2015年2月9日 星期一

327 粵獨建國之後嘅南海策略同防支策略

327 粵獨建國之後嘅南海策略同防支策略

粵獨肯定要美國佬撐,而要人撐,妳都要畀人認為妳係撐得過至得(或者講畀人覺得妳有利用價值)。粵獨肯定要發展到咁上緊,有番多少斤兩,至可以大大聲嗌美國佬幫拖射水畀炸雞,若然唔係咪話美國唔蘇妳,睇怕連臺灣日本呢啲都睇低妳,認為我哋係細路仔玩泥沙,唔成氣候。

嫌南海諸島太遠我哋可能守唔著,呢種諗法的確喺粵獨人當中有市場,包括我。之但係我哋同樣要睇到一樣好緊要嘅嘢,就係南海對粵人思維所起到嘅慣性作用。經過支那多年渲染鼓動添油加醋,“南海同南海諸島係我哋嘅”喺而家粵人裡頭市場佔有率接近100%,假如粵獨貿然提出放棄南海權益同南海諸島,噉等於係拆自己台。

應對呢樣嘢,我諗粵獨應該謹慎行事,千祈咪輕易言退,尤其係喺外交層面。對於一啲實質性嘅海上劃界條約,假如預判到冇利於我粵要我哋喺條約上高白紙黑字寫到明要讓島畀人嘅,我哋就唔啟動呢啲條約嘅談判程序,我哋寧願保持而家呢種唔清唔楚各國各自實控一片海域嘅格局。

對南海權益同南海諸島,我哋嘅外交辭令絕對唔可以跪低,務求出盡口術,總之就一個島都冇得讓,噉係要安撫粵人,避免醞釀內亂根源。喺現實操作層面,當然要靈活睇待,凡係由前支那實控嘅島礁(西沙全部同南沙嘅永署七礁),大粵一個都唔可以放棄,其他嘅唔由支那實控嘅島礁,我哋願意尊重各國各自實控一片海域嘅現狀。

西沙係海南島嘅南部屏障,又係我哋控制南沙嘅唯一一噠中途休整補給地,永興島上高有著全南海海域最大嘅軍用機場。假如我哋唔見咗西沙,噉南沙就冇硬喇,喺南海諸島當中,其餘各島都有得傾,唯獨西沙絕對冇得讓,佢係大粵日後可唔可以喺南沙恢復勢力嘅關鍵。

不過喺西沙歸屬上高,無可否認大粵將面臨越南嘅嚴峻挑戰。西沙爭拗會對兩粵關係造成撕裂,以至戰爭。若然越南一定要同我哋爭西沙,無懼同我哋開戰,噉我哋就同佢死過,我哋唔單祗要喺西沙同越南打,仲要從陸路嘅東興憑祥龍州麻栗坡河口五路出兵,合圍河內,順手將毗連廣西嘅儂族世居地高平同之前支那將佢當禮物送畀越南嘅白龍尾島naap返嚟。

至於支那嘅出海口,佢唔愁冇港口嘅,支那大把海岸線。即使粵獨閩獨率先脫支,佢仲有上海寧波呢堆長三角港口,假如吳獨滿獨跟著脫支,佢仲有青島天津呢堆北部港口。

去支那化係大粵嘅基石國策,獨立之後必會嚴力推行。獨立之後嘅大粵,同支那係全面敵對國家關係,作為去支那化嘅具體措施,大粵對支全面禁運係肯定嘅,粵支之間冇可能再有任何人員聯繫、商品聯繫、資金聯繫、文化聯繫、服務聯繫。大粵除咗會喺北部粵支邊境部署幾重北方防線之外,更要沿粵支邊境佈設全世界密度最高嘅地雷帶,永久阻斷粵支陸路交通。同時,根據去支那化基石國策,大粵將禁止支那人以及喺前支那國土上高建立嘅國家嘅任何人進入大粵國境(前支那國土包括四川盤地、湖南湖北、江西、江蘇安徽長江以北區域、河南河北、山東山西、陝西、北京天津。假如吳獨滿獨回獨失敗,噉就再加上海浙江、江蘇安徽長江以南區域、寧夏甘肅、遼寧吉林黑龍江)。

大粵亦唔應該對粵支貿易有任何幻想,因為,噉會令大粵嘅經濟對支那產生依附,進而令大粵喪失經濟獨立。依家嘅馬英九政府以至之前嘅陳水扁政府,就係冇遵從李登揮當年戒急用忍嘅策略,以致而家嘅臺灣經濟深陷畀支那操控嘅危險當中。


沒有留言:

張貼留言