活動,喺成個中世紀(公元前200年-公元1500年),都有關於佢哋嘅 記載(當時嘅矮黑人已經轉變成山居民族,並繼續受各山居侗臺系、畬瑤系民族嘅同化),迄今最近一次甚至出現喺距今五六百年前嘅支那明代。

今日,矮黑人已經喺大粵消失,但係佢哋作為大粵最早嘅開拓者同原住民土著,佢哋嘅開粵功勛,粵獨將永遠唔會忘記,粵獨認為:大粵各世居民族都從佢哋 嘅先祖古南越人裡頭承繼咗相當嘅矮黑人血統,我哋粵人南蒙古利亞人種嘅種族特徵(諸如矮細、黑瘦、扁鼻、厚唇),好大一部分就係由矮黑人所賦予嘅,尤其係 我哋粵人身上好普遍存在嘅古銅色肌膚。啡色係粵獨嘅代表色,大粵民國國旗嘅主色調同樣係啡色,粵獨之所以揀啡色嚟代表自己,就係因為啡色係我哋粵人身上呢 一古銅色肌膚嘅抽象延伸,呢一延伸毫無疑問嚟自矮黑人,呢一延伸體現著大粵最古老嘅歷史,代表著土著、原住、世居。粵人裡頭帶著矮黑人嘅血統,係我哋粵人 嘅驕傲!因為,噉代表著我哋同大粵最遠古嘅開拓者一開始就有著直接嘅聯繫,我哋係呢一發跡自遠古層層關聯嘅最終承繼者(矮黑人—>>> 古南越人—>>>俚僚人—>>>現代粵人),我哋堪稱大粵嘅土著,我哋係大粵嘅世居原住民,冇人比我哋更有資格喺大 粵繁衍生息,我哋可以自豪噉話,久遠嘅歷史同血統可以做證,我哋至係大粵呢一片土地嘅真正主人。

沒有留言:

張貼留言