2015年2月9日 星期一

308 我哋係粵獨嘅耶穌、我哋係粵獨嘅佛陀、我哋係粵獨嘅穆罕默德、我哋係粵獨嘅先知!

308 我哋係粵獨嘅耶穌、我哋係粵獨嘅佛陀、我哋係粵獨嘅穆罕默德、我哋係粵獨嘅先知!

我哋處喺粵獨嘅啟明時代,我哋點會生不逢時?我哋嗰啲唔湊米氣戇居居懵蔽蔽嘅前人至生不逢時!所以喺粵族人裡頭最早覺醒嘅我哋,注定係粵獨嘅先知! 我哋呢啲粵獨先知要為我哋民族嘅民族覺醒指路!吶喊!粵獨係一種精神,粵獨係一種信仰,向迷途中嘅族人指點正路嘅我哋,係粵獨嘅耶穌、係粵獨嘅佛陀、係粵 獨嘅穆罕默德、而必受後世粵人所景仰!

有朝一日粵獨一定會成事嘅,各位先知要樂觀啲,記住,我哋將名垂大粵嘅青史,未來嘅粵國人將永遠記得我哋為粵獨啟明所做嘅功勳!

有咗啟明嘅先知,又點使愁冇做嘢嘅英雄?想做嘢要睇時機,所謂時勢造英雄,支那1980-2010呢一波歷時30年嘅黃金時代已經勢盡力竭,往後就 係支那衰敗嘅時代,我哋又點會冇機?各位喺未做到英雄之前,先做好一個堅定自信嘅先知先喇!耶穌、佛陀、穆罕默德喺佢哋生前,都唔見得有好強大勢力,但係 佢哋卻無比堅定,無比自信。

沒有留言:

張貼留言