2015年2月9日 星期一

291 大粵誓詞:我哋將喺大粵重新敲響得勝嘅銅鼓

291 大粵誓詞:我哋將喺大粵重新敲響得勝嘅銅鼓

今日,我哋企喺木棉樹下,銅鼓側近,向我哋嘅大粵祖國、向我哋遠古嘅南越先祖,忠誠起誓。

我哋戴起鷺羽頭飾,我哋手摸銅鼓,念讀誓詞,喺呢一刻,我哋成身都充滿著作為粵人嘅激越,我哋將同我哋3000年前遠古嘅南越先祖心靈感應,訊息相通。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋終於感悟,我哋係粵人,我哋係千年嚟喺大粵生息繁衍嘅世居土著,我哋係妳嘅子孫,我哋係古南越人嘅直系後裔。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋終於覺醒,我哋唔係華人,我哋唔係唐人,我哋唔係漢族,我哋更加唔係啲咩嘢炎黃撈種,我哋唔屬於支那,我哋唔再認賊作父。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋要向妳懺悔,祈求妳原諒我哋嘅一啲唔湊米氣前人先前所做出嘅種種媚漢奴支嘅醜事。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,從公元6世紀開始,我哋就開始迷失自我,高涼俚帥冼氏嘅投漢令我哋南越古老嘅銅鼓文明開始破敗,趨於塵土。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋喺近代曾經一度強勢,祇可惜香山孫大炮媚支又大貪,令我哋痛失擺脫支那魔爪嘅良機之餘,粵人仲冚嘭唥畀佢變晒做漢人。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋要向妳宣佈,我哋1500年嚟嘅迷惘已經終結,我哋知道往後我哋應該點做,我哋要實現粵人嘅民族覺醒,我哋要擺脫支那嘅殖民統治,我哋要建立大粵各世居民族聯合嘅獨立國家:大粵民國。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋向妳承諾,我哋將徹底淨粵,所有,係所有落嚟大粵嘅支那漢撈殖民者,我哋都會全數將佢哋驅逐出去,呢啲垃圾,我哋絕對唔會留低一個。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋要向妳保證,我哋要搏命搵返我哋唔見咗嘅古南越嘅根,我哋要回復我哋本嚟嘅越嘅底蘊。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將嚴厲廢漢,我哋將出力去支那化,我哋將喺大粵禁講漢語,禁寫漢字,禁教漢文,我哋將全力推動大粵各世居民族文字書寫系統嘅拉丁化進程,我哋要將支那強加喺我哋身度嘅殖民烙印徹底消除。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋要將嗰啲唔湊米氣嘅前人老作出嚟嘅親支媚漢賣粵嘅咸臭流嘢族譜冚嘭唥一次過燒清光佢,我哋將廢除漢姓,我哋將拆毀祠堂,我哋將禁行支曆而祇會使用公曆,我哋將唔再過具支那文化殖民色彩嘅節慶,我哋將鏟除所有試圖異質化大粵嘅支那毒瘤。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將尊崇現代文明公認嘅普世價值,我哋崇尚自由,我哋奉行民主,我哋尊重人權,我哋推崇理性,我哋贊賞個人嘅獨立思維,我哋贊美人倫道德,我哋維繫社會公義,我哋致力推動世居文化多元,我哋熱心生態保育,我哋將以呢啲理念嚟構建我哋新生嘅獨立嘅祖國。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將奉行全民普選、主權在民、政府問責、司法獨立、審計獨立、廉政監察獨立嘅憲政原則,我哋將竭力維護言論自由、結社自由,我哋將力求做到依循法治、政府廉潔、律例嚴謹。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將竭力維護大粵各世居民族嘅平等同和睦,我哋將致力推進大粵各世居民族語言傳承、物質及非物質文化傳承、人文習俗傳承嘅生生不息。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將關注民生,我哋將關注機會均等,我哋將關注社會財富嘅合理分配,我哋獎勵慈善,我哋關懷弱勢群體,我哋將追求社會嘅公平公義。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將追求卓越,我哋要借鏡當今世界最成功嘅範例,我哋將追尋尖端科技,我哋將時刻關注科技進步,我哋要成為工業強國,我哋要成為海洋強國,我哋要成為一流國家。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將構築強大嘅軍備以保衛我哋嘅獨立同自由,我哋將奉行軍事力量嘅國家化,我哋將成為抵禦支那南侵東南亞嘅最堅強堡壘,我哋發誓要捍衛世界和平,我哋要擁有核威懾力以抗擊支那嘅殖民擴張。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將戰勝支那,我哋唔單祇要光復我哋兩廣嘅本土,我哋仲要攻略西粵雲貴,嗰度係我古南越故土,一個銅鼓曾經廣為鳴響嘅地方。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將同其他反支力量連成一氣,我哋將毀滅支那,我哋將瓜分支那,我哋將徹底剷除支那呢個危害世界和平安寧嘅最大禍胎,我哋將同其他反支力量聯手建立一個冇支那嘅東亞大陸政治新格局。

我哋嘅大粵祖國,我哋遠古嘅南越先祖,我哋將恢復古南越3000年前久遠嘅傳統,我哋將遊行喺兩邊遍佈木棉樹嘅大道上高,我哋將戴起鷺鳥羽飾,我哋將跳起羽人舞蹈,我哋將喺大粵重新敲響得勝嘅銅鼓。

————————————

喺大粵民國公務員就職禮、大粵民國軍士參軍禮、大粵民國少年國民成年禮、非支那裔人士歸化入粵禮度要用大粵民國粵、潮、哎、壯、瓊、畬、儂、黎、瑤九大國語裡頭嘅任何一種嚟頌讀呢篇誓詞。





沒有留言:

張貼留言