2015年2月9日 星期一

359 香港哋反水客粵人啞仔食黃蓮有苦自己知 要徹底解除呢啲苦困 我哋要靠自己對手喺我哋自己本民族嘅世居地脫支獨立!

359 香港哋反水客粵人啞仔食黃蓮有苦自己知 要徹底解除呢啲苦困 我哋要靠自己對手喺我哋自己本民族嘅世居地脫支獨立!

HK佬反水客會對粵獨嘅長遠發展有巨害?粵獨以後點發展純粹喺大粵本土粵人嘅事,關香港人咩事?粵獨還粵獨,港獨還港獨,呢樣嘢要搞清楚。

查實陳雲今鋪算係噉珈喇,唔再嗌咩自治而係為港獨企臺,對佢嚟講經已係質嘅飛躍。唔通我哋仲要指望佢會為我哋粵獨諗咩?搞清楚,陳雲祇係香港人而唔係大粵人吖。

香港同大粵係兩個截然唔同嘅政治實體,大粵本土粵人唔能夠因為自己嘅需求而過份加重港人嘅負擔,呢個係責任同道義。連我老母都識講,我哋自己嘅問題要我哋自己去解決,唔能夠將負擔推畀人,問題點解決?就兩個字:粵獨!

我晨早就發文論述過,港獨同粵獨冇可能統合,而港獨正正係建基喺反大陸基礎之上嘅,喺HK佬眼裡頭,大粵屬唔屬於大陸?梗係屬喇,所以我一早就預咗港獨要發圍,粵人一定會啞仔食黃蓮,有苦自己知。鬼叫我哋粵人我哋大粵依家仲未同支那仲未同啲豬撈徹底分割自己獨立建國咩!

我哋粵人我哋大粵要徹底解除呢啲苦困,就要靠我哋自己對手,喺我哋自己本民族嘅世居地,脫支獨立!而唔係怨我哋嘅香港哋細佬。

沒有留言:

張貼留言