2015年2月9日 星期一

326 即使畀美國主宰南海事務 亦唔見得大粵喺南海嘅利益會有增進

326 即使畀美國主宰南海事務 亦唔見得大粵喺南海嘅利益會有增進

對於南海諸島,粵獨應該持一個噉嘅立場,就係:即使爭唔得晒,亦唔可以對南海諸島作出放棄,尤其喺外交層面嘅表態同表述,更唔可以有半步退讓。若然唔係,粵獨就會即刻畀啲粵奸攻擊,話我哋賣粵。

粵獨亦應該反對同南海爭端無關嘅國家介入,將南海諸島畀美國托管更加屬無稽之談。既然認定南海諸島係我哋嘅地方,做乜要畀美國托管?我哋點包保美國以後一定會將呢啲“托管地”原封不動絲毫唔差一個不漏噉畀返我哋?假如美國佬將呢啲地方畀咗第個點算?係咪要同美國死過?假如唔同美國死過,大粵政府又點回應大粵境內興合合嘅民意?

大粵親美係必然嘅,但係冇必要畀美國主宰南海事務。南海爭議應該由各爭議方談判解決,而唔係畀美國佬揸晒Fit呢個島畀過個嗰個島畀過個,噉搞法當聯合國死咖?當東盟(大粵必定會謀求加入東盟)死咖?

而且,我哋反支那就夠,冇必要反俄羅斯,粵俄冇任何利益衝突,俄羅斯同支那亦唔會結成真正嘅聯盟。

如果形勢唔係特別危殆,大粵完全冇必要畀美軍駐粵,同時,大粵亦要向港澳表明,假如外軍進駐港澳,大粵會極之關切,因為,呢啲駐港澳外軍可能會對大粵嘅安全不利。粵軍嘅軍火亦唔可以齋靠美歐供給,要開拓日俄印以式裝備供應窿路。俄羅斯可以供應先進裝備畀印度越南以制衡支那,大粵同樣可以以呢個理由要求俄羅斯賣先進裝備畀我哋。

大粵有潛能成為一等強國,大粵唔應該甘心永遠做美國嘅衛星國,大粵應該奉行類似印度嘅外交,大粵嘅外交應該有主見性,而唔係日韓澳紐式嘅單一親美。坦白講,我唔相信美國會為咗大粵而冒險同支那開戰。

沒有留言:

張貼留言