2015年2月9日 星期一

328 真係好笑嘅“大義”

328 真係好笑嘅“大義”

有人話,獨立唔係“大義”,因為“獨”等於“毒”,所以應該換個包裝,嗌復國至啱,仲話復國至係“大義”喎。唔通獨立就唔係“大義”?要復國至係“大義”?

喺漢語當中,獨同毒同音,撈頭有“大一統”迷思係正路嘅,佢哋用佢哋自己本身嘅語言將乜獨物獨醜化成乜毒物毒,亦係正路嘅。但係,當一個粵人按著漢人慣常嘅思維模式,全數接收乜獨物獨等於乜毒物毒,以至主動跳入撈頭標誌性嘅“大一統”迷思當中嗰陣,噉祗能夠講,佢仲未跳得出呢灘支那臭水。

陶傑話過:語言決定思維。陶傑雖然神神化化,不過有陣時又真係畀佢篤正要害,唔到妳唔服。

除咗支那人,呢個世界唔會有人專門話粵獨呢樣嗰樣,因為,全世界都將會知道粵獨嘅反支那特質。對著支那人(包括嗰啲民運撈法輪功),即使妳同佢講復國,佢都唔會話妳好嘅,唔通妳想等到連支那撈都撐妳,噉妳至喐?噉妳到低仲想唔想粵獨(又或者妳所講嘅復國)呢?

全世界都支持吐蕃,係因為冚世界都知道吐蕃係脫支反支嘅。同樣係謀求獨立,點解琉球、阿薩武又會咁無助呢?噉係因為琉球、阿薩武獨立會令支那獲益,日本、印度呢啲美歐民主陣營國家受損。

點解會噉?或者一個好簡單嘅反問就可以解答到:係聯合國嘅國際公約“大義”大呢?定係支那嘅“大一統”“大義”大呢?

————————-

獨立一定係脫支嘅,但係復國就唔一定包含脫支嘅意味,假如一個人對脫支持模糊嘅態度,噉佢粵獨嘅決心就好難話係堅決嘅。獨立>復國>復興,將獨立描述成復國以至復興,係對粵獨嘅矮化!

講復國,突顯唔出脫支特性(理論上講,一個民族可以喺世界任何埞方復國,而唔一定要喺佢嘅世居原住地復國)。講獨立,至可以體現出脫支,至可以體現出裂支。因為,祇有一個民族喺佢嘅世居原住地同前宗主國分離,至叫獨立。

喺現實政治嘅角度嚟睇,琉球而家事實上係日本嘅殖民地,琉球而家唔係一個國家,假如琉球要重新成為一個國家,佢就要喺現時日本嘅架構裡頭分離出嚟,脫日獨立,大粵亦係同樣嘅道理。我哋必須承認我哋嘅支那殖民地地位,但係我哋唔甘心噉嘅定位,所以我哋反抗,我哋基於民族自決原則進行反抗。唔理妳點包裝呢種同前宗主國分離嘅舉動,喺國際社會眼裡頭,我哋粵人嘅呢種舉動就係基於民族自決嘅獨立建國運動。

沒有留言:

張貼留言