2015年2月9日 星期一

331 粵獨人喺困境當中要有堅持 亦要有耐性

331 粵獨人喺困境當中要有堅持 亦要有耐性

粵族裡頭有粵獨意識嘅人唔少,有喺外邊嘅,有喺大粵本土嘅。而喺大粵本土,粵獨人活躍嘅埞方無非係粵語協會、百度帖吧、天涯大洋。不過基於支殖大粵本土網路監控同自我審查,粵獨人啲發言多數唔會長命而且水帖居多,加上佢哋普遍冇對佢哋自己嘅發言留低備份同做提煉濃縮,所以依家畀我哋喺網路度搜索到嘅有關粵獨運動粵獨理念粵獨思維系統嘅有深度嘅嚴謹嘅論述並唔多,呢樣嘢粵獨同臺獨/藏獨/疆獨相比,有巨大差距。

相比藏獨/疆獨,我哋粵獨連喚醒粵族民族覺醒呢樣最最根基嘅嘢都未做掂,相比臺獨,我哋粵獨嘅理論建構連人哋一成都唔知有冇,對外宣傳就更加咪講喇,粵獨依家甚至連網路宣傳嘅局面都未打得開,粵獨想要超越臺獨/藏獨/疆獨,遲嚟先上岸,真係要食多啲大頭蔥菜至得。

粵獨係一件好龐大嘅工程,絕唔係心急得嚟,要講求紮實嘅根基同善用時局時機。遠嘅唔講,就講香港,香港畀支那殖民15年,港獨勢力到依家仲未敢晒唥攤牌對全體港人講:我哋要擺脫支那殖民,我哋要港獨!而祗係借五區總辭同反蝗反雙非嚟旁敲側擊逐步入滲咋。

粵獨人喺困境當中要有堅持,亦要有耐性,一定要等到支那呢波發展浪湧退潮至好行事,因為,嗰陣至係最啱kit嘅時機,而家?等粵獨嘅思維諗法理念意識喺粵人普羅星斗市民隻腦度企穩陣腳先喇,用臺灣佬嘅民主政治術語,呢啲就叫做桩,或者叫箍實桩腳。

沒有留言:

張貼留言