2015年2月9日 星期一

311 駁亞meallanfearghai生:呢啲唔叫“文革” 而係返祖正源

311 駁亞meallanfearghai生:呢啲唔叫“文革” 而係返祖正源

亞meallanfearghai生,大粵人民當然要通過一場全民公投嚟決定自己嘅命運,不過公投首先要喺排除支_那對粵人思維強力控制嘅狀況下(亦即係要喺粵人民族覺醒唔再認賊作父之後)進行,而參與公投嘅呢啲人民首先要係大粵世居嘅土著原住民,支那漢撈殖民者絕對冇份參與。大粵當然要民主自由,大粵嘅自由民主係大粵各世居民族嘅自由民主,而唔係支那漢撈嘅自由民主,撈頭想搵自由民主唔該返支那,呢個就有如美國選總統並唔由非美國人決定一樣。

亞meallanfearghai生好討厭文革哦呵?不過唔知亞meallanfearghai生清唔清楚諸如“外行領導內行”、“為達到個人目的而不惜……”、“如果……掌權,將會……”就係典型嘅撈頭文革式嘅措辭術語嚟呢?支共撈頭嘅“文革”?佢革咗啲乜呢?事實上佢對支那豬自己乜都冇革到,支那豬依然冬瓜照煲黃帝照拜方塊字照寫,支那豬一樣咁貪咁陰咁詐咁奴咁鍾意獨裁。“文革”係專門針對非支那漢撈嘅異族人嘅,“文革”實質上係一次對粵、藏、苗、瑤、彝、蒙、維、回等少數族裔嘅文化清洗!

呢個世界,真正文化變革文明變遷比比皆是,西班牙人將原始神靈崇拜嘅印第安人同菲律賓人變晒做天主教徒,阿拉伯人將馬來人同而家新疆講東伊朗語嘅古西域人由佛教徒變晒做穆斯林,古漢人蓄意將我哋粵地擁有銅鼓文明嘅古南越人渲染成“炎黃”,呢啲至係真正嘅“文革”。基於公平原則,妳撈頭嘅太公可以“文革”我粵地嘅古南越人,噉而家覺醒咗嘅粵人當然有權去搏命搵返我哋唔見咗嘅古南越嘅根,回復我哋本嚟嘅越嘅底蘊喇。將支那強加喺我哋身度嘅殖民烙印徹底消除,噉唔叫“文革”,而係返祖正源。

亞meallanfearghai生妳成日就噏著我想做乜我想做物,查實又係咪真係噉嘅呢?我嚟話妳知喇,咪攞妳支那式嘅眼光嚟遭質我嘅人格,我冇妳諗得咁功利咁「實際」,我好簡單嘅啫:我哋都係為著一個崇高嘅理想:大粵獨立建國!我更加想做粵獨嘅先知。

———————-

喺粵協嘅原文:

http://bbs.cantonese.asia/thread-31756-1-1.html

沒有留言:

張貼留言