2015年2月9日 星期一

304 烏坎係粵民抗擊支撈殖民掠地爭取粵地自由民主嘅縮影!大粵唔需要撈民運,粵人絕唔會再為咩“支那民主”而去同撈頭做炮灰墊屍底!

304 烏坎係粵民抗擊支撈殖民掠地爭取粵地自由民主嘅縮影!大粵唔需要撈民運,粵人絕唔會再為咩“支那民主”而去同撈頭做炮灰墊屍底!


烏坎係粵民抗擊支撈殖民掠地、爭取粵地自由民主嘅縮影!大粵唔需要撈民運叉隻手埋嚟,撈民運要支那民主唔該返妳哋支那,咪喺我哋大粵搞屎棍!我哋粵人絕對唔會為咩“支那民主”而再去同撈頭做炮灰墊屍底!

近日烏坎起事,有唔少撈民運乘機混跡其中“觀摩”,以試圖將烏坎抗支殖納入佢哋嘅“支那民主運動”範疇當中,粵獨對此應高度戒備!以同佢哋劃清界線,徹底分割!

烏坎係粵民抗擊支撈殖民掠地、爭取粵地自由民主嘅縮影!烏坎係粵民嘅驕傲!大粵唔需要撈民運叉隻手埋嚟,烏坎關妳哋漢人咩事?撈民運要支那民主唔該 返妳哋支那,咪喺我哋大粵搞屎棍!撈民運咪使旨意用我哋粵人嘅血嚟換取妳哋好想得到嘅“支那民主”!我哋粵人絕對唔會為咩“支那民主”而再去為撈頭做炮灰 墊屍底!粵獨對喺北京再嚟多鑊六四冇意見,不過睇怕啲撈民運唔會再有啲噉樣嘅氣魄。

撈民運係撈頭,係支那嘅漢人,對於我哋大粵嚟講,支共同撈民運同樣係殖民者。撈民運唯一同支共唔同嘅係支共係得勢當朝嘅殖民者而呢班撈民運就係失勢在野嘅殖民者。

支那對於大粵嚟講係敵國!係外國!支那民唔民主係支那嘅內政,一個敵國兼外國嘅內政關我哋大粵叉事!我哋冇必要參與其中。粵獨祇需要關心我哋大粵自己嘅獨立同民主!支那嘅嘢係他國內政,等啲撈頭自己去砌掂佢,我哋唔參與唔過問以祇需保持遠距離監視就得喇。

沒有留言:

張貼留言