2015年2月9日 星期一

292 扼殺粵人後生嘅太空科技探索衝勁 撈頭大搞科技壟斷正撲街 我哋留喺支那認真該猥

292 扼殺粵人後生嘅太空科技探索衝勁 撈頭大搞科技壟斷正撲街 我哋留喺支那認真該猥


喺報紙度睇到有粵人大學生要試射佢哋自主研製嘅民間火箭,即時好興,點知跟著再睇落去,篇爛鳩報道就講啲支那豬撈乜乜七七,總之就係阻頭阻勢唔想妳 搞得成噉喇,真係屌佢班死豬撈!扼殺粵人後生嘅太空科技探索衝勁,撈頭大搞科技壟斷正撲街,粵人處處受支那漢撈打壓排斥,噉搞法我哋永遠都冇可能擠身卓越 民族之列!我哋留喺支那認真該猥!

要擺脫支那漢撈對我哋粵人嘅尖端高科技自主研究嘅壓制,講到底我哋就係首先要擺脫支那漢撈對大粵嘅殖民統治。呢個世界乜都係政治行先嘅,祇要妳政治 揸fit,噉乜妳都可以隨心所欲,冇話發展精尖科技完全會冇掣肘,粵獨仲會加多兩錢肉緊出力谷佢添啵。試射自主研製嘅民間火箭?碎料喇!呢個祇係大粵邁向 世界科技強國嘅第一步咋!跟著我哋會試射衛星、試射洲際飛彈、試飛隱形戰機、試航航母,以至試爆核彈!以上所有嘅呢啲,冚嘭唥都係以大粵獨立建國為前提 嘅,冇粵獨,大粵就會冇晒一切!

———————————————–

今日(2011-11-12)新鮮滾熱辣嘅廣州日報



沒有留言:

張貼留言