2015年2月9日 星期一

329 反支那嘅邏輯圈套:真假粵獨

329 反支那嘅邏輯圈套:真假粵獨

因為驚人話我哋大搞“文革”嘅嘢,噉我哋係咪就唔使嚴力去支那化?

因為驚人話我哋大搞“種族排外”,噉我哋係咪就油得啲撈留喺大粵,唔驅逐佢哋返支那?

因為驚人話我哋秋後算帳,噉我哋係咪要放過所有賣粵禍粵助撈殖粵嘅粵奸?唔使用大粵嘅法律嚟懲處佢哋?

因為驚人話我哋有撈頭自相殘殺嘅劣根,噉我哋係咪話之佢神定鬼,乜撚都“寬容求其”,以致連粵獨嘅本根原則都可以放棄?

又或者答呢幾條問題:

妳支唔支持喺大粵嚴力去支那化?即使畀人話我哋喺度“文革”?

妳支唔支持將支那漢撈全數驅逐出大粵國境?即使畀人話我哋大搞“種族主義”?

妳支唔支持對曾經賣粵禍粵助撈殖粵嘅粵奸進行審判?即使畀人話我哋“秋後算帳”?

妳支唔支持對背離粵獨嘅本根原則嘅人同事進行斥責,即使畀人話我哋“唔團結同內鬥”?

我嘅答覆係:條條都支持!

“文革”又點?“文革”算乜?佢革新咗撈頭嘅文化咩?冇,佢係一次唔成功嘅革新。幾千年嚟,呢個世界發生過為數眾多成功嘅文化革新。“種族排外”又點?歐美嘅文化多元實踐而家已經接近破產,喺未來幾十年,種族主義嘅回潮必定洶湧澎湃。秋後算帳又點?唔通殺咗粵人就唔使填命?粵人嘅身家性命唔係一句“包容寬恕”可以抵償嘅。撈頭劣根?假如撈頭真係有唔見錢開眼堅持原則持守至終嘅“劣根”,噉又真係唔怕學。

而家國際政治潮流已經轉向,“包容”已經過時,“保守”開始回潮,遲啲隨著全球經濟衰退,必定會有更多“包容”VS“保守”嘅戲碼上演。粵獨想要出實際政治成效,就要因應時勢靈活出招。喺而家支那咁強橫打壓嘅態勢下低,最適宜催谷粵人採取激進手段抗爭。

粵獨同民主並唔係必然綑綁嘅,尤其喺同支那徹底分割嘅粵民主冇辦法順利誕生嗰陣,噉祇會令粵獨人傾向另一種選擇:粵人喺大粵實施專權統治,繼而強力逐撈。喺大粵民國臨時政府論壇、粵語協會、粵獨嘅吶喊發過聲嘅粵獨人,持呢種睇法嘅並唔少。

粵獨係定嘅,民主政制同強力政制係可以兩揀其一嘅,呢啲係真粵獨。

假如民主係定嘅,粵獨並唔算係終極嘅不可替代嘅選擇,噉呢啲係假粵獨。

祇有持強硬立場嘅鐵決粵獨至係真粵獨,至可以令大粵最有效噉對抗到支那嘅強權殖民,支那唔係英國,支那人喪起上嚟冇性嘅,行甘地主義祇會令粵人死得更快。柔性路線盞會累死粵獨。

沒有留言:

張貼留言