2015年2月10日 星期二

363 粵獨嘅共識:粵獨就係要反支脫漢

363 粵獨嘅共識:粵獨就係要反支脫漢

上嗰排,有人想拉我加入一個關於“支那聯邦”嘅社群,我就話,凡係涉及支那嘅任何嘢我都冇興趣,妳鍾意同啲撈民運搞埋一齊搞咩華盟漢盟之類嘅支那政治雷曼債券(嚟自Drdoom記嘅貼切比喻),噉妳自便。佢反駁我:妳冇政治IQ完全唔夠班。

我再重申一次,粵係粵,漢係漢,撈即係漢,粵唔係華,粵唔係唐,粵更加唔係漢。粵獨就係反支脫漢,粵獨反嘅係支那,粵獨反嘅係漢撈,粵獨反嘅支那明確包括支那民國同支那人民共和國,粵獨反嘅漢撈明確包括海外民運撈臺灣撈同支那大陸撈。呢個經已係粵獨人群體裡頭嘅共識,呢啲唔係所謂夠唔夠班高唔高張嘅問題,呢個係每個粵獨人嘅核心信仰,冇任何可置換嘅空間。大粵無論喺地理上文化上種族上語言上歷史上都係確切無誤嘅東南亞國家,大粵獨立建國之後,第一件事係入聯,第二件事就係加入東南亞國家聯盟,第三件事係全力去支那化,強力脫漢推動粵文拉丁化。

至於咩咩政治能力,我嘅睇法係,有理念有思維有睇法至會有往後具體嘅政治操作,喺粵民族普遍未完全覺醒普遍畀撈呃畀撈迷嘅依家,粵獨最逼切需要嘅唔係咩政治操作力,而係思潮影響力。我哋究竟為乜要反依家呢個支那政府?若然齊係反支共而唔反支那嘅,噉呢啲就絕對絕對唔係粵獨。連粵獨嘅本根係乜都未搞清,就學人搞獨立運動?啲撈民運搞搞震妳又傻屄屄砍個頭埋去,粵漢不分,到時盞畀啲撈昆到連渣都冇。

好在,依家啲HK佬終於開竅,臺灣對64晨早唔感冒,等到HK都當64係過氣他國內政嗰陣,仲睇啲撈去邊樹唱64。撈民運啲64支那政治雷曼債券?聽爆煲喇!支那將繼續專制,所有支撈包括外邊啲民運撈都會畀支共收編,一齊發支撈佢哋自己嘅支那夢。唯獨嗰啲傻屄屄鍾埋去咩“支那民國”買錯64雷曼債券嘅粵人就最戇居,損手爛腳之餘仲一概畀撈視為非我族類嘅動亂根源邪惡異端,畀撈鏟鏟鏟!

沒有留言:

張貼留言